met Yoshimura demper naar de motorbeurs????

Status
Niet open voor verdere reacties.

aml17572

MF'er
25 feb 2004
98
0
Almere Stad
Hee allemaal,

Ik ben van plan zaterdag naar de motorbeurs in Utrecht te gaan. Maarja je raad hem vast al he............ er zit zo'n mooie RS3 demper van Yohimura op mijn R6 en die wil ik niet kwijt. Weet er iemand of de politie er vaak staat mbt geluidcontroles e.d.??

thanks allready
 
Ben je er nog niet uit of je zal gaan met de motor tweede keer al dat je dat vraagt :P Zal best wel loslopen qua controle's dan.
 
Ik rij ook met een Yoshi, maar je denkt toch niet dat als ik ergens naar toe rij dat ik me daar druk om maak. Ik probeer niet teveel op te vallen en dus geen gekke dingen te doen. En als ik er toch uit gehaald wordt is het vette pech. Maar dat is het risico van het vak he.

Ed :]
 
Nou ja dan moet ik ze maar zoek rijden.............

nou vraag ik me af: wat voor toegevoegde waarde heeft dat plaatje aan jou bericht? :X

ik maak me ook niet druk met mn viper circuit use demper O-) tis maar een 400tje :z
 
Ik denk dat je je eerder druk moet maken over lieden die de beurs binnen toch te duur vinden en buiten gaan shoppen voor een Yoshimura.
 
Ik denk dat je je eerder druk moet maken over lieden die de beurs binnen toch te duur vinden en buiten gaan shoppen voor een Yoshimura.

gratis bewaakte parkeergelegenheid :P

als er iemand met een baco aan je motor loopt te klooien gaat er bij de meeste wel een lampje branden denk ik (hoop ik :X )
 
Hee allemaal,

Ik ben van plan zaterdag naar de motorbeurs in Utrecht te gaan. Maarja je raad hem vast al he............ er zit zo'n mooie RS3 demper van Yohimura op mijn R6 en die wil ik niet kwijt. Weet er iemand of de politie er vaak staat mbt geluidcontroles e.d.??

thanks allready

Hoeveel db maakt ie dan? Echt hard kan het nooit zijn :X
 
gratis bewaakte parkeergelegenheid :P

als er iemand met een baco aan je motor loopt te klooien gaat er bij de meeste wel een lampje branden denk ik (hoop ik :X )
Als mensen niet eens meer op alarmen reageren denk je dat ze dan ingrijpen als er onvrijwillig 'onderhoud' wordt gepleegd :?
"Laten we doorlopen, is vast z'n eigen motor"
 
Als mensen niet eens meer op alarmen reageren denk je dat ze dan ingrijpen als er onvrijwillig 'onderhoud' wordt gepleegd :?
"Laten we doorlopen, is vast z'n eigen motor"


ik niet, en ik weet zeker dat er figuren zijn die dat ook niet doen.
tis het probleem dat er zoveel mensen in nl geen ruggengraat hebben B|
 
Hee allemaal,

Ik ben van plan zaterdag naar de motorbeurs in Utrecht te gaan. Maarja je raad hem vast al he............ er zit zo'n mooie RS3 demper van Yohimura op mijn R6 en die wil ik niet kwijt. Weet er iemand of de politie er vaak staat mbt geluidcontroles e.d.??

thanks allready

gewoon er mee gaan...ze zeggen altijd van assen ook dat ze je daarop pakken..nou ben vorig jaar naar de tt en de superbikes geweest..niks ana de hand..en mijn devil uitlaat maakt zeker ook een aardige herrie!! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan