Metalflake: "do it yourself" or "do

des te zeldzamer des te beter!!
waarschijnlijk binnenkort nog een gesloten versie van die doka met oude logo's erop en max. laag...!!!

:}
 
Ik merk dat ik uit moet gaan kijken, straks wordt ik een wannabe genoemd ;)

Heb ook een 2cv en een xs650, en heel veel spuitbussen matzwart :X
 
Zal eens kijken of ik m'n scanner aan kan slingeren :)

Maar de XS gaat niet verrat worden, is een erfstuk zeg maar. Gaat caféracer worden. Desalniettemin erg cool om te zien wat er voor mogelijkheden met een XS zijn :^
 
Je moet je flakes op je blanke lak strooien en als alles droog is de overtollige flakes eraf vegen met een borstel... Dan het zelfde proces nog een keer doen... Daarna zoveel lagen blanke lak tot dat je paintjob glad is....
 
Ik heb een paar tanks gezien die zo zijn gedaan en die zagen er echt wel oké uit...



Die tank van Steg die nu voor op de Street Chopper staat is ook zo gedaan... Zal later effe een plaatje scannen.
 
De metalflake is binnen, Hologram groen, goud, blauw en een sample wit hebben we,
de pinstripe kwastjes ook, een cheap-ass airbrush kitje ook, nu nog de tijd om te knutselen! en wat voorbeelden van coole paintings natuurlijk
Zoals die tank van je F D
 
hebbes!!!! die flakes zijn wel wat kleiner als we gehoopt hadden, maar zeker leuk om mee te experimenteren

One shot neem ik de volgende trip wel mee,
is toch wat beter voor t werk dan Revell of alle andere modelbouw rommel!

Graag gedaan! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan