MF BARBEKNOEI bij Highlands 21-08 (Foto's etc!)

Dat klinkt mij ook :} in me oortjes!! :P BBQ's en Feestjes zijn *D het staat opgenoteerd in me agenda!! 8-)
 
Hye jongens, het lijkt me wel gezellig om er dan bij te zijn!!!

Ik zal ff moeten kijken, want dan ben ik juist van plan om met de motor naar het zuiden van het land te gaan en zelfs het grens over met een paar man...

Ik hou jullie op te hoogte of ik kom :}
 
Leuk plan! Staat in mijn agenda!

@ Ertje: wordt jij zo langzamerhand zelf geen sateetje na al die BBQs die jij afgaat? ;)
 
Party time 8-)

full
 
Nee hè... B|

Ach, ik vrees dat je daar toch niet naar binnen kan Fer... O-)
Je kan d'r namelijk niet pinnen... :+
met het nieuwjaarsfeest kwam het uiteindelijk ook goed, ik moest ff dreigen, maar uit eindelijk mocht ik buiten achter het hekje zitten, aan de andere kant van de vuurkorf. :)


Ik zie nu je ondertitel pas hahahahaha :+ wat een :j ben je toch he :P
 
Hye jongens, het lijkt me wel gezellig om er dan bij te zijn!!!

Ik zal ff moeten kijken, want dan ben ik juist van plan om met de motor naar het zuiden van het land te gaan en zelfs het grens over met een paar man...

Ik hou jullie op te hoogte of ik kom :}
Jep :] hopelijk kan het allemaal :} Heb er nu al zin in.... rijden en BBQ *D
 
hierdan de route dan kunnen jullie allemaal alvast mooie toertjes er naar toe verzinnen en ook alvast mijmeren over overpeinzingen mijnerzijds.


:P Kwel dichterlijke inslag slaat in.


full
 
(Linda) : Hi EarlyUC,

als de modjes m'n ban nou eens na een jaar opheffen kan ik tenminste ook eens fatsoenlijk zeggen dat ik wel wil komen.......

Dan maar via deze weg.

Wil je mij ff persoonlijk op de hoogte houden dan maar??

linda_jonkers@hotmail.com

thanks en een kusje :P



bent u niet geheel tevreden met dit toppic stuur dan het niet gebruikte deel retour :+
[/quote]
He soespoes :) Je kan gewoon via het forum straks een kaartje bestellen Dus hoef ik je niet over je hetepos te bemailen maar voor de zekerdheid stuur ik dit berichie ook ff via hetepos. Tot barbeknoeis.
 
Leuk plan! Staat in mijn agenda!

@ Ertje: wordt jij zo langzamerhand zelf geen sateetje na al die BBQs die jij afgaat? ;)

Ik ben er pas op 2 geweest hoor!! O-) (en ik wordt eerder speklapje ;) )
 
Natuurlijk ben ik er weer bij! Vorige keer smaakte het bier al prima was alleen nogal koud 's nachts.

Schetter je hoeft me deze keer niet warm te houden. Heb ik al iemand voor :P

Ik ben er pas op 2 geweest hoor!! O-) (en ik wordt eerder speklapje ;) )

Ik zeg een BBQ in Utrecht bij 10 graden en een BBQ in Didam. Er zijn er vast nog meer!
 
Natuurlijk ben ik er weer bij! Vorige keer smaakte het bier al prima was alleen nogal koud 's nachts.

Schetter je hoeft me deze keer niet warm te houden. Heb ik al iemand voor :PIk zeg een BBQ in Utrecht bij 10 graden en een BBQ in Didam. Er zijn er vast nog meer!



Dat gaat een gemiste kans worden RoyR!! :P
Maar ach, ook ik heb iemand die mij graag warm houd en er tussenin liggen
is ook nooit weg. Toch? })

Maar wat mij betreft: Count me in!!! :}
 
:9~ :9~ :9~ Ja zeker ja zekers. :9~ :9~ :9~


:} :} :} Na het geweldige succes van het nieuwjaarsfeest bij onze broeders van Highlands :} :} :}

nu een MIDZOMER party @Highlands.

We gaan BARBEKNOEIEN we gaan feesten en we gaan kamperen.

(Afbeelding)

DUS SCHRIJF ZATERDAG 21 AUGUSTUS in je agenda en blijf dit toppic volgen om de kaarten te kopen.


Highlands ligt in het pitoresce IJsselstein vlakbij Arie Molenaar dus je hoeft echt niet helemaal naar schotland.

www.highlands.tk


Hier komt straks wie er komen: ( :+ en wat hebben ze aan)



Bent u niet geheel tevreden met dit toppic stuur dan het niet gebruikte deel retour :+



en WIE gaat er voor het vlees zorgen...(DE SLAGER)-(BEN IK-toevallig- :X )

mail maar...en de datum hebbik genoteerd GEZELLI :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan