mf-er spotter

TinuZ

MF veteraan
28 aug 2005
2.398
0
Apeldoorn
jawel deze jongen heeft vanaf vandaag een nieuwe baan,
ik werk binnenkort(1 juli)als service merchandiser voor sorbo,
d.w.z dat ik de hele dag rondscheur in een groot blauw/geel sorbo ford transit koekblik :P
Mijn rayon wordt harderwijk en omstreken, en aangezien hier(vooral bij mooi weer)
waarschijnlijk veel mf-ers rondscheuren, kan ik mezelf waarschijnlijk vanaf dan als "superspotter" bombarderen...
er komt natuurlijk ook een mf-sticker achterop, dus laat je zien, horen, enz,
ik zet het topic mf-er gespot vast in mijn favorieten :W :W

bus1.jpg




burnie.jpg


 
Laatst bewerkt:
Veel plezier met je nieuwe baan, grote kans dat je mij ook nog wel tegenkomt, zit in Nunspeet naast Harderwijk dus... eigenlijk moet je ook nog ff een foto van je koekblik hier plaatsen destijds, zodat de MFers er ook op kunnen letten :P
 
Veel plezier met je nieuwe baan, grote kans dat je mij ook nog wel tegenkomt, zit in Nunspeet naast Harderwijk dus... eigenlijk moet je ook nog ff een foto van je koekblik hier plaatsen destijds, zodat de MFers er ook op kunnen letten :P


foto van het megakoekblik volgt nog, moet hem eerst hebben en dan komt er wel een fotootje van (met m-f koekblik stikker :+ )
 
jawel deze jongen heeft vanaf vandaag een nieuwe baan,
ik werk binnenkort(1 juli)als service merchandiser voor sorbo,
d.w.z dat ik de hele dag rondscheur in een groot blauw/geel sorbo ford transit koekblik :P
Mijn rayon wordt harderwijk en omstreken, en aangezien hier(vooral bij mooi weer)
waarschijnlijk veel mf-ers rondscheuren, kan ik mezelf waarschijnlijk vanaf dan als "superspotter" bombarderen...
er komt natuurlijk ook een mf-sticker achterop, dus laat je zien, horen, enz,
ik zet het topic mf-er gespot vast in mijn favorieten :W :W


(Afbeelding)


gefeliciteerd


mooi pak trouwens!!
O-) O-)
 
Sorbo is uw hulp in huis.....

Huisvrouwtjes je (schoonmaak)product showen. Ben je nog vrijgezel?
 
Sorbo is uw hulp in huis.....

Huisvrouwtjes je (schoonmaak)product showen. Ben je nog vrijgezel?

het is meer dat de huisvrouwtjes mijn (schoonmaak) product
;) kunnen kopen, zegmaar functie ala vakkenvuller met auto van de zaak :P
maar dan meer een soort vertegenwoordiger..ennuh mijn vriendin is straks voorzien van de beste schoonmaakspulletjes _O-
 
M'n meissie woont in Harderwijk, en kom er zelf ook vaak. heb alleen geen sticker :9
 
gefeliciteerd met je baan

en ik spot ook nog wel geregelt mfers mede omdat ik ook vrij veel op de weg zit ;)
 
ha poser broertje
ook vanaf hier gefeliciteerd met je functieverbetering.. *O* (vakkenvullen alleen nu met koekblik van de zaak :W .. kan je niet fixen dat je met een motor van de zaak mag, dan ben je er sneller i.v.m. files enzo.. grote groene kratten achterop _O- )
gaan vanaaf maar ff een biertje pakken om je mf spotter functienieuwe baan te 4en *O*






:W
 
jawel deze jongen heeft vanaf vandaag een nieuwe baan,
ik werk binnenkort(1 juli)als service merchandiser voor sorbo,
d.w.z dat ik de hele dag rondscheur in een groot blauw/geel sorbo ford transit koekblik :P
Mijn rayon wordt harderwijk en omstreken, en aangezien hier(vooral bij mooi weer)
waarschijnlijk veel mf-ers rondscheuren, kan ik mezelf waarschijnlijk vanaf dan als "superspotter" bombarderen...
er komt natuurlijk ook een mf-sticker achterop, dus laat je zien, horen, enz,
ik zet het topic mf-er gespot vast in mijn favorieten :W :W



(Afbeelding)

kun je meteen je product gebruiken om die stoep schoon te maken! Vernieler!
:( :( :(


:+
 
Volgens mij heb ik je met je schoonvader zien rijden,
Jij reed achteraan en kom hem niet bijhouden in de bocht :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan