MF BE meeting

Waar meeten?

  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 12 35,3%
  • Flanders expo Gent

    Stemmen: 22 64,7%

  • Totaal aantal stemmers
    34

DafalganHooligan

MF veteraan
9 feb 2004
13.514
530
brugge belgië
Hier een nieuw topic om bij te houden wanneer en waar het doorgaat
zie>>>topic hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? ;)

Ik hou de namen bij van wie komt bij de startpost (as usual :P )

Stem ook ff op de poll waar het voor jou het beste uitkomt
( O-) kies Flanders expo Gent :+ )

Wie komt

1 gixxerfreak :P >>>>>Triumph speed four 04
2 de rekker>>>>>>>>Suzuki gsx-r600 (20th anniversary)
3 Sheldon>>>>>>>>>Honda cbr 900rr fireblade 94
4 Gifkikker>>>>>>>>Aprilia RSV mille 05
:N Dawg>>>>>>>>>>>Kawasaki zx-6r 00
6 Wullebolle>>>>>>>>?
7 bladertje>>>>>>>>>Honda cbr 900 rr firblade (?)
8 Mr Soul>>>>>>>>>>Honda VTR 1000f firestorm 04
9 Uncle Roennie>>>>>?
10 TrAcer ZX6-R>>>>Kawasaki zx-6r 04
11 Mexion>>>>>>>>>Honda cbr125r 04
:N Gets>>>>>>>>>>>Honda cb500 94
13 daxje>>>>>>>>>>Suzuki sv650s 99
14 georgeskawa>>>>>Honda Pan 1300
15 AnaRki>>>>>>>>>>Kawasaki zx-6r 05
:N Roelibaldi>>>>>>>>custom Yamaha Wildstar (?)
:N punica78>>>>>>>>Yamaha TRX (?)
18 sv-mat>>>>>>>>>Suzuki sv650s 02
:N Tkilla>>>>>>>>>>Honda cb500 98
20 RotaxMax>>>>>>>Honda cbr 600FS 01
21 Lorenzo>>>>>>>>Bmw Gs850 (?)
22 Brunello>>>>>>>>Ducati Multistrada (?)
23 Fredo>>>>>>>>>>Honda Hornet (600/900?)
24 Geel>>>>>>>>>>>Suzuki sv650s 04
25 Sjool>>>>>>>>>>Suzuki tl1000s 97 of gsx-r750 95
26 monsterman>>>>>Duc monster :? (onder voorbehoud)






:]

De meetplaats:
Zal in Oost vlaanderen (Flanders Expo Gent)

Tijdstip :
Zondag 3 september
Verzamelen rond 10U @ EXPO 10U30 VERTREK !!!!!
en als iedereen gegeten heeft (Quick 1km van meetplaats) en vertrekkensklaar is vertrekken we in de vroege namiddag om de :] te doen in de Vlaamse Ardennen :Y

en dan naar huis zeker :? :P
 
Laatst bewerkt:
ik heb me bij de meerderheid aangesloten, dus 3 sept.

goede actie van jou om deze poll te starten :Y
 
beide datums gaan voor mij , kunnen we de meeting plaats niet bij het tankstation in drongen houden? makkelijk bereikbaar via de e17 en e40
 
Is ok voor mij en zal het in de volgende poll zetten :Y
Maar is er daar ook een grote parking waar er veel motoren kunnen staan :?
Als de datum je gelijk is stem dan op 3sept komt de volgende poll voor de plaats sneller
:P :]
 
Is ok voor mij en zal het in de volgende poll zetten :Y
Maar is er daar ook een grote parking waar er veel motoren kunnen staan :?
Als de datum je gelijk is stem dan op 3sept komt de volgende poll voor de plaats sneller
:P :]


is het tankstation langs de snelweg, zeker genoeg plaats voor motoren, kan je iets kopen voor te drinken of eten en voor de (eventuele) toerrit zit je direct op de gewone banen
 
Count me in... en poll tjah, ik sluit me bij de meerderheid aan op het einde, heb niet echt een voorkeur :P
 
Heb ook gestemd!! :Y *O* *O* :Y

3 dagen afwezig geweest doordat de pc toch écht wel te traag begon te lopen, heel de boel geformatteerd en stilaan staat alles terug op zijn plaats!

volgende mensen vroegen nog om een reactie:

@Sheldon: Vlaamse Ardennen zijn super om te rijden, is van in Gent niet ver, dus ga daar zelf wel regelmatig toeren! Schitterende landschappen...
Laten we het dan voor de eerste rit wagen op de Brandweerroute in de Vlaamse Ardennen!

Heb gezien dat je ook wilt meerijden om te verkennen! Anders spreken wij alvast eens een datum af, samen met mexion, om gedrieën de route al eens te rijden met het roadbook om onduidelijkheden weg te werken ed.

Btw vanwaar ben jij? kwestie als we met ons 3 afspreken een goed meetingpunt hebben...

@Mexion: Zie hierboven, aangezien je ook in verlof bent, zal het wel aardig lukken om een dag te gaan verkennen. Dit weekend is al fully packed bij mij, en volgend weekend is er ook niet zoveel plaats meer over dacht ik...tenzij we in de voormiddag vertrekken dat ik ergens in de late namiddag terug ben!

Tot horens....

M. :W
 
Heb ook gestemd!! :Y *O* *O* :Y

3 dagen afwezig geweest doordat de pc toch écht wel te traag begon te lopen, heel de boel geformatteerd en stilaan staat alles terug op zijn plaats!

volgende mensen vroegen nog om een reactie:

@Sheldon: Vlaamse Ardennen zijn super om te rijden, is van in Gent niet ver, dus ga daar zelf wel regelmatig toeren! Schitterende landschappen...
Laten we het dan voor de eerste rit wagen op de Brandweerroute in de Vlaamse Ardennen!

Heb gezien dat je ook wilt meerijden om te verkennen! Anders spreken wij alvast eens een datum af, samen met mexion, om gedrieën de route al eens te rijden met het roadbook om onduidelijkheden weg te werken ed.

Btw vanwaar ben jij? kwestie als we met ons 3 afspreken een goed meetingpunt hebben...

@Mexion: Zie hierboven, aangezien je ook in verlof bent, zal het wel aardig lukken om een dag te gaan verkennen. Dit weekend is al fully packed bij mij, en volgend weekend is er ook niet zoveel plaats meer over dacht ik...tenzij we in de voormiddag vertrekken dat ik ergens in de late namiddag terug ben!

Tot horens....

M. :W
Ok je staat erbij ;)


Maar ik mag weer niet mee naar de Ardennen ofzo :(












:+
 
Heb ook gestemd!! :Y *O* *O* :Y

3 dagen afwezig geweest doordat de pc toch écht wel te traag begon te lopen, heel de boel geformatteerd en stilaan staat alles terug op zijn plaats!

volgende mensen vroegen nog om een reactie:

@Sheldon: Vlaamse Ardennen zijn super om te rijden, is van in Gent niet ver, dus ga daar zelf wel regelmatig toeren! Schitterende landschappen...
Laten we het dan voor de eerste rit wagen op de Brandweerroute in de Vlaamse Ardennen!

Heb gezien dat je ook wilt meerijden om te verkennen! Anders spreken wij alvast eens een datum af, samen met mexion, om gedrieën de route al eens te rijden met het roadbook om onduidelijkheden weg te werken ed.

Btw vanwaar ben jij? kwestie als we met ons 3 afspreken een goed meetingpunt hebben...

@Mexion: Zie hierboven, aangezien je ook in verlof bent, zal het wel aardig lukken om een dag te gaan verkennen. Dit weekend is al fully packed bij mij, en volgend weekend is er ook niet zoveel plaats meer over dacht ik...tenzij we in de voormiddag vertrekken dat ik ergens in de late namiddag terug ben!

Tot horens....

M. :W


als je in een weekend afspreekt wil ik gerust ook mee hoor :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan