Met z`n allen op de foto

snel weg

Die hard MF'er
30 okt 2003
252
0
Ik heb net de foto binnen gekregen, waar op de boete is bepaald 30 euro

Nu het volgende, voor mij op de zelfde foto rijd mijn maat op ongeveer 80 m
en daarvoor nog een vrachtauto ook op de zelfde foto.

Nu had ik altijd gedacht dat ook al vliegt er een vogel langs die ook op de foto
staat dat hij dan ongeldig is en nu staan er warempel 3 voertuigen op 1 foto.

mijn vraag, is dit mogelijk of in protest gaan ?. (de foto heb ik al).

gaarne
 
Ik heb net de foto binnen gekregen, waar op de boete is bepaald 30 euro

Nu het volgende, voor mij op de zelfde foto rijd mijn maat op ongeveer 80 m
en daarvoor nog een vrachtauto ook op de zelfde foto.

Nu had ik altijd gedacht dat ook al vliegt er een vogel langs die ook op de foto
staat dat hij dan ongeldig is en nu staan er warempel 3 voertuigen op 1 foto.

mijn vraag, is dit mogelijk of in protest gaan ?. (de foto heb ik al).

gaarne

Ja dit is mogelijk.
 
Nu had ik altijd gedacht dat ook al vliegt er een vogel langs die ook op de foto
staat dat hij dan ongeldig is en nu staan er warempel 3 voertuigen op 1 foto.

mijn vraag, is dit mogelijk of in protest gaan ?. (de foto heb ik al).

gaarne

Geef je weinig kans, de (Multanova) apparatuur kan aangeven welke van de x voertuigen op de foto te snel reed.

http://www.multanova.ch/produkte_geschw_radar_en.php
 
Ik zou als ik jouw was ook niet voor de vorm protest gaan aantekenen, zeker niet als je hiervoor zo'n standaard protestbrief gebruikt. Dan heb je de kans dat je een nog hogere boete krijgt opgelegd voor obstructie van het justitieel apparaat.

Neem je verlies of deel het met je maat.

Grtz
 
Ik zou als ik jouw was ook niet voor de vorm protest gaan aantekenen, zeker niet als je hiervoor zo'n standaard protestbrief gebruikt. Dan heb je de kans dat je een nog hogere boete krijgt opgelegd voor obstructie van het justitieel apparaat.

Neem je verlies of deel het met je maat.

Grtz


GOeie TIP ik zal die vrachtauto ook aanschrijfen
Bedankt.
 
Ik zou als ik jouw was ook niet voor de vorm protest gaan aantekenen, zeker niet als je hiervoor zo'n standaard protestbrief gebruikt. Dan heb je de kans dat je een nog hogere boete krijgt opgelegd voor obstructie van het justitieel apparaat.

Neem je verlies of deel het met je maat.

Grtz

Hu obstuctie :} Democratie hebben wij hier. En zelfs een standaard brief ...

ik heb ronde wielen, ik gebruik ook gewoon de standaard brief en als het niet klopt storten ze de centen gewoon terug
 
:^

Er zijn sjabloontjes voor om te zien welk voertuig op de foto nou precies gemeten is als er meerdre voertuigen opstaan.

De sjabloontjes daar zijn ze ook nog niet helemaal uit als het om juistheid gaat. Lopen toch nog verschillende zaken over qua opstelling van het materiaal.
 
:^

Er zijn sjabloontjes voor om te zien welk voertuig op de foto nou precies gemeten is als er meerdre voertuigen opstaan.

Maarreh.. vriend Baksteen.. na hoe lang krijg je een bekeuring zeker niet meer als je met 200 een camera voorbij gereden bent ??

Niet dat ik dat ooit gedaan heb.. O-) Of stiekem toch ?

Aangaande onze sponsoring van de overheid.. als je een keer gepakt wordt.. wees een vent en betaal glimlachend.. en denk dan aan al die keren dat je niet gepakt bent. Ik zeg altijd maar zo.. het kost mij minder moeite om die bon te betalen dan het hun kost om hem uit te schrijven en op te sturen..
 
Een eend op de foto?

Je bedoeld deze eend die 64! kilometer per uur vliegt, waar je maar 50 mag.

duckcam.jpg
 
Ik zou als ik jouw was ook niet voor de vorm protest gaan aantekenen, zeker niet als je hiervoor zo'n standaard protestbrief gebruikt. Dan heb je de kans dat je een nog hogere boete krijgt opgelegd voor obstructie van het justitieel apparaat.

Neem je verlies of deel het met je maat.

Grtz


wat een onzin.


altijd bezwaar maken, zelfs als je het bij de rechter voor laat komen loop je nog geen risico.
de kans dat je je snelheidsbelasting niet hoeft te betalen is reeel, zeker als je een paar creatieve/technische opmerkingen in je bezwaarschrift plaatst.
 
Zien ??.

Ik krijg dat niet gedaan ( die foto)

Hoe moet dat ?. graag een simpele uitleg

joris
 
Maarreh.. vriend Baksteen.. na hoe lang krijg je een bekeuring zeker niet meer als je met 200 een camera voorbij gereden bent ??
Met dat soort snelheden val je niet meer binnen de "automatische administratieve" afhandeling en kan t maanden tot meer richting een jaar duren.....
 
De sjabloontjes daar zijn ze ook nog niet helemaal uit als het om juistheid gaat. Lopen toch nog verschillende zaken over qua opstelling van het materiaal.
Dat gaat over de opstelling van de apparatuur, bij juiste opstelling werken die sjabloontjes 100% .





wat een onzin.


altijd bezwaar maken, zelfs als je het bij de rechter voor laat komen loop je nog geen risico.
de kans dat je je snelheidsbelasting niet hoeft te betalen is reeel, zeker als je een paar creatieve/technische opmerkingen in je bezwaarschrift plaatst.
Geen onzin, er zijn veel mensen geweest die letterlijk een brief van de Tuftufclub site hebben overgenomen. Een aantal daarvan zijn idd veroordeeld omdat ze niet in bezwaar gingen omdat ze t niet eens waren met de boete maar omdat ze de brief stuurden puur om "werk te verschaffen"/ zand in de molen te gooien.
Niet mijn uitleg, maar ze zijn wel veroordeeeld !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan