Met z`n allen op de foto

Geen onzin, er zijn veel mensen geweest die letterlijk een brief van de Tuftufclub site hebben overgenomen. Een aantal daarvan zijn idd veroordeeld omdat ze niet in bezwaar gingen omdat ze t niet eens waren met de boete maar omdat ze de brief stuurden puur om "werk te verschaffen"/ zand in de molen te gooien.
Niet mijn uitleg, maar ze zijn wel veroordeeeld !!!

voor zover ik weet is dat een keer gebeurd (een bedrijf dat tientalle exact identieke bezwaarschriften verstuurde)

Ik heb echter ook gehoord (maar dat weet ik verder niet zeker) dat deze kosten veroordeling in hoger beroep vernietigd is.
 
Met dat soort snelheden val je niet meer binnen de "automatische administratieve" afhandeling en kan t maanden tot meer richting een jaar duren.....

Ben blij dat ik dan nog kon afremmen tot 200.. kwam met 250 aanrijden.. :o

Tnx voor de info trouwens.. na 14 maanden nog steeds kans op een sponsorverzoek ?
 
Ben blij dat ik dan nog kon afremmen tot 200.. kwam met 250 aanrijden.. :o

Tnx voor de info trouwens.. na 14 maanden nog steeds kans op een sponsorverzoek ?


als het nog even duurt kun je in ieder geval met redelijk succes een beroep doen op redelijke termijn, dat levert waarschijnlijk op zijn minst lagere straf op. (dus ook hier geld weer, niet op het schikkingsvoorstel ingaan, maar bezwaar maken.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan