MF Eencilinder treffen

Wanneer moet het plaatsvinden??

  • 13 september (zat)

    Stemmen: 1 9,1%
  • 14 september (zon)

    Stemmen: 1 9,1%
  • 20 september (zat)

    Stemmen: 5 45,5%
  • 27 september (zat)

    Stemmen: 1 9,1%
  • 28 september (zon)

    Stemmen: 0 0,0%
  • andere datum, namelijk...

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
mischien nieuw polletje voor de route ?
midden nederland-friesland-ardennen ?
ben niet bekend in friesland maar denk dat je daar wel een hoop mooie bochtenweggetjes moet hebben
 
als jullie 's middags nog in de buurt van noord holland komen dan kan ik misschien nog een stukkie met jullie mee rijden
 
als jullie 's middags nog in de buurt van noord holland komen dan kan ik misschien nog een stukkie met jullie mee rijden

Edit:
ik wil zo graag nog een stukkie met jullie mee rijden dat ik het zelfs dubbel post :+
 
P.s.: weet iemand een dynojet centrum die ervaring hebben met SZR-en? Ging eerst naar Alphen, maar die is gestopt en ik wil K&N + een Dynojet kit. Weet uit ervaring dat dit veel scheelt.


Dick Hoogland Motoren in Kwadijk, vlakbij Purmerend.
Hij heeft jarenlang in de supermono klasse gereden met een SZR.
Shitload aan ervaring daar wat betreft het (fine)tunen van eencilinders.


PS. Ik ben er zelf niet bij.
Mijn Duke ligt nog uit elkaar en het ontbreekt mij aan de tijd om hem weer in elkaar te zetten. Helaas...
 
20e lukt voor mij helaas ook niet. Eerst ook maar zien of de XT dan ook weer goed rijd met nieuwe inlaatrubbers. Nu rijd ik er even niet op uit angst voor een eventuele warmloper. En binnenkort als het goed is een 2e eenpitter erbij, een 650cc'er. Daarmee kan ik mooi iedereen bijhouden op een toekomstige meeting ;)
 
Moet me helaas maar waar afmelden ben het hele weekend in Assen voor de KNMV Cup dus das jammer

Volgende keer beter

Laters ;)
 
Is er trouwens al een wat definitive sugestie qua tijd en verzamelplaats/route?
Wie heeft er zin om (bij goed weer)evt zaterdag ff mee naar het een cylinder treffen in Schoorl (NH) te gaan. Ik kom uit de omgeving Nijmegen en moet dus bijna heel nederland diagonaal door. Kan mn route aanpassen om iemand op te pikken en samen te rijden.
 
Lijkt me wel leuk maaaaarrrrrrr onder voorbehoud.
p.s. aanstaande zaterdag al ? :?
o ja kom uit hoorn maar dan ben je er eigenlijk al zowat
 
Nee, niet aanstaande maar de week daarna, de 20e he (onze meeting dan he).
Als er niemand suggesties heeft voor een route dan ga ik hem maken en voorrijden. Locatie wordt dan midden nederland met als startpunt de Mac Veenendaal of de Mac Soest / Soesterberg. Begintijd 13:00 uur
 
Nee, niet aanstaande maar de week daarna, de 20e he (onze meeting dan he).
Als er niemand suggesties heeft voor een route dan ga ik hem maken en voorrijden. Locatie wordt dan midden nederland met als startpunt de Mac Veenendaal of de Mac Soest / Soesterberg. Begintijd 13:00 uur

Check your mail......

Eddy
 
Ik ben van plan morgen rond een uur of 9:30 te vertrekken vanuit Nijmegen richting Schoorl. Ben dan zonder al te veel jakkeren rond 11:30 daar. Als iemand mee wil schat ff in hoe laat waar, dan spreken we wat af, of ik zie je (jullie)daar. Anders tot volgende week.
Greetz Sas
 
sorry om het zo openbaar te doen, maar het was net iets te gezelig in de dorpskroeg, ik kom net thuis en ga nu nog ff met een collega naar nijmegen dus ik ben morgen niet in staat om zo'n eind motor te rijden. Zie je volgende week wel. PS: hier is het nog steeds kutweer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan