MF BE meeting

Waar meeten?

  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 12 35,3%
  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 22 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Ik ben ook trug en heb filmpjes bekeken :Y
Veel windruis veel schuddend beeld (tanktas die beweegt door wind/bulten enz)
En veeeel te veel MB -O-
En hopelijk komen er geen foto's meer van mij :X (voering van mijn helm staat helemaal in mijn haar gedrukt +zie eruit of ik juist uit mijn bed kom (ogen)
+ben nie echt fotgeniek zoals je ziet O-) _O-
Was wel leuk :]
Straks motor kuisen -O-


verlies u sleutel nie eh :)
 
viola kben ook thuis :9 (even nog omweggetje gemaakt bij vriendin :+ )
en twas zeer plezant, zeveren, eten en drinken en natuurlijk rijden :]

sec en de foto's staan ook online (zijn der ni veel ze)

( wat nen motige foto van mij -O- )

greetz MeXion
 
Was inderdaad leuk nieuwe mensen te leren kennen. Spijtig dat ik vroeger moest afhaken want 'k had nu eenmaal thuis mijn verplichtingen ...
Hopelijk geen gereedschapskoffer meer nodig gehad onderweg? _O- _O- _O-

Moeten we zeker eens overdoen!

greetings
Inter
 
ben ook alweer thuis...in Gent begint de zon er aardig door te komen, dus dat belooft voor morgen!

Voorts aan iedereen die er niet bijwas...too bad...om wat motregen deze ochtend na, zijn we heel de dag gespaard gebleven en de laatste stop zelfs op terras met een beetje zon kunnen afsluiten!!

ben benieuwd naar de pics...en filmpie! Maar nu eerst chefkok spelen in de keuken!

tot binnenkort iedereen!

M. :W
Hoezo? Wat is er morgen te doen dan?! Is dan dat ritje waarbij er wel schone dames meerijden :X



:+
 
Hoezo? Wat is er morgen te doen dan?! Is dan dat ritje waarbij er wel schone dames meerijden :X



:+


naah niks speciaals geplanned...maar ben toch thuis, dus eindelijk eens mooi weer zou wel aardig meegenomen zijn *O*

kan ik lekker in de zon paar uur kuisen :r

M. :W

Ps Sheldon jongen, we moeten binnenkort dan nog maar eens afspreken...je hebt nog iets tegoed voor die litertjes naft die je teveel had ;)

cyah!
 
viola mijn foto's (ze zijn wel verkleint)

281516u.jpg


28154ld.jpg


28154za.jpg


28156km.jpg


28157py.jpg


2815849.jpg


en nu kuisen -O- -O- -O-
 
-O-
Dat is erg '( denk dat ik toch nog volgende zomer het circuit niet opga als ik dit zo lees (wil dit niet meemaken :N )

mja daar moet je je niet door laten afschrikken. ga nooit vrij rijden in het begin, zoals ik deed, volg beter een cursus via motorsportschool zolder of bikersdays of een andere opleiding...daar geven ze je uitleg hoe je rijdt waar het nog beter kan. daarna kun je beter gaan vrijrijde, ik heb één voordeel: ik weet nu heel goed hoe et is om onderuit te gaan O-)
 
zo guys, net mijn pc opgestart, en alles staat al online,
wat een prachtige plaatjes ertussen,
zeker die foto van de 2 motoren bij de eerste café,
daar hebben we nog een spelletje gedaan, zoek de sleutel,
ben blij dat je hem gevonden had, was niets lulliger dan je pa
moeten opbellen om er daarna achter te komen dat ie toch in je portemonnee
zat.
Heb van deze dag genoten, en dat moeten we snel weer eens doen,

@ Mr Soul..... ik hou gewoon een bak koffie van je tegoed,
@ Gifkikker..... wat een gave bak heb je toch


Leuk om zo iedereen te leren kennen,
nog ff en we komen nog op elkaars verjaardagen. })

Dat kan ook alleen in België: tankstation en drankenhandel in één *O*

idd dat is weer typisch Belgisch, er was zelfs een automaat om met contant
geld te betalen, met een maximum van 900 euro :?

[me]de volgende keer ga je wel mee maat, krijg nu overal de schuld van
dan ik serveersters wegjaag en overal een knoeiboel achterlaat[/me] |(
 
Laatst bewerkt:
mja daar moet je je niet door laten afschrikken. ga nooit vrij rijden in het begin, zoals ik deed, volg beter een cursus via motorsportschool zolder of bikersdays of een andere opleiding...daar geven ze je uitleg hoe je rijdt waar het nog beter kan. daarna kun je beter gaan vrijrijde, ik heb één voordeel: ik weet nu heel goed hoe et is om onderuit te gaan O-)

Het was idd een lelijke crash (hij gebeurde vlak voor mijn ogen) maar zoiets kan altijd gebeuren op circuit. Daarom overweeg ik om ipv circuitdagen te rijden indoor te gaan monobiken. Het principe blijft hetzelfde: goede lijnen rijden en dat lukt me nog niet helemaal want ook ik ben 2 x uit de bocht gegaan maar ik ben wel rechtop gebleven in het gras.

@Gixxerfreak:Op circuit rijden helpt om je motor beter te begrijpen dus als je van plan bent op circuit te gaan rijden moet je dat gewoon doen. Je hebt zelf de controle in handen en laat die anderen maar doen.
 
Het was idd een lelijke crash (hij gebeurde vlak voor mijn ogen) maar zoiets kan altijd gebeuren op circuit. Daarom overweeg ik om ipv circuitdagen te rijden indoor te gaan monobiken. Het principe blijft hetzelfde: goede lijnen rijden en dat lukt me nog niet helemaal want ook ik ben 2 x uit de bocht gegaan maar ik ben wel rechtop gebleven in het gras.

@Gixxerfreak:Op circuit rijden helpt om je motor beter te begrijpen dus als je van plan bent op circuit te gaan rijden moet je dat gewoon doen. Je hebt zelf de controle in handen en laat die anderen maar doen.

naar het schijnt was et ne mooie luchtshow |(
 
@ Gixxerfreak & Mr Soul; hé mannen, wij hebben jullie grandioos in de steek gelaten, en kben daar helemaal niet trots op, maar d'r zijn wel verzachtende omstandigheden, om te beginnen is Lorenzo met z'n GS op z'n smikkel gegaan, de moto had bijna niks, maar menertje had een paar gekneusde ribben, Fredo z'n hornet was serieus aan nieuwe banden toe en bij droog weer zou hij zeker gegaan zijn, maar in de regen op slicks met kasseistenen op 't programma droop hij toch af, den Bruno had geen excuus maar wilde niet zonder mij gaan, en ik, tja, hoe moek da nu uitleggen. Wel, mijn vrouw en ik zijn zaterdag 26 augustus 2006 (dus één week voor de meeting) in 't huwelijk getreden met zo'n 250 genodigden op 't feest, en wij waren er stellig van overtuigd de week nadien in staat te zijn naar de meeting af te zakken,mooi niet dus, niet zo zeer omdat we nog zat waren, maar we hebben de hele week die volgde inclusief de zaterdag daags voor de meeting constant vrienden en familie over de vloer gehad, absoluut geen rust dus en daar hoorde natuurlijk ook van tijd en stond een glaasje bij (maar keb me in kunnen houden met de gedachte toch naar die meeting te gaan), 't is natuurlijk geen excuus om niet op de meeting aanwezig geweest te zijn , maar terwijl jullie aan 't rijden waren, probeerde wij hier dus op ons effen te komen. Next time I'll be there, maar deze keer ging 't echt niet.
P.S. by the way, ons huwelijk was een groot succes,da was héééél lang geleden dat we zo uit de bol zijn gegaan.
P.P.S. aan de foto's te zien hebben jullie je ook niet echt verveeld, goe bezig mannen.
 
@ Gixxerfreak & Mr Soul; hé mannen, wij hebben jullie grandioos in de steek gelaten, en kben daar helemaal niet trots op, maar d'r zijn wel verzachtende omstandigheden, om te beginnen is Lorenzo met z'n GS op z'n smikkel gegaan, de moto had bijna niks, maar menertje had een paar gekneusde ribben, Fredo z'n hornet was serieus aan nieuwe banden toe en bij droog weer zou hij zeker gegaan zijn, maar in de regen op slicks met kasseistenen op 't programma droop hij toch af, den Bruno had geen excuus maar wilde niet zonder mij gaan, en ik, tja, hoe moek da nu uitleggen. Wel, mijn vrouw en ik zijn zaterdag 26 augustus 2006 (dus één week voor de meeting) in 't huwelijk getreden met zo'n 250 genodigden op 't feest, en wij waren er stellig van overtuigd de week nadien in staat te zijn naar de meeting af te zakken,mooi niet dus, niet zo zeer omdat we nog zat waren, maar we hebben de hele week die volgde inclusief de zaterdag daags voor de meeting constant vrienden en familie over de vloer gehad, absoluut geen rust dus en daar hoorde natuurlijk ook van tijd en stond een glaasje bij (maar keb me in kunnen houden met de gedachte toch naar die meeting te gaan), 't is natuurlijk geen excuus om niet op de meeting aanwezig geweest te zijn , maar terwijl jullie aan 't rijden waren, probeerde wij hier dus op ons effen te komen. Next time I'll be there, maar deze keer ging 't echt niet.
P.S. by the way, ons huwelijk was een groot succes,da was héééél lang geleden dat we zo uit de bol zijn gegaan.
P.P.S. aan de foto's te zien hebben jullie je ook niet echt verveeld, goe bezig mannen.

de volgende keer beter joh.....
en natuurlijk *O* van harte gefeliciteerd *O* met je trouw,
ik ben ook getrouwd, maar dan met mijn motor })

[me]in de winter altijd vrijgezel[/me] :(
 
Bedankt voor de sfeerbeelden, zo kunnen we alleen maar jaloers denken aan dat wat we gemist hebben.
Volgende keer ga ik zeker mee als ik kan. :] :] :]

Groeten, Yama div
 
Ik moest vandaag even lachen, toen ik voorbij die blauwe benzinepomp annex drankencentrale reed :) Net voorbij Oudenaarde, right ?
 
klopt, en je moest nog uitkijken dat je daar niet op je bek viel,
wat een vette bedoeling daar op de grond.
Was je de tour in je eentje aan het rijden, of passeerde je toevallig :+

[me]waar blijft dat filmpje???[/me] :X
 
Nope, zat in de auto, me te vervelen met hoofdpijn van die hitte. Moest naar Kortrijk voor inschrijving op hogeschool, en langs Deinze om mijn motorketting te laten inkorten (kan al een dagje niet rijden omdat de achterbrug eruit ligt), terugkeer langs Oudenaarde om de kilometers file te vermijden.
 
@ Gixxerfreak & Mr Soul; hé mannen, wij hebben jullie grandioos in de steek gelaten, en kben daar helemaal niet trots op, maar d'r zijn wel verzachtende omstandigheden, om te beginnen is Lorenzo met z'n GS op z'n smikkel gegaan, de moto had bijna niks, maar menertje had een paar gekneusde ribben, Fredo z'n hornet was serieus aan nieuwe banden toe en bij droog weer zou hij zeker gegaan zijn, maar in de regen op slicks met kasseistenen op 't programma droop hij toch af, den Bruno had geen excuus maar wilde niet zonder mij gaan, en ik, tja, hoe moek da nu uitleggen. Wel, mijn vrouw en ik zijn zaterdag 26 augustus 2006 (dus één week voor de meeting) in 't huwelijk getreden met zo'n 250 genodigden op 't feest, en wij waren er stellig van overtuigd de week nadien in staat te zijn naar de meeting af te zakken,mooi niet dus, niet zo zeer omdat we nog zat waren, maar we hebben de hele week die volgde inclusief de zaterdag daags voor de meeting constant vrienden en familie over de vloer gehad, absoluut geen rust dus en daar hoorde natuurlijk ook van tijd en stond een glaasje bij (maar keb me in kunnen houden met de gedachte toch naar die meeting te gaan), 't is natuurlijk geen excuus om niet op de meeting aanwezig geweest te zijn , maar terwijl jullie aan 't rijden waren, probeerde wij hier dus op ons effen te komen. Next time I'll be there, maar deze keer ging 't echt niet.
P.S. by the way, ons huwelijk was een groot succes,da was héééél lang geleden dat we zo uit de bol zijn gegaan.
P.P.S. aan de foto's te zien hebben jullie je ook niet echt verveeld, goe bezig mannen.


een dikke proficiat GeorgesKawa/Pan whatever ;-)

En volgende keer beter nietwaar. Er zullen nog wel gelegenheden komen, prob bij beter weer zodat de anderen ook meewillen. Nu buiten een beetje motregen in de ochtend is het eigenlijk droog gebleven maar dat wisten we natuurlijk niet op voorhand! Komend weekend zit ik heel het weekend met familie in de ardennen, dus denk er sterk aan om mn bike maar mee te nemen :] en de rest met hun koekblik te laten sjeezen *D

So cyah later!

M. :W
 
Ik moest vandaag even lachen, toen ik voorbij die blauwe benzinepomp annex drankencentrale reed :) Net voorbij Oudenaarde, right ?


hehe idd,

toch enkele hillarische momenten daar aan de pomp...zal er nooit meer kunnen voorbijrijden zonder binnenpretjes :)

M. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan