MF “vergrijst”

Die heb ik eens live gemixt en zat mee geouwehoerd,Robbie :+
Cool, in begin jaren de oefenruimte met ze gedeeld hier en we gebruiken elkaars amps&speakers. Ik had een JCM800 fullstack met de 50W head, niet de 100W want die ging lang niet zo mooi over z‘n nek als de 50W. En toen Johan uitviel ze door Denemarken gereden naar verschillende gigs. Wat een tijd was dat.
 
Cool, in begin jaren de oefenruimte met ze gedeeld hier en we gebruiken elkaars amps&speakers. Ik had een JCM800 fullstack met de 50W head, niet de 100W want die ging lang niet zo mooi over z‘n nek als de 50W. En toen Johan uitviel ze door Denemarken gereden naar verschillende gigs. Wat een tijd was dat.
Ik was in die tijd vaste geluidsman van acrostichon 1990-1994,zat zalen gemixed o.a. noordeligt ,paradiso en het paard
 
Mijn vader vond Jim Reeves geweldig, vooral zijn 'He'll have to go', hoewel hij er geen woord van verstond.

Eerste couplet:

Put your sweet lips a little closer to the phone
Let's pretend that we're together all alone
I'll tell the man to turn the jukebox way down low
And you can tell your friend there with you, he'll have to go

En ik zal het posthuum voor hem vertalen:

Doe die lekkere lipjes van je een beetje dichter naar de telefoon
Laten we doen of we lekker met z'n tweetjes zijn
Ik zal die vent vertellen dat die kolereherrie zachter moet
En je kan die vriend vertellen dat ie moet oprotten

(vrije vertaling)
 
Dan hebben we zo’n beetje wel de zelfde aanloop gehad. Maar net zoals MF is dat ook allemaal grijs en lijken ze steeds meer op de creaturen van de albumhoezen.
Ik zat al langer in de metal,ca 1983 raven saxon accept metal church etc ,als niet zo zeer van de dead metal, in die tijd meer van de advangarde shit zoals : watchtower,mekong delta ,depressive age en thought industry..nog meer underground destijds..
 
Mijn spotify playlist is net zo een chaos als die in mijn hoofd.

Gaat van Drukwerk naar Elvis, via happy hardcore naar Johnny Cash ( zijn latere albums) en dan even knalhard Eminem..

En alles daar tussen in.
Alleen een Genie beheerst de Chaos... Ik zou echt niet thuis zijn in een steriele wereld
 
Ik zat al langer in de metal,ca 1983 raven saxon accept metal church etc ,als niet zo zeer van de dead metal, in die tijd meer van de advangarde shit zoals : watchtower,mekong delta ,depressive age en thought industry..nog meer underground destijds..
1983, klopt wel zo’n beetje. Was hier de overgang van hardrock naar metal al was ik minder bezig met labels plakken op bandjes. En dan kwam zo in de loop van tijd alles wel voorbij, ook dus wat je nu als Avant-garde beschrijft.
Al zat ik meer in de hoek van Slayer (we hadden Haunting the Chapel al voor de release in bestelling staan in Amerika) Het vroege werk van Metallica, Venom, Destruction, Kreator, Testament, Helloween, Bloodcum, Annihilator, Kix en dan nog fucking vele anderen. Was wel vet en dat alles zonder hulp van het internet. Er was ook geen bibliotheek die het had. We hadden wel een hele goeie platenzaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan