MF de Gooische Club Seventeen.nl (Deel 17 dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu wel *D


full

en ff een beter piccie bovenaan. Zo staat de R1 nu ook 8-)
 
Laatst bewerkt:
Een beetje leven in de brouwerij (lees OP) kan geen kwaad. *O*

En ik trap graag overal tegen aan :Y


Morgen :W ,

OP :X ziet er weer gelikt uit........ als je tijd hebt wil je mij dan plaatsen in het rijtje voor het weekeind weg?

Achi gaat na een bakkie ook eens serieus nadenken waar hij allemaal tegen aan kan trappen })

X: vet nog van de vloer gedweild vannacht of heeft Bart het door het hele huis gelopen
 
Laatst bewerkt:
Kut dat ik Spider wat beloofd heb. Ik ga het nog ff proberen vol te houden *D *D *D


keep smiling :r
 
Achi gaat na een bakkie ook eens serieus nadenken waar hij allemaal tegen aan kan trappen })

X: vet nog van de vloer gedweild vannacht of heeft Bart het door het hele huis gelopen
Kick ass })


Nah, die was enkel nog iets zwarter vanmorgen :}
Karton weggehaald en het meeste was al schoon.
 
@ pino, thnx voor't lenen van 't kettinggevalletje. Werkte perfect *D


:W en weer aan't werk
 
Dat is pas stom...
Altijd dit zeggen: "Ik zal kijken wat ik eraan kan gaan doen".


Ach, Achi heeft voorheen wel meer stomme keuzes gemaakt.

Ik denk dat als ik bij mijn beediging met mijn vingers in de lucht had gestaan en had geroepen "Ik zal kijken wat ik er aan kan gaan doen" nu een ander baantje had gehad :Y
 
Morgen :W ,

OP :X ziet er weer gelikt uit........ als je tijd hebt wil je mij dan plaatsen in het rijtje voor het weekeind weg?

Achi gaat na een bakkie ook eens serieus nadenken waar hij allemaal tegen aan kan trappen })

X: vet nog van de vloer gedweild vannacht of heeft Bart het door het hele huis gelopen


Je staat erbij 8-)
 
Morgen :W ,

OP :X ziet er weer gelikt uit........ als je tijd hebt wil je mij dan plaatsen in het rijtje voor het weekeind weg?

Achi gaat na een bakkie ook eens serieus nadenken waar hij allemaal tegen aan kan trappen })

X: vet nog van de vloer gedweild vannacht of heeft Bart het door het hele huis gelopen

Achi gaat ook mee *O*
 
*O*


edit: wtf loop ik nou te juichen? -O-
 
Laatst bewerkt:
Hey nieuw deeltje weer hier :W *O*

En de fotoos lopen ook iets vlotter in OP S4R :Y

Fijne dag allemaal en veel plezier zondag bij het skieen...enneh..break a leg ;) (das engels voor: hou em heel allemaal) :W

BB is ff een paar dagen het land uit & internetloos *D Lekker hoor...al kost het natuurlijk wel een xtra vrij dagje om bij te lezen -O- ;) :+ dusss :W
 
Ach, Achi heeft voorheen wel meer stomme keuzes gemaakt.

Ik denk dat als ik bij mijn beediging met mijn vingers in de lucht had gestaan en had geroepen "Ik zal kijken wat ik er aan kan gaan doen" nu een ander baantje had gehad :Y

Sja.... sorry dat ik er zo laat mee kwam dan :P
 
Niet met mij :Y



(gehaast): het hooi bedoel ik he :X
(edit) en de sex ok niet :X :X

Ik proef een telleurstelling....
Cursusje omgaan met telleurstellingen ?

Oh wacht..... een "De cursus omgaan met telleurstellingen gaat helaas niet door" flashback :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan