Metaalbewerker gezocht omg. Eindhoven, "standaard klusje"

Robertehv

FM DONATEUR
3 sep 2009
3.818
633
Zuidoost Brabant
Zoals in het topic onderwerp staat heb ik een klusje aan de standaard van mijn motor.

Ik heb een KTM 990 Adventure die wel heel erg rechtop staat op de jiffy, zo recht dat bij een kleine wegverkanting de motor al niet meer op de standaard kan.

Om de motor in een wat meer geruststellende hoek te zetten zou er ongeveer een cm. van de standaard af moeten.

Weet iemand een adres waar ik in de omgeving van Eindhoven het zaag- en laswerk zou kunnen laten doen hiervoor?
 
Zoals in het topic onderwerp staat heb ik een klusje aan de standaard van mijn motor.

Ik heb een KTM 990 Adventure die wel heel erg rechtop staat op de jiffy, zo recht dat bij een kleine wegverkanting de motor al niet meer op de standaard kan.

Om de motor in een wat meer geruststellende hoek te zetten zou er ongeveer een cm. van de standaard af moeten.

Weet iemand een adres waar ik in de omgeving van Eindhoven het zaag- en laswerk zou kunnen laten doen hiervoor?
Een cm is al veel hoor.
Had je dat al uitgeprobeerd? Niet helemaal hetzelfde, maar zet je motorbanden eens op een plaatje hout van 1cm dik, en kijk hoe het uitkomt.
 
Waarschijnlijk veel te simpel gedacht maar wat ik bij verschillende motoren gedaan heb met hetzelfde probleem:
Buig de standaard een stukje verder naar buiten. Klaar.
 
Ik heb bij de Hardly Trapson een boutje gebruikt. Makkelijk, dan kan ik naar eigen inzicht de "geruststelling" instellen....
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan