Metaalbedrijfje omg Utrecht

fieldhouses

MF veteraan
5 aug 2003
6.083
3
Zwolle
Facebook
Voor een paar enkel stuks in aluminium, zoek ik een metaalbedrijf(je) met frees en draaimogelijkheden.
Ik heb een paar ideeen voor op de motor die ik graag gemaakt zou willen zien. Wie kent zo'n bedrijf?
 
Dank je. Ik had idd al even gegoogled maar ik zoek juist een 'aanrader' door iemand die het bedrijfje kent.
Omdat ik wat klein dingen wil laten maken waar ik nog over de oplossingen wil hebben zoek ik dus een draaier/freezer waarmee je kunt overleggen.

In de binnenstad van Weesp zit/zat ? zo'n mannetje. Hij maakte alles wat je maar wilde; goud.
 
Dank je. Ik had idd al even gegoogled maar ik zoek juist een 'aanrader' door iemand die het bedrijfje kent.
Omdat ik wat klein dingen wil laten maken waar ik nog over de oplossingen wil hebben zoek ik dus een draaier/freezer waarmee je kunt overleggen.

In de binnenstad van Weesp zit/zat ? zo'n mannetje. Hij maakte alles wat je maar wilde; goud.
..wat wil je laten maken ?
 
Stuur 's een tekening met je wensen naar me op en dan kan ik wel informeren of dat te maken is bij me op de zaak, ik werk in een grote machinefabriek met zeer uitgebreid machinepark.


rvdwerff@zonnet.nl
 
Laatst bewerkt:
En waar is dat bedrijf van jouw?

Wat gemaakt moet worden is niet zo heel bijzonder, met een bovenfrees en een mantelfrees (voor een mooier oppervlak) ben je zo klaar.
Gaatjes boren, pin er doorheen en klaar'.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan