MF 25kw meeting!

ik ga zaterdag het plaatwerk van de opel ophalen, dan volgende week nog even de olie verversen en dan ben ik klaar(op een dynojet de 27e na dan)


vergeet je er niet 3 bougies uit te draaien als je naar de meeting komt? ;)
 

NC30Kerel,

ik SMEEEK je op mijn BLOTE KNIETJES of jij ook wilt komen! Een 25KW meeting is gewoon niet compleet zonder jou. Sterker nog, een 25kw meeting zonder jou en jou hrc 25kw racemonster is gewoon gedoemd te mislukken. Dus ik smeek je, zou je asljeblieft ook willen komen???

kris
 
NC30Kerel,

ik SMEEEK je op mijn BLOTE KNIETJES of jij ook wilt komen! Een 25KW meeting is gewoon niet compleet zonder jou. Sterker nog, een 25kw meeting zonder jou en jou hrc 25kw racemonster is gewoon gedoemd te mislukken. Dus ik smeek je, zou je asljeblieft ook willen komen???

kris

:^
maar vergeet dat van die blote knietjes en dat smeken ;)
 
hee Base, mede ex 400 rijdert :+

Als je je meeting in Den Bosch op de parade doet mag je mn tochtje van de MF monster tour wel gebruiken, ben je meteen klaar ;)
 
He!? Deze reacties had ik echt niet verwacht! :Z

Jullie kunnen me inderdaad niet bijhouden en ik denk dat als we daarna terug zijn bij een plek om te "chillen of flexen" zoals jullie coooole mensen dat zeggen er een mes tussen mn ribben zit, of erger mn meiske op haar zij.
 
He!? Deze reacties had ik echt niet verwacht! :Z

Jullie kunnen me inderdaad niet bijhouden en ik denk dat als we daarna terug zijn bij een plek om te "chillen of flexen" zoals jullie coooole mensen dat zeggen er een mes tussen mn ribben zit, of erger mn meiske op haar zij.


Dat zal toch niet gebeuren hoop ik :X
 
He!? Deze reacties had ik echt niet verwacht! :Z

Jullie kunnen me inderdaad niet bijhouden en ik denk dat als we daarna terug zijn bij een plek om te "chillen of flexen" zoals jullie coooole mensen dat zeggen er een mes tussen mn ribben zit, of erger mn meiske op haar zij.
Hmm er is zeker wat gebeurd dat er zulke reacties zijn hier, waarom zou iemand je een mes in de ribben willen steken????
 
He!? Deze reacties had ik echt niet verwacht! :Z

Jullie kunnen me inderdaad niet bijhouden en ik denk dat als we daarna terug zijn bij een plek om te "chillen of flexen" zoals jullie coooole mensen dat zeggen er een mes tussen mn ribben zit, of erger mn meiske op haar zij.

Wat denk je nou... dat doe ik echt niet hoor!
























daar heb ik mensen voor B|
 
misschien moet er ff een poll geplaatst worden wanneer we wat willen gaan doen, en waar we willen gaan rijden enz enz
maar ik wil wat gaan uitzoeken waar we ergens kunnen gaan toeren, heb tog 4 wkn vakantie :P

grtzz daniel

enne ik kom idd met een zx6r :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan