MF “vergrijst”

De kapper hier om een paar straten vandaan vraagt €30,75 voor het knippen van heren… gelukkig hier een thuiskapster die t voor 17,50 doet
Ik betaal voor een tondeuse beurt van 10 minuutjes € 17,50 (inclusief fooi). Ik doe het ook wel zelf, maar als het superstrak moet zijn, dan laat ik de kapper het even scheren.
 
Ik betaal voor een tondeuse beurt van 10 minuutjes € 17,50 (inclusief fooi). Ik doe het ook wel zelf, maar als het superstrak moet zijn, dan laat ik de kapper het even scheren.
Fooi voor de kapper, dat zijn haast Amerikaanse toestanden :o
Ik geef nooit een fooi, kost me ook wel 29 euro elke keer :(
 
Dit was op 28 april. 2 jaar werk ging er helaas aan.
D4AEEEC1-B3C4-43AB-8DDA-9795F1F32FDF.png


Nu word het gewoon wildgroei.
 
Ga sinds anderhalf jaar naar een kapsalon zonder afspraak (€21,- per knipbeurt).
Voorheen een kapsalon op afspraak, echter moesten de afspraken steeds verder van tevoren worden gemaakt. Soms tot wel over 3 weken pas en de prijzen werden ook steeds hoger (€29).

Echter komt naar de kapper gaan bij mij op als kakken, het wordt nu wel erg lang. Is niet handig als je dan nog 3 weken moet wachten.
 
Ik heb gisteren bij de action een nieuwe tondeuse gekocht voor 11€ , daar kan ik mezelf een korte coupe mee geven
Succes!

Kappen is echt wel een vak.
Hoe ga je de nekpartij netjes krijgen en het gebied rond je oren.
Ook wimpers bijwerken lijkt me lastig.

Fout no1 die leken met een tondeuse maken is 'scheppen'.

Het lijkt zo makkelijk als een kapper(m/v) het doet.
Maar waarom zou die meerdere tondeuses, opzetstukken, kammen, kappersmes en scharen hebben :+
 
Succes!

Kappen is echt wel een vak.
Hoe ga je de nekpartij netjes krijgen en het gebied rond je oren.
Ook wimpers bijwerken lijkt me lastig.

Fout no1 die leken met een tondeuse maken is 'scheppen'.

Het lijkt zo makkelijk als een kapper(m/v) het doet.
Maar waarom zou die meerdere tondeuses, opzetstukken, kammen, kappersmes en scharen hebben :+

Op de korste stand dat kan iedereen denk ik.
Wimpers heb ik nog nooit iets mee gedaan.

In 20 jaar wel meer dan € 2000 bespaard als ik de prijzen die ik hier lees een beetje middel.
 
Succes!

Kappen is echt wel een vak.
Hoe ga je de nekpartij netjes krijgen en het gebied rond je oren.
Ook wimpers bijwerken lijkt me lastig.

Fout no1 die leken met een tondeuse maken is 'scheppen'.

Het lijkt zo makkelijk als een kapper(m/v) het doet.
Maar waarom zou die meerdere tondeuses, opzetstukken, kammen, kappersmes en scharen hebben :+
Kwestie van de kortste stand gebruiken, doe ik ook :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan