MF-er gespot in het buitenland....

dokkie

MF veteraan
Donateur
11 sep 2002
2.213
19
Zuid Limburg
Zit nu in Zwitserland (Pontresina), met sticker uitteraart, maar nog geen enkele MF-er gespot....
Heb je in het buitenland een MF-er gespot, meld het dan hier of ben je net als ik ook met je bike op vakantie zet dan in dit topic waar je zit.
 
Zit nu in Zwitserland (Pontresina), met sticker uitteraart, maar nog geen enkele MF-er gespot....
Heb je in het buitenland een MF-er gespot, meld het dan hier of ben je net als ik ook met je bike op vakantie zet dan in dit topic waar je zit.

Al rij ik 1000 km op een dag door Nederland dan wordt ik nog niet gespot,laat staan in het buitenland............................ :]


8-)
 
Ik had laatst Murdock en Ferrekau in Franchorchamps gespot(Ik woon zelf in ENschede en hun in Zoetermeer wat ik zo verstond)
 
Kwam wat mafkezen (mafkezen.com) tegen op de parkeerplaats bij de ring in dld.
En er kwamen mat MF-oost gangers een bak koffie halen bij ons in t vakantiehuisje in belgie( hun zaten heel vlakbij in lux)

VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Net 4000 Km gereden in D, CH, F en I en geen MFer gezien...wel zat nederlanders, vrijwel zonder uitzondering op supersport fietsen!
 
Vandaag een mf-er gespot in duitsland tussen koln en oberhausen rond de klok van 17 uue een rood witte r6 met persoon in het zwart er op en reed achter een dikke duitser met alleen een t-shirt aan op een bmw bike....
Zit zelf elke dag in het buitenland dus kans genoeg om te spotten
 
Terug
Bovenaan Onderaan