met yoshimura race op zolder rijden

michio

MF veteraan
24 sep 2003
1.203
1
zwijndrecht
Ik ga aanstaande zaterdag naar zolder , het is een open uitlaten dag maar er is een max van 105DB.
Heeft iemand ervaring met de yoshimura race eindemper op deze baan?
Hij is gemonteerd op een gsx-r 600 uit 2002, er zit geen vervangingsfilter op.
 
suzuki-yosimura-zolder is geen beste combi zie genoeg soezen met standaard uitlaat er af moeten ( zit m voornamelijk in aanzuiggeluid ) is wel bij 95 db
 
Kan me niet voorstellen dat je zomaar over de 105 db gaat. Maar neem voor de zekerheid je standaard uitlaat mee (als je die hebt) zodat je kunt wisselen als ze gaan zeuren.
 
Laatst bewerkt:
Kan me niet voorstellen dat je zomaar over de 105 db gaat. Maar neem voor de zekerheid je standaard uitlaat mee (als je die hebt) zodat je kunt wisselen als ze gaan zeuren.


Dacht ik ook al, maar zeker voor het onzekere.
Ik heb in ieder geval me orginele demper bij me, zodat ik nog een engeltje over heb na de eerste zwarte vlag.
 
laatst bij de open uitlaatdag reden er classics mee zonder dempers ;)
heb niemand de baan af zien gaan voor geluid :)
 
Bij de open uitlaten dagen op zolder wordt er niet gecontroleerd.
Je zal dus geen zwarte vlag krijgen voor het geluid.


Je moet wel extreem veel geluid maken wil je er af worden gehaald. Kan het dus niet voorstellen dat je met een Yoshi waarmee je wel op de openbare weg rijdt problemen krijgt.

Het maximum is er om het niet te gek te maken.
Ze willen niet van die open Motogp dempers. zo'n holle buis van 10 cm doorsnee
 
Ow, das mooi dat ik weet dat ze niet controleren. Heb nog een open pijp liggen dus die gaat ook maar eens mee. MOet wel zeggen dat daar een bak herrie uitkomt... :X We zien het wel.
 
Ik heb inderdaad helemaal niemand gezien die een zwarte vlag kreeg, hebben ze lekker thuis laten liggen die vlag.
Was wel eens een keer lekker om met de open uitlaat te rijden, toch wel even wennen.
 
ga je daar dan sneller mee rond??????????? :? :?
:Y

Ze konden trouwens geen zwarte vlaggen uitdelen want er waren ook geen transponders uitgedeeld/geen rijbewijzen ingenomen. Heb uiteindelijk heel de dag met mn standaard demper rondgereden zaterdag. Was wel een leuk dagje als afsluiting van het seizoen. Geen snelle tijden gereden maar toch... Op naar het volgende seizoen *O*
 
:Y

Ze konden trouwens geen zwarte vlaggen uitdelen want er waren ook geen transponders uitgedeeld/geen rijbewijzen ingenomen. Heb uiteindelijk heel de dag met mn standaard demper rondgereden zaterdag. Was wel een leuk dagje als afsluiting van het seizoen. Geen snelle tijden gereden maar toch... Op naar het volgende seizoen *O*

Bij openuitlaten dagen vrij rijden op Zolder krijg je nooit een transponder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan