MF' er gespot deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
Deel 22 zat vol, dus is het tijd voor deel 23 om aan te treden.

Dus bij deze is deel 23 geopend *O*

Het MF-spot-verleden:

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20


[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer....

De bedoeling van dit topic:
Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers...

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Keep your eyes open :]
 
Vandaag (inmiddels gister eigenlijk) rond de middag ergens bij de flyover bij A13 of A16 weet nie precies welk, richting Rotterdam iig een rode R1/R6 gespot kenteken was iets van M*-PG-91 dachtk. Ik reed op me Diversion en was onderweg fietje in belgië halen :+

Ik reed samen met een XV1900 die iets verder voor me zat.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op de N228 reden wij acher twee motoren.
De voorste was een soort All-Road met grote topkoffer; ik weet niet of deze een MF-sticker had.
De achterste was een Thundercat met rode kont en een MF-sticker.

Ze stopten bij Oudewater om te tanken, waarna wij ze passeerden. We hebben nog getoeterd en gezwaaid.

Wij:
voorop ik op mijn zilveren XJR1300 met kuip en (zwarte) koffers.
daarachter LadyN op een donkergroene XJ600S Diversion
 
gespot
gistermiddag(zondag dus) rond een uur of half 3
Wageningen je sloeg linksaf bij de stoplichten vanaf het centrum richting Ede tegenover de Peugotgarage
Kawasaki ZXR zwart-roze, rijder met zwart-grijs pak, helm met spiegelvizier
 
Spotte er gister ook nog 1 op de A7 ri. amsterdam ergens voor hoorn, volgens mij een kawa??? Iig ik haalde je in, stak nog ff mn een uit, je had een mf sticker.

Ik had ook mf sticker en reed op een rode thundercat... Vervolgens moest ik tanken en wist totaal niet waar tankstations zaten, dus ben ik maar wat afritten af gegaan en weer opgegaan, vandaar dat ik je later nog een keer tegen kwam :D
 
Vanochtend op de N57 ter hoogte van Brielle kwam er een MF-er door de file bij 't verkeerslicht naar voren gescheurd, hij ging richting de A15


gespot-3.jpg
 
zaterdag op de TT-officialdag: Marcel77 (ik ben niet vinnie ;) )

zondagmiddag bij de Plaspoelpolder, je haalde me in en wees op je kentekenplaat, je fiets was bedekt met rood-wit-blauw, merk kon ik zo gauw niet plaatsen, ik reed op een zilver BMW R1150RT met bijrijdster. Jij ging bij Zoetermeer van de A12 af.
 
Zaterdag avond na elven een blauwe (?) Kawasaki Z750 of ZR7 op de A12 gespot ter hoogte van Bleiswijk richting Gouda Utrecht, wij reden in een blauw koekblik na een uitje...
 
Vandaag op de A59 richting Den Bosch, bleef een stukje achter me rijden tot de Onderwijsboulevard waar degene nog ff terugzwaaide. Was tussen kwart over 11 en half 12.

Motor was rood, met MF-sticker op het kenteken. Meer over de motor weet ik zo gauw niet.. :P
 
Laatst bewerkt:
Gister op de maasvlakte vooraan in de file meerdere MF'ers gespot. Volgens mij sowieso een cbr, r1/r6 (replica) en een gsxr
 
gistermiddag, weet niet meer precies waar ik zat. maar net voor de lekdijk bij wijk bij duurstede een zilveren hayabusa gespot. Je reed even voor me maar stopte toen om iets te pakken ofzo. toe ik voorbij kwam keek je op, geen idee of je de sticker zag?
 
Vanochtend op de N57 ter hoogte van Brielle kwam er een MF-er door de file bij 't verkeerslicht naar voren gescheurd, hij ging richting de A15


[afbeelding]

That was me *D.

BTW wat spotte ik vandaag:

Net na 1400 Mogas op de A15, Ger zag mij vast eerder aangezien die FZ kut spiegels heeft :P.

Fijn ook dat daarna een koekblikker zo goed uit z'n doppen keek :X :N
 
Laatst bewerkt:
Gister middag op de A13 3 motoren waarvan 2 met sticker. Ik toeterde nog naar de persoon op de geel zwarte fazer.
 
Vanmiddag op de N228 reden wij acher twee motoren.
De voorste was een soort All-Road met grote topkoffer; ik weet niet of deze een MF-sticker had.
De achterste was een Thundercat met rode kont en een MF-sticker.

Ze stopten bij Oudewater om te tanken, waarna wij ze passeerden. We hebben nog getoeterd en gezwaaid.

Wij:
voorop ik op mijn zilveren XJR1300 met kuip en (zwarte) koffers.
daarachter LadyN op een donkergroene XJ600S Diversion

Ja, dat was ik op de thundercat! *O*

De voorste was een Triumph tiger, zonder stikker.

Maar bij deze een wederspot ;)
 
Gespot!!


Vandaag, maandag 25-2 omstreeks 15.50u.
Blauwe Kawasaki Ninja Zx 6(?)R
Wijngaardenlaan Voorschoten (je reed langs de Texaco onder het station door met een dame achterop.

Ik was de honden aan het uitlaten. :W
 
Gespot:

een rode diversion 600, omstreeks 16:30 , rijder met camouflagejas aan en zwarte helm

Je stond bij de N201 vooraan bij de stoplichten en draaide de A5 op.

ik op BMW R1200GS haalde je in op de A5 , je reed op A9 door richting haarlem. Ik richting amsterdam

Ik maakte nog spot gebaar en wees op mijn sticker.... volgens mij had je het niet erg door?

:W
 
Gespot:

een rode diversion 600, omstreeks 16:30 , rijder met camouflagejas aan en zwarte helm

Je stond bij de N201 vooraan bij de stoplichten en draaide de A5 op.

ik op BMW R1200GS haalde je in op de A5 , je reed op A9 door richting haarlem. Ik richting amsterdam

Ik maakte nog spot gebaar en wees op mijn sticker.... volgens mij had je het niet erg door?

:W

wat is dan een spotgebaar? :P
 
Om ff over 14.00 uur, te Alkmaar, stoplicht Bergerweg richting Scharlo en de Bergerrotonde, een blauwe hoe heet zoiets, superduke, zo'n offroad ding voor op de weg, ben ff de naam kwijt :? |( , dubbele blèrpijp erop, plus kentekenplaat met sticker. Er stond een klein filetje richting de rotonde, je kwam met behoorlijke snelheid net langs m'n spiegel rijden :N :) , en ging daarna rechtsaf de Westerweg op.

U zijt gespot! :Y

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan