Meubels kijken? of Motoren?

Met paasmaandag ga ik....

  • Zoveel mogelijk motorzaken langs

    Stemmen: 5 7,0%
  • Bij Mijnheer Eijerkamp op de koffie

    Stemmen: 1 1,4%
  • Gewoon;lekker een dagje rijden en genieten omdat koud weer o

    Stemmen: 28 39,4%
  • Kwee nog nie so psies wah'k wil

    Stemmen: 37 52,1%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Ga naar een Goldwing kijken met lederen buddy en allerlei toeters en bellen :Y
Ga dus naar een rijdend bankstel kijken,combinatie van beide dus :+
 
Las het volgende nieuws...

Zijn ze nou helemaal gek geworden? Het zal ergens tussen 0 en 6 graden liggen, wie gaat er dan met een motor op pad? |(
full
 
Koukleum B| Ze doen toch ook aan ijsspeedway, dan is het nog veel kouder.
 
Las het volgende nieuws...

Zijn ze nou helemaal gek geworden? Het zal ergens tussen 0 en 6 graden liggen, wie gaat er dan met een motor op pad? |( [afbeelding]

Maandag 7 graden en zonnetje als het goed is, alleen wel een aardige koude wind geloof ik.............hoop het niet, want ik wil dan wel ff een rondje doen '( En ga niet voor me plezier het afsterven van de kou.
 
Laatst bewerkt:
Na het eten van 2 chocoladeeieren ben ik toch maar een ritje door het groene hart gaan maken.
Vrij weinig motorrijders gezien, de meesten met leren pakken. :X
 
Ik ben van de zondagsrust...de hele week flink aan de bak en op de zondag godswoord inacht nemen......noway dat ik naar zulke zaken ga.
 
Laatst bewerkt:
moet nog zomer handschoenen hebben. dus dan maar eens gaan kijken of die zaak ook open is.
betwijfel ik overigens wel
 
Heb geen van alle opties gehad...

Wel veel motoren gehoord, sommigen behoorlijk met de voorjaarskolder in de kop -O-

Hopelijk is iedereen weer veilig thuis,maar soms leek het wel een racebaan...het aquaduct bij Harderwijk klinkt ook wel erg lekker onder in die bak natuurlijk :9~
 
Hier braaf aan de voorjaarsschoonmaak gegaan.

Met turtle wax dan wel te verstaan natuurlijk.

Uit de wind en in de zon was het helemaal zo slecht niet.
 
Eerst naar Hans van Wijk in zoetermeer gegaan, daarna maar vd. Hyden in bodegraven en toen binnendoor naar motoport Uithoorn gereden.
Dit heeft een pak van Bering en de nieuwe SHOEI GT AIR voor mijn dochter opgeleverd, en een stel stuurverhogers van SW-Motech voor mijne Strom.
 
Zo was lekker druk bij ten-kate.
Even een nieuwe helm gescoord!
76OYpW1pVlNrd4UZz4yiAtcxoVTrFCI1nnzZXGPS9iA

Plus een paar Berik sport handschoenen. Kan ik er weer even tegenaan....!
 
Ik ben van de zondagsrust...de hele week flink aan de bak en op de zondag godswoord inacht nemen......noway dat ik naar zulke zaken ga.

Als ze dat bij de energie centrales zouden doen,zat je zondags mooi in het donker :P
 
Op bezoek bij de nieuwe vriend van m'n schoonzus. Kom in de garage en daar staat een CB1000R.
Hij start de masjien en vraagt, wil je een stukje. Effe een helm geregeld en een jas en een klein blokje om. Rijdt super. (maar geef mij toch maar mijn K75)
 
4 dagen vrij, weet niet waar ik mijn tijd in moet steken........... :+

Eerste 2 dagen naar Zurich, en dan maar kijken hoe de zondag en de maandag er uit zien qua weer. Als het goed is de grote dame maar uitlaten :Y

Is het kudtweer dan kan het best zijn dat ook ik op jacht ga naar een nieuwe bank. Of in ieder geval ga orienteren :P

Weer was vandaag aardig, dus de grote dame vandaag maar even om het Meer van Geneve heen gestuurd.

Morgen is de kleine dame weer aan de beurt voor een blokje om, om me naar het werk te brengen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan