MF “vergrijst”

IMG_20180725_122809_resize.jpg


Mijn tweede ouwelullenmotor. En ik heb nog twee ietsminderouwelullenmotoren uit Japan.
 
Vroeger kon er meer.
Zo kon je nog prima met drank op rijden. Minder verkeer, wegen slechter dus je moest al extra uitkijken. Nu met nieuwe auto's, prachtige wegen en meer verkeer is de kans dat je een ander doodrijd wel meer aanwezig. Ook is het niet meer "stoer". Heb vaak wel medelijden met de "stoere" gasten.... Ook moeten we het met elkaar leuker maken. Ook ik, slechts 38, heb vanmiddag rekening gehouden met omwonenden, fietsers, wandelaars enz. Maar heb me prima vermaakt
 
Maar sjeezus, Han, wat staat jou Domi er toch mooi bij!
Da’s jouw wel toevertrouwd.

denooitjalourse
Ik heb er hard voor moeten werken Bertus, hij lag iets van 42 jaar op me te wachten in een schuur en was in erbarmelijke staat.
 

Bijlagen

  • SDC10980.JPG
    SDC10980.JPG
    409,9 KB · Weergaven: 43
  • SDC10981 - Copy - Copy.JPG
    SDC10981 - Copy - Copy.JPG
    437,8 KB · Weergaven: 42
  • SDC10988.JPG
    SDC10988.JPG
    430,5 KB · Weergaven: 44
  • SDC10993 - Copy - Copy.JPG
    SDC10993 - Copy - Copy.JPG
    389,7 KB · Weergaven: 37
Niet vergrijst maar een mooi kaal hahaha.
Binnen kort een Enduro training op dit apparaat van 2 dagen.
Ik zal niet de jongste zijn met 69 jaar.
Waarschijnlijk zal ik spieren ontdekken waar ik nu geen weet van heb.
Bekijk bijlage 1888008
Je kan die krik met tyrips in je knieholte vastbinden voor een dag , dan kan je alvast even wennen.
 
Ik heb er hard voor moeten werken Bertus, hij lag iets van 42 jaar op me te wachten in een schuur en was in erbarmelijke staat.
Niet vergrijst maar een mooi kaal hahaha.
Binnen kort een Enduro training op dit apparaat van 2 dagen.
Ik zal niet de jongste zijn met 69 jaar.
Waarschijnlijk zal ik spieren ontdekken waar ik nu geen weet van heb.
Bekijk bijlage 1888008
Ja,het kan een bepaalde opwinding opwekken.
 
Jeugdige overmoed, had ik zeker.
Nu jaren ouder, kind erbij, dik ongeluk gehad(niet met de motor, want motorrijden kan ik echt wel 8-) ) , drukte op de weg, duurdere en meer regeltjes, en ohja de penopauze icm zwakke rug en grijs balhaar. We worden gewoon ouder dus wat rustiger. De batterij is gewoon half leeg ah geraken. En als je daar berusting in vinden kunt is ouder worden helemaal niet verkeerd :t.
Ik kom hier even op terug.
Maandje terug paar dagen Duitsland met de vtr1000f. Mijn knieën konden het amper aan na een paar uur sturen, snelweg was helemaal zeer onprettig. Gisteren teruggekomen uit Frankrijk(met de auto) 12 uur rijden. Na 4 uurtjes pijn in mijn heup waardoor de vrouw verder moest rijden. Nu zo stijf als een plank, pijnlijke knieholtes. Ouder worden is kut, of je moet je lekker voelen bij niks doen zodat je ook geen klachten hebt. De vtr gaat eruit, vind het jammer maar er moet iets anders komen. Voor nu sta ik er zo in, wellicht is het over een paar dagen anders 8)7
 
Ik kom hier even op terug.
Maandje terug paar dagen Duitsland met de vtr1000f. Mijn knieën konden het amper aan na een paar uur sturen, snelweg was helemaal zeer onprettig. Gisteren teruggekomen uit Frankrijk(met de auto) 12 uur rijden. Na 4 uurtjes pijn in mijn heup waardoor de vrouw verder moest rijden. Nu zo stijf als een plank, pijnlijke knieholtes. Ouder worden is kut, of je moet je lekker voelen bij niks doen zodat je ook geen klachten hebt. De vtr gaat eruit, vind het jammer maar er moet iets anders komen. Voor nu sta ik er zo in, wellicht is het over een paar dagen anders 8)7

Maar, hoe oud bent u.

48 of 84 scheelt nogal.
 
Jonkie!!

Moet zeggen dat het bij mij, 54, lichamelijk allemaal nog wel meevalt, fingers crossed.

Enkel mijn been over mijn allroad zwaaien in een leren broek is kunst en vliegwerk.
 
Laat ik het zo zeggen.
3 jaar geleden heb ik flink in de kreukels gelegen, en sindsdien is het gewoon "anders" . Kan het niet goed benoemen maar de wilde haren icm bovenstaande + rugklachten ed maken het anders. Tussen de oren deed dat ook zeker ook iets. Daarom denk ik dat een andere motor in de vrom van een zware toursport (k1300,zzr1400, busa oid ) een positieve impuls geven gaat. Maar volgens mij houd ik mijzelf weer voor de gek _O- . Zelf denk ik dat ik te lang jong gebleven ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan