MF BE meeting

Waar meeten?

  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 12 35,3%
  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 22 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    34
ik ga zien of de motor tege dan in orde is...uitstapje gemaakt op circuit :X schade valt mee, en motor wordt nu al gerepareerd. normaal haal ik september wel hoor :Y
 
Damn, ik vertrek op 1 september naar Schotland. Uiteraard met de motor. Ik kan er dus niet bij zijn op 2 of 3 september. '(

@iedereen die er wel zal zijn: have fun!!!
 
@ Roennie je staat erbij 8-)

@ TrAcer ZX6-R :( pff heel jammer van je :] ,maar je staat ook in het lijstje (kan je er altijd terug afhalen als het toch niet gaat :P )

@Youk jammer maarja tis natuurlijk onmogelijk om een datum te hebben dat voor iedereen past :Y

Zo alles in 1 post :P blijf anders maar qouten (ik en pc's :N )

;)
 
@Gixxerfreak: ik ga proberen hoor, de motor staat al van gistere volledig gestript bij de spuiter, plastiek lassen moet er nog gebeuren, de tank moet uitgedeukt worden en wordt herspoten. normaal haal ik het wel hoor ;) en hopelijk moet ik dan ook niet gaan voetballen :(
 
@Gixxerfreak: ik ga proberen hoor, de motor staat al van gistere volledig gestript bij de spuiter, plastiek lassen moet er nog gebeuren, de tank moet uitgedeukt worden en wordt herspoten. normaal haal ik het wel hoor ;) en hopelijk moet ik dan ook niet gaan voetballen :(
Ok en geen schade aan je pak ofzo :?



Ben aan het kijken voor een cam te kopen voor op de motor
(ben zwaar aan het twijfelen voor deze)
http://www.actioncameras.co.uk/acatalog/ATC-1000.html
205€+verzenden en je hebt niets anders nodig + is draadloos :}
Kan ik nog filmen ook op de meeting 8-)
 
ja pak is geschaafd, maar heb meerdere pakken, had men race overall aan en daar waren al sporen van een val op (is namelijk tweedehands)
Mijn (nieuwe) combi is ook al een klein beetje geschaaft B|
(KD willen doen op parkeerterein met zand op het asfalt is niet slim :X )
Was gelukkig met mijn cbr 125 (enigste _O- ) schade was knipper geschaafd koppelingshendel geplooit+stuurgewichtje en spiegel bekrast ,het schakelpedaal was ook helemaal naar binnen geplooit :X (eigenlijk toch redelijk wat schade maarja :P )
Maar die avond nog herstelt/ teruggeplooit (ff met hamer gewerkt) en mijn koppelingshendel willen terugplooien brak er een stuk af _O-
 
Mijn (nieuwe) combi is ook al een klein beetje geschaaft B|
(KD willen doen op parkeerterein met zand op het asfalt is niet slim :X )
Was gelukkig met mijn cbr 125 (enigste _O- ) schade was knipper geschaafd koppelingshendel geplooit+stuurgewichtje en spiegel bekrast ,het schakelpedaal was ook helemaal naar binnen geplooit :X (eigenlijk toch redelijk wat schade maarja :P )
Maar die avond nog herstelt/ teruggeplooit (ff met hamer gewerkt) en mijn koppelingshendel willen terugplooien brak er een stuk af _O-

nog redelijke schade bij jou als je het zo bekijkt :P
het is de eerste keer dat ik gevallen ben...ga gwn veel te diep de bocht in, moet iets meer met het lichaam werken en de motor meer rechtop houden...mja weeral iets bijgeleerd ;)

voor die meeting, het lijkt me het beste op een zondag (althans voor mij toch) en hopelijk ergens meeten in Oost-Vlaanderen, mss een parking met een eetgelegenheid (zoals een mc donalds ofzo) is ook makkelijk te vinden dan.
 
nog redelijke schade bij jou als je het zo bekijkt :P
het is de eerste keer dat ik gevallen ben...ga gwn veel te diep de bocht in, moet iets meer met het lichaam werken en de motor meer rechtop houden...mja weeral iets bijgeleerd ;)

voor die meeting, het lijkt me het beste op een zondag (althans voor mij toch) en hopelijk ergens meeten in Oost-Vlaanderen, mss een parking met een eetgelegenheid (zoals een mc donalds ofzo) is ook makkelijk te vinden dan.
Gifkikker stelde die parkeerplaats voor bij drongen (oost vlaanderen) :Y
Ik ken het niet maar drongen lijkt me wel een goede plaats + je kunt er ook iets eten zei hij *O*
 
zet mij ook maar op de lijst

*O* 8-) :]

ahja voor die verkennins rit ik wil je het roadbook brengen (in gent d8 ik) maar helaas zal het niet gaan voor de verkennignsrit (ik zit met wat te veel dingen rond men kop in augustus)

anders spreken we iets af zodat je het roadbook kan ontvangen

greetz
 
Laatst bewerkt:
Dus als ik alles goed gevolgd heb zouden ikzelf en Sheldon en Gixxerfreak de voorverkenning willen doen? correct me if i'm wrong :?

Voor bovengenoemden: past het in de week, weekend of beide?
Waar spreken we af om te starten?
Iemand soms een gps? kan de route evt wel in Gis aanmaken zodat we ze op gps kunnen uppen, handig voor de rit!

Mexion: kunnen we ergens volgende week afspreken voor dat roadbook tot hier te krijgen? Carpoolparking ad afrit in Wetteren, ligt dat ong in het midden? en is dat te doen voor jou? Begin van de week geven ze vrij regenachtig dus denk dat we best tot einde van de week wachten :]

Greets!

M. (i'm off...terrasje doen :P :W )
 
Dus als ik alles goed gevolgd heb zouden ikzelf en Sheldon en Gixxerfreak de voorverkenning willen doen? correct me if i'm wrong :?

Voor bovengenoemden: past het in de week, weekend of beide?
Waar spreken we af om te starten?
Iemand soms een gps? kan de route evt wel in Gis aanmaken zodat we ze op gps kunnen uppen, handig voor de rit!

Mexion: kunnen we ergens volgende week afspreken voor dat roadbook tot hier te krijgen? Carpoolparking ad afrit in Wetteren, ligt dat ong in het midden? en is dat te doen voor jou? Begin van de week geven ze vrij regenachtig dus denk dat we best tot einde van de week wachten :]

Greets!

M. (i'm off...terrasje doen :P :W )
Voor mij past het altijd zolang het weer maar een beetje deftig is :Y
De plaats mogen julie kijken wat beste voor de rest en jou is ik kom wel af waar het ook is :Y :] Dacht dat Gifkikker ook mee wilde :? maarja als dan iedereen meewil en het past iemand niet komt het er nooit van natuurlijk :P
 
kben te moe om alles te lezen ( nee, niet te stom omdat ik in België woon)maar wat is er eigenlijk te doen 2 of 3 september, kwil wel meedoen maar kwil een klein bikke weten wa we nu aigenlijk gaan doen zenne, en zelfs als 't illegaal is gaan ne kik misschien meedoen, moar kzou 't gewoon wel effekes op voorhand een klein bikke willen weten(ooh ja, van dat illegaal, neem dat niet te letterlijk op hè, we zijn allemaal brave motards die ons zo veel mogelijk aan de wet houden, zolang dat technisch mogelijk is tenminste)
 
Het plan gaat als volgt :
Eerst wil ik een datum hebben (3 sept :P ) vanaf er +-30 mensen op de poll hebben gestemd en er een duidelijke meerderheid is wordt er een nieuwe geopend met de plaats
(zal waarschijnlijk Oost vlaanderen worden Gent of Drongen ofzo).

Dan gaan we daar meeten om een bepaald tijdstip +-11u denk ik dan als iedereen genoeg gegeten en gezeverd geeft mogen degene die nog zin hebben om te :] meegaan naar de rit die we nu nog gaan bekijken (Ardennen).
Dus hoe rapper de mensen stemmen voor de Poll hoe meer info er komt kwa tijdstipppen plaats afspreken enz enz ;)
 
count me voorlopig in

vermits ik geen zekerheid kan geven zijn beide datums ok voor mij (sluit me dus aan bij de meerderheid)
 
Voor mij past het altijd zolang het weer maar een beetje deftig is :Y
De plaats mogen julie kijken wat beste voor de rest en jou is ik kom wel af waar het ook is :Y :] Dacht dat Gifkikker ook mee wilde :? maarja als dan iedereen meewil en het past iemand niet komt het er nooit van natuurlijk :P


mja, in een weekend past het mij, past het niet, dan ga ik gewoon niet mee, simpel toch :+
 
Dan gaan we daar meeten om een bepaald tijdstip +-11u denk ik dan als iedereen genoeg gegeten en gezeverd geeft mogen degene die nog zin hebben om te :] meegaan naar de rit die we nu nog gaan bekijken (Ardennen).

Vlaamse Ardennen <> Ardennen

De Vlaamse Ardennen...een introductie:

/quote

De heuvels en de schitterende vergezichten van de Vlaamse Ardennen vormen het decor voor het wielermonument bij uitstek, de Ronde Van Vlaanderen. Aan de oevers van de Zwalm en de Bovenschelde is het dan weer heerlijk toeven in het weelderige groen. Dit is dan ook de gedroomde omgeving voor een daguitstap, een fiets- of wandelvakantie. Een streek ook met een rijk historisch verleden. En dat bewijzen niet alleen charmante stadjes als Oudenaarde, Ronse, Geraardsbergen en Zottegem maar ook de archeologische musea van Ename en Velzeke. Zin om te terrassen? Geniet dan van het rijke aanbod aan streekbieren en smul van heerlijke geutelingen en mattetaarten. U zal meteen begrijpen waarom vele kunstenaars en schrijvers zich hier zo goed in hun vel voelden in deze streek met een uitgesproken groen profiel.

/end quote

Zo zie je maar dat een woord meer of minder wel degelijk van belang zijn :+

Cyah! _O- _O-

M. :W
 
Vlaamse Ardennen <> Ardennen

De Vlaamse Ardennen...een introductie:

/quote

De heuvels en de schitterende vergezichten van de Vlaamse Ardennen vormen het decor voor het wielermonument bij uitstek, de Ronde Van Vlaanderen. Aan de oevers van de Zwalm en de Bovenschelde is het dan weer heerlijk toeven in het weelderige groen. Dit is dan ook de gedroomde omgeving voor een daguitstap, een fiets- of wandelvakantie. Een streek ook met een rijk historisch verleden. En dat bewijzen niet alleen charmante stadjes als Oudenaarde, Ronse, Geraardsbergen en Zottegem maar ook de archeologische musea van Ename en Velzeke. Zin om te terrassen? Geniet dan van het rijke aanbod aan streekbieren en smul van heerlijke geutelingen en mattetaarten. U zal meteen begrijpen waarom vele kunstenaars en schrijvers zich hier zo goed in hun vel voelden in deze streek met een uitgesproken groen profiel.

/end quote

Zo zie je maar dat een woord meer of minder wel degelijk van belang zijn :+

Cyah! _O- _O-

M. :W
Thx voor de info *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan