Metaalbewerker gezocht

Peekster

Die hard MF'er
25 okt 2009
876
0
Ik ben op zoek naar een metaalbewerker(sbedrijf) dat voor mijn motorfiets een beschermkap kan maken voor mijn motorfiets. Deze zijn niet te koop en zou graag in contact komen met personen of bedrijven die dit voor mij zouden kunnen maken.

Stuur mij een berichtje als je dit kan of iemand of een bedrijf weet die dit zou kunnen.

Alvast bedankt.
 
Heb je een tekening?
ik heb alu 0,8 1 en 1,5 mm op het werk, 0,8 gegalvaniseerd ook nog wel.
Zetbank en wals aanwezig.
En momenteel vooral geen haast hebben.

Even inbreken als het mag, want je woont vlak bij me. Ik zoek een stuk traanplaat ter vervanging van het asbest luik achter de voordeur. Is ongeveer 600 bij 800 mm.
En ik heb heerlijke koffie en het bier staat koud.
 
Bedankt voor alle reacties tot zo ver.

Tekening:
Heb ik helaas niet. Ik heb wel het onderdeel wat ik van metaal wil laten maken en ik kan aangeven wat ik hier gewijzigd/toegevoegd aan wil hebben.

Haast:
Heb ik zeker niet.
 
Als je 2,5mm hebt, kun je er toch ribben onder maken? Is hij wel stevig genoeg
Klopt, maar er lag een plaat asbest en daar kwam de deurmat al bovenuit. Ik wil een plaat metaal en dan ligt de mat verdiept binnen dat raamwerk en schuift niet opzij. Er ligt nu een plaat 18 mm underlayment tijdelijk en dat is ook al te dik. 8 a 10 mm zou mooi zijn, maar 5 a 6 is sterk genoeg en dan kan er ook een dikkere mat in.

Het is een broodjesvloer en het gat onder het luik is een stuk kleiner dan het raamwerk, dus als ik ribben maak liggen die op die broodjes en dat wordt veel te hoog.
 
Plaat kan gewoon passend op de oplegging 2,5 dik
Ribben zo groot dat ze in de opening passen, dat de oplegging enkel de plaat is, geeft niet, volledig ondersteund is 2,5 dik zat.
Daar waar hij niet draagt (boven het gat) plaats je de ribben voor de stevigheid.
De ribben vallen dus in het kruipgat, doen dus niet mee in je inbouw hoogte, dus slankste oplossing
 
Terug
Bovenaan Onderaan