MF Barbeknoei in Antwerpen

Ik kom

  • mischien

    Stemmen: 17 54,8%
  • zeker

    Stemmen: 14 45,2%

  • Totaal aantal stemmers
    31
ff gekeken maar ik kan mee. Zijn dan waarschijnlijk net terug uit Italie...
1,2,3,4,5.... shit.. auto vol zeker! Had begrepen voske dat ik mezelf heb aangeboden om te rijden :+ ... volgens mij heb je zeker nog nooit bij mij in de auto gezeten, anders zou je wel beter weten. Daarbij komt dat we al een vrijwilligster hebben om te bobben... toch NIJNTJE... jij mag nu toch geen alcohol ;)

Vraag fabian zijn ringbus, kun je met een man of 15 in toch, laagje Nederlander of 3 :P
 
Wij weten het ook nog niet hoor, op enkele uitzonderingen na. Het is nog meer dan een maand, dat komt dus nog wel goed.
Niet panikeren dus....
279.gif
279.gif
279.gif
279.gif
Paniek,paniek
 
Allez dan...toch geen kieke :+ :P
Nope.
Gelukkig waren er nog mannen die vrij liepen.

enne ...
[off topic] wheely in 1, schakelen naar 2 is, deze morgen na de nachtshift, gelukt. Ik maakte voordien teveel toeren in 1ste. Zal wel ff duren voor ik het volledig onder de knie heb, maar oefening baart kunst [/off topic]
 
Nope.
Gelukkig waren er nog mannen die vrij liepen.

enne ...
[off topic] wheely in 1, schakelen naar 2 is, deze morgen na de nachtshift, gelukt. Ik maakte voordien teveel toeren in 1ste. Zal wel ff duren voor ik het volledig onder de knie heb, maar oefening baart kunst [/off topic]

Goe bezig ! :} ;)
 
ff gekeken maar ik kan mee. Zijn dan waarschijnlijk net terug uit Italie...
1,2,3,4,5.... shit.. auto vol zeker! Had begrepen voske dat ik mezelf heb aangeboden om te rijden :+ ... volgens mij heb je zeker nog nooit bij mij in de auto gezeten, anders zou je wel beter weten. Daarbij komt dat we al een vrijwilligster hebben om te bobben... toch NIJNTJE... jij mag nu toch geen alcohol ;)

dus je verbreekt je belofte?
 
ah ? Moet dat in 1é ? en ik altijd in 2é maar proberen met mijn 600tje |(
Dat zou dus het probleem kunnen zijn... :(
mijn R6 wil in 2de ook omhoog, maar de extra meters van 1ste versnelling zijn mee genomen he.
Plus dat ik de koppeling soms moet gebruiken in 2de en in eerste niet
 
zeg... kan die aanwezigheidslijst eigenlijk niet netjes in de 1e post, in plaats van ergens godvergeten op pagina 5 |(

dat wordt dan verondersteld van modje te zijn... organisatie = 0,0

;)
 
zeg... kan die aanwezigheidslijst eigenlijk niet netjes in de 1e post, in plaats van ergens godvergeten op pagina 5 |(

dat wordt dan verondersteld van modje te zijn... organisatie = 0,0

;)

Aha, ik elke keer maar topic openen of er onderhand een deelname lijst in de openingspost staat.. staat hij op pagina 5 |( ;)

Mischien handiger om dat inderdaad op pagina 1 bij te houden. O-)
 
Op donderdag 19 juni 2003 22:11 schreef Dragon het volgende::+ ...Zo zag je er wel uit ja toen je die belofte maakte...hahaha. })En dan nog "vreemd" willen gaan ook....bob ik soms niet goed genoeg? ;)

Oja, mag ik ook komen? :)

Héhé, wij dachten al, waar blijft ze nu. ;)

Rens was al bang dat ie op de trekhaak moest :+

Conclusie.........Mag ik mee ? ...... je moetmee *D
 
Hé Dragon ikke blij dat je mee gaat hoef ik ze niet allemaal alleen in de gaten te houden al die zuipers (Tuupke,rens,voske,rené,jedi,enz,enz)

En hoeft me maat ook niet op de trekhaak he rensje ;)

Groetjes Nijntje
 
Terug
Bovenaan Onderaan