Met welk weer rijden ? (poll)

Met welk weer rijden we nog ?

  • Alleen met droog weer !

    Stemmen: 31 13,0%
  • Regen maakt mij ook niets uit !

    Stemmen: 5 2,1%
  • Ben jij gek, het is onder 10 graden !

    Stemmen: 34 14,2%
  • Vorst, dus ik laat m staan !

    Stemmen: 10 4,2%
  • Sneeuw is mij net iets te veel !

    Stemmen: 44 18,4%
  • Ijzel, ik ben niet gek om nu op de motor te gaan !

    Stemmen: 63 26,4%
  • Ik rij het hele jaar door, maakt niet uit welk weer !

    Stemmen: 52 21,8%

  • Totaal aantal stemmers
    239
bij zo'n ex leger-motor , trek je af en toe weer een blikkie "groen" open , en je sopt 'm daar waar die er gebrek aan heeft :)
 
Sneeuw en gladheid wordt teveel :Y Vandaag was nog net te doen met die wind vanochtend.. alhoewel het niet leuk rijden was.. maar ja :)
 
ik heb 2 jr woon werk gereden op een Nato. prima motor. iets te lage top voor mij.
Guzzi blijft echter wel ultiem!
 
.....anders staan je koffers buiten de deur ?... :+

[me="Pommel"]leeft samen met drie vrouwen, dus dan weet je het wel :P[/me]


Nee, ik wil zelf voorlopig geen geld uitgeven aan een andere motor, zolang deze het nog doet en betrouwbaar blijft. Ik heb wel wat motoren op het verlanglijstje, maar dat heeft zeker geen prioriteit momenteel.
 
[me="Pommel"]leeft samen met drie vrouwen, dus dan weet je het wel :P[/me]


Nee, ik wil zelf voorlopig geen geld uitgeven aan een andere motor, zolang deze het nog doet en betrouwbaar blijft. Ik heb wel wat motoren op het verlanglijstje, maar dat heeft zeker geen prioriteit momenteel.

...eerlijk ?....ik zou echt momenteel van alles willen hebben ,....maar kan niet ,....
....poen is op .... -O-
 
....poen is op .... -O-

Ik heb nog 2000 euro uitstaan aan onkostendeclaraties, dus ik moet ook even hopen op niet teveel spannende dingen.

Werkgever was een beetje laat, en ik was zelf een beetje laks met de bonnetjes etc, dus inmiddels is het al wel van mijn rekening afgeschreven maar nog niet teruggestort van de werkgever.
 
off road kopen misschien ?


.....nee ,....auto starten ,...kacheltje aan ,.....weer gauw naar binnen ,....bakkie koffie,...
...en pas instappen als de boel een beetje warm is......

....zoals "echte" motoriijders ....... :+
 
Ik probeer zolang mogelijk met de motor in het jaar door te rijden. Alleen bij winterse omstandigheden stap ik niet op de motor.
 
Laatst bewerkt:
Gestemd voor "Regen maakt mij ook niks uit"
Beschik niet over kleding die de kou van nu dragelijk houdt en heb er ook nog even geen budget voor.
Regenrijden vind ik iig geen probleem, zolang de motor* het maar volhoudt.


*op de autobahn hieldt een cilinder er tijdelijk mee op.

.....nee ,....auto starten ,...kacheltje aan ,.....weer gauw naar binnen ,....bakkie koffie,...
...en pas instappen als de boel een beetje warm is......

....zoals "echte" motoriijders ....... :+

Er zijn al auto's die een extra verwarmingsmotor bij zich hebben, activeerbaar met afstandsbediening. (op nieuwe Passat kan je dat krijgen)
 
Laatst bewerkt:
gister avond haast op mijn plaat met 130 kliks , toen ik de velser tunnel uitging
en rechts af beverwijk in wouw.. :(
ging net goed dus....en ja ik was verrast dat het daar glad was :Y
morgen vroeg na de nachtdienst maar even ekstra opleten :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan