MF “vergrijst”

Aan mhe's avatarplaatje te zien rijd ie Guzzi, daar rijden alleen echte ouwe lullen op :P
Is een van ons8-)
Ouwe lul ben ik inderdaad, maar mn eerste guzzi reed ik toch op mn 20e (zonder rijbewijs nog). En behoudens een kleine uirstapje met een Hond. Altijd het merk trouw gebleven. Iets met karakter.......🙄

O en lullen over muziek is nog dommer dan klaverjassen en het oeverloos nakaarten
Muziek moet je horen en beleven.
Niet over lullen. O-)








8-)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mhe
Ik heb een paar keer het geluid voor ze gedaan, mooi volk. Ik kan daar een boek over schrijven, jeugdcentra en bandjes.
Er was een keer een band met een bassist die stond te rammen met een grote kast met vier 15 inch speakers en een joekel van een versterker.

Kennelijk om zijn gebrek aan talent te compenseren want spelen kon hij niet. En hijwil de niet zachter. Was in een boerderij op de zg 'deel' welke was verbouwd naar podium.

Ik heb het maar gelaten wat het was en ging naar de toiletten, waar de deuren stonden te klapperen en men vroeg waar ik ik jezusnaam mee bezig was. Maar ik kon die lul ook niet zachter zetten.

Oh ja, nog even over de Boegies: de gitarist stond tussen twee gitaarversterkers in en die stonden niet echt zacht en een van zijn medemuzikanten gaf daar de verklaring voor: hij is stokdoof mien jong.
 
Ik heb een paar keer het geluid voor ze gedaan, mooi volk. Ik kan daar een boek over schrijven, jeugdcentra en bandjes.
Oh ja, nog even over de Boegies: de gitarist stond tussen twee gitaarversterkers in en die stonden niet echt zacht en een van zijn medemuzikanten gaf daar de verklaring voor: hij is stokdoof mien jong.
Mark Tilstra, oud dorpsgenoot van me, Hein, de drummer ook..

Piepke de zanger heeft nu een tien mans formatie, Jammah Tammah. Ze hebben afgelopen bevrijdingsfestival in Groningen nog gespeeld.

 
Was dat in Nijmegen?
Daar was ik ook het was zo hard dat de helft van het publiek in de garderobe stond.
Maar de auto was fluisterstil op de terugweg alleen jammer van die piep in mijn oren.
Tijdens dat concert in 79 was er ook een prijsvraag waarom je graag de gitaar van Ted Nugent wilde winnen,was in samenwerking met Beton van Alfred Lagarde.
Natuurlijk won Ben Blauw van Highway Chile die gitaar(Alfred Lagarde was hun manager,hoezo toevallig?).
In 86 kocht ik een nieuwe Yamaha FZ750,wordt tegelijkertijd die Gibson Birdland die Ben Blauw gewonnen had mij aangeboden voor FL5000 en dat als grootse fan en gitaargek.
Was lastig maar motorrijden kwam toch op eerste plaats.
 
Aan mhe's avatarplaatje te zien rijd ie Guzzi, daar rijden alleen echte ouwe lullen op :P
Is een van ons8-)
Ik heb er ook zo een, een erg fijne toermotor voor een oud stel. Maar bij matige hellingshoek komt de rechtervoetsteun aan de grond en links vliegt bij een poging daartoe, je voet van de steun omdat die te weinig ruimte heeft door de plaatsing van de jiffy.
 
  • Eens
Waarderingen: mhe
Tijdens dat concert in 79 was er ook een prijsvraag waarom je graag de gitaar van Ted Nugent wilde winnen,was in samenwerking met Beton van Alfred Lagarde.
Natuurlijk won Ben Blauw van Highway Chile die gitaar(Alfred Lagarde was hun manager,hoezo toevallig?).
In 86 kocht ik een nieuwe Yamaha FZ750,wordt tegelijkertijd die Gibson Birdland die Ben Blauw gewonnen had mij aangeboden voor FL5000 en dat als grootse fan en gitaargek.
Was lastig maar motorrijden kwam toch op eerste plaats.
Ik kan me dat nog herinneren, maar moest je geen rifje insturen waar Tedje dan de winnaar uit pikte?
En Highway Chile...een van de jongens (weet niet meer wie) zat ook bij Mojo dus als er geen voorprogramma was voor een rockconcert....heee dan was dat Highway Chile:P

En niet om zout in wonde te strooien, maar die Birdland heeft net 'iets' beter zijn waarde behouden dan de FZ750 ;)
 
Ik kan me dat nog herinneren, maar moest je geen rifje insturen waar Tedje dan de winnaar uit pikte?
En Highway Chile...een van de jongens (weet niet meer wie) zat ook bij Mojo dus als er geen voorprogramma was voor een rockconcert....heee dan was dat Highway Chile:P

En niet om zout in wonde te strooien, maar die Birdland heeft net 'iets' beter zijn waarde behouden dan de FZ750 ;)
Geld was ook op.
 
Die Lagarde stond in die jaren eens bij ons op het podium om de boel aan elkaar te lullen.
Die zoop tegen de klippen op ! 🤣
 
Toen ik nog op MF zat gingen we altijd met een hele crew kneedownen op Hoevelaken. Gebeurt dat nog?
 
Je zou eens bin het hoevelaken topic kunnen kijken maar volgens mij wordt er tegenwoordig niet veel MF gerelateerd meer gereden.

Edit: Niet een avondje klaverblad knallen in ieder geval.
 
Is het hebben van een guzzi nou ook al een gradatie om tot ouwe lul bestempeld te worden :?

Crap.... B|

Nou dan kan ik er ook nog wel een bmw bij kopen.....
Probleem is, die oude vertrouwde ouwe lullen merken BMW en HD hebben tegenwoordig een identiteitscrisis. BMW maakt van die Japan lookalike buikschuivers en HD maakt een GS...blijft over Guzzi 8-)

Is dus een veilige keuze als ouwelullemotor:P
 
Probleem is, die oude vertrouwde ouwe lullen merken BMW en HD hebben tegenwoordig een identiteitscrisis. BMW maakt van die Japan lookalike buikschuivers en HD maakt een GS...blijft over Guzzi 8-)

Is dus een veilige keuze als ouwelullemotor:P
Moto Guzzi Stelvio is toch echt een wannabe GS.
 
SDC11353.JPG


Mijn ouwelullenmotor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan