Met welke blessure sprong jij terug op je motor?

Ik heb een tijd terug mn linker middelvinger gebroken. De dokter zij dat ik het goed moest koelen als het dik zou blijven.

Dat koelen kwam wel goed, want ik kreeg natuurlijk mn handschoenen niet aan en moest zonder handschoen rijden, ergens in januari. Ik vraag me af of hij dat precies bedoelde, want de arme botjes zijn zowat vastgevroren _O-
 
Kijk als je toch wil miepen , al de lui |(ik incluis) die motorisch beperkt met kwetsuren op de motor gestapt zijn waren dus eigenlijk een gevaar op de weg .
Neeeee ga nu niet zeuren over overstekende kinderen.
 
Euhmm, tijdje geleden had ik een slijmbeurontsteking in mijn schouder. Auto rijden was niet bepaald een succes, maar rij toch dagelijks met de motor naar me werk.
Met de motor was de pijn goed te doen, met de auto was het niet te doen.

Na mijn motor ongeluk van een paar jaar geleden, zat ik ook al weer vrij vlot op de motor.
Enige wat ik had opgelopen was een gekneusde pols, ribben en nier. Na 1.5 weken was de meeste pijn dragelijk geworden, en dus weer heerlijk met de motor naar me werk gereden :]


:] bevorderd het genezingsproces, is wetenschappelijk vastgesteld door ondertekende O-)
 
Ik sprong na het ongeval weer op de motor met een uit de kom geschoten knie, verrekte kniebanden, gekneusde stuitje..

Eerste hulp was 10min rijden..
 
Laatst bewerkt:
Met een gebroken sleutelbeen.
Ik moest en zou na 4 weken weer een ritje maken.
Met pijnscheuten kreeg ik mijn stijve motorjas aan.
Rijden ging wel alleen het remmen was pijnlijk omdat dan je gewicht toch naar voren komt, ook kon ik mijn arm niet goed strekken omdat mijn elleboog nog op slot stond door het botroest door wekenlang in een houding gezeten te hebben.
Het was het waard op een mooie zonnige najaarsdag.
 
Na een klein ongevalletje in Duitsland kruisbanden gescheurd en meniscus beschadigd ( hoorde ik later van de doktor ).Maar ja je wilt naar huis de volgende dag en de motor moest en zou ook mee terug,knie 2x zo dik kon hem echt zowat niet buigen,maar na een berg pijnstillers van het Hotel personeel kreeg ik mijn knie zover gebogen dat ik net kon zitten en schakelen maar mijn maatje moest mijn standaard uitzetten bij een stop want dat ging echt niet en zo 500km naar huis gereden en thuis gekomen na doktor bezoek 8 weken op krukken moeten strompelen om weer normaal mobiel te worden.
 
Na 's morgen met 140 een motor totall los gereden te hebben, 's middags met gekneusde pols, gekneusde vinger, open liggende buik, kapotte handen en verzwikte enkel een flinke motorrit gemaakt.

Deed het pijn? Ja!
Zou ik het nu weer doen? Ja!

Een dag later was ik er niet meer toe in staat ;)
 
Met een hernia (onder in de rug) en het voor elkaar gekregen om op advies van de fysiotherapeut met de motor te gaan rijden i.p.v. met het openbaar vervoer.
 
Met een gebroken been van 3 weken oud 5dagen naar de Ardenne geweest op de motor. Krukken acherop en gaan. Was achteraf mss niet zo slim, maar samen met pijnstillers een prima vakantie gehad. Maat van me heeft veel geholpen o.a. met afrekenen bij de pompen enal. Dis alles op een ss :D
 
Met een gebroken been van 3 weken oud 5dagen naar de Ardenne geweest op de motor. Krukken acherop en gaan. Was achteraf mss niet zo slim, maar samen met pijnstillers een prima vakantie gehad. Maat van me heeft veel geholpen o.a. met afrekenen bij de pompen enal. Dis alles op een ss :D

Sorry hoor, en met alle respect, maar volgens mij spoor je dan niet goed...
:N ;) ;)
 
Op 7 januari gecompliceerde elleboog-breuk, 3 operaties, en kan nog steeds niet rijden...... :( :( :( -O-


(in voorjaar uitkijken naar andere motor met andere zithouding!) ;)


Had een verbrijzelde radiuskop. Na 2 operaties kon ik m'n arm ook niet bewegen. Toen hebben ze een kunst elleboog gemonteerd en kon vrijwel meteen alles weer.

(alleen met koud weer kraakt ie een beetje) :+


Trouwens toen het ongeluk gebeurde heb ik m'n motor nog opgeraapt en naar huis geduwd voordat ik naar het ziekenhuis ging. _O-
 
Na de crash @ zandvoort met gekneusde ribben, en een schouder die uit de kom was geweest :P
Om de dag erna erachter te komen op het werk dat het toch niet zo slim was weer te gaan rijden :+
 
Had een verbrijzelde radiuskop. Na 2 operaties kon ik m'n arm ook niet bewegen. Toen hebben ze een kunst elleboog gemonteerd en kon vrijwel meteen alles weer.

(alleen met koud weer kraakt ie een beetje) :+


Trouwens toen het ongeluk gebeurde heb ik m'n motor nog opgeraapt en naar huis geduwd voordat ik naar het ziekenhuis ging. _O-

Bij mij was het dus een bedrijfsongeval. ( onderuit in sneeuw bij klant voor de deur).
Fikse gecompliceerde breuk. 3 operaties (noodzakelijk doordat 1e operatie foutief was uitgevoerd :( )
en ben nu in bezit van 9 metalen pinnen, plaatwerk, en ijzerdraad.

Kunst-elleboog was technisch wel mogelijk geweest, maar aangezien die dingen schijnbaar maar 15 jaar meegaan en slechts 1 keer geplaatst kunnen worden, was dat voor mij geen optie, aangezien ik daar dan te jong voor was.

Als ik motor rijd, dan ben ik het na 10 minuten al helemaal zat, omdat ik teveel voorover steun op mijn polsen/onderarm en dan word de druk gewoon te groot en zeer pijnlijk.
vandaar dat mijn huidige motor ( Yamaha R1 ) in het voorjaar het veld gaat ruimen voor iets anders, want wil wel blijven rijden! ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij mij was het dus een bedrijfsongeval. ( onderuit in sneeuw bij klant voor de deur).
Fikse gecompliceerde breuk. 3 operaties (noodzakelijk doordat 1e operatie foutief was uitgevoerd :( )
en ben nu in bezit van 9 metalen pinnen, plaatwerk, en ijzerdraad.

Kunst-elleboog was technisch wel mogelijk geweest, maar aangezien die dingen schijnbaar maar 15 jaar meegaan en slechts 1 keer geplaatst kunnen worden, was dat voor mij geen optie, aangezien ik daar dan te jong voor was.

Als ik motor rijd, dan ben ik het na 10 minuten al helemaal zat, omdat ik teveel voorover steun op mijn polsen/onderarm en dan word de druk gewoon te groot en zeer pijnlijk.
vandaar dat mijn huidige motor ( Yamaha R1 ) in het voorjaar het veld gaat ruimen voor iets anders, want wil wel blijven rijden! ;)


Haha, ben jonger dan jij maar nooit een waarschuwing gehad dat m'n elleboog los zou kunnen raken. Ben nu benieuwd wat ze over 15 jaar gaan doen met m'n elleboog. _O-

Als ik het goed tel had ik 7 pinnen in m'n elleboog. ;)

elleboogkl.jpg
 
sochtends met 200 t uur in een bandenstapel knallen, smiddags weer vrolijk rondtuffen..
daarna 3 dagen plat gelegen van de spierpijn, fysio enz enz enz :+
 
Hernia Nucleus Propulsus L1-L2, L2-L3

Na 4 weken (verplichte tijd niet rijden ivm verzekering) weer op de motor voor een toertocht.....


Motorrijden is therapie voor mij: met rugpijn erop, zonder rugpijn eraf.....komt waarschijnlijk door de vibraties.....zegt de fysio...
 
Hoi KaWaRez...
Over de pijn heb ik het niet...
Maar ik snap je goed!
Bij mij was het maar 90-uur en op los grind, da´s peanuts bij jou vergeleken!
 
Wat een bikkels allemaal hier! 8-) Ik weet nu wel dat je met behoordlijk wat blessures kunt rijden.. En euh, bij mij hielp dus echt geen één pijnstiller tegen die gekneusde rib. Heb 3 verschillende gekregen van de huisarts. Van 1tje werd ik er overigens wel heel erg vrolijk van ;)
 
Met een 2e graads verbrandde rechter onderarm, in het verband. Paste prima in m'n jas, mitella lekker thuisgelaten.
 
op6 plaatsen gebroken voet, zit met allerlei metalen delen vast en remmen gaat iets kloterig , maar ik rij er al half jaar na het ongeval weer lustig op los
 
Terug
Bovenaan Onderaan