Metzler of Pirelli sportbanden?

Wat zijn de beste sportbanden?????

  • Metzler Rensport

    Stemmen: 4 13,3%
  • Pirelli S Corsa

    Stemmen: 14 46,7%
  • Bridgestone .....

    Stemmen: 8 26,7%
  • Michelin .......

    Stemmen: 2 6,7%
  • Dunlop ..........

    Stemmen: 1 3,3%
  • Ander merk

    Stemmen: 1 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Ik heb met mn BT010 ook weleens kleine probleempjes gehad. Ging je erg hard? Waren de bandjes al op temperatuur? Binnen 10 min heb jij je banden niet op temperatuur.

bandjes waren absoluut warm, snelheid +/- 60 km., in een rechterbocht de snelweg op draaiend, achterkant slaat opeens weg, probeer em recht te houden waarna ik dwars over de weg (engeltje op de schouders...) dicht op de vangrail kom te staan. Geluk dat er geen (vracht)auto op dat moment langsreed anders had ik dit niet na kunnen vertellen. Geen Metzler meer voor moi.
 
Ik heb zelf Metzeler Sportec. Ik ben hier zeer tevreden over, echter mijn volgende banden worden Pirelli Diablo's omdat deze goedkoper zijn.
Volgens mij komen Metzeler en Pirelli uitb dezelfde fabriek
 
Oke, heleboel info over wie wat en welke band super vind en KL°te.

maar de ideale bandenspanning voor metzeler rensport 190/55 17 achter en 120/70 17 voor bij een buiten temp. van 20-25 graden, die kan niemand me geven.

of toch wel ??? iemand :X
 
@paashaasr1: bij 20-25: voor 2 achter 2.2

Rij zelf met Metzeler Rennsport rs2 voor en achter(rs1 is voor iets kouder weer.)
Pirrelli lag standaard op de RSV R na 5000km voor bewezen diensten naar de maan
geschoten.

Naar mijn mening blijf de Temp van de metzeler veel langer constant daar de pirreli sneller afkoelt,behalve als je steeds bochtjes blijf nemen.

Metzeler :}

:]
 
zijn allebij goed!!

Heb nou metzeler sportec en heb hiervoor pirelli gehad.
bijde puike bandjes, froemelen goed de bocht door!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan