mf-er spotter

zal miss nogwel tegenvallen hoevaak je gespot word, ik werk in de weekenden en vakanties bij de shell, maar ik heb daar nog nooit een mf'er gespot terwijl ik er al anderhalf jaar werk. ik ben bij die shell ook nog nooit gespot terwijl de motor met sticker pal voor de pompen staat. en dat in anderhalf jaar
ik ben alleen nog maar rijdend gespot.

suc6 met je nieuwe baan igg
 
zal miss nogwel tegenvallen hoevaak je gespot word, ik werk in de weekenden en vakanties bij de shell, maar ik heb daar nog nooit een mf'er gespot terwijl ik er al anderhalf jaar werk. ik ben bij die shell ook nog nooit gespot terwijl de motor met sticker pal voor de pompen staat. en dat in anderhalf jaar
ik ben alleen nog maar rijdend gespot.

suc6 met je nieuwe baan igg
Welke Shell is dat dan? :? Ik zie dat je in de buurt woont dus wellicht kom ik er wel eens langs dan :+
 
Daar rij ik heel vaak langs, meestal doordeweeks. Vandaag ook nog. Heb geen motor zien staan :N

Moet eerlijk zeggen dat ik er nooit tank :N
ik moet er om half 3 beginnen vandaag, maar het is ook dom om aan een rijkswegstation te tanken als het in de buurt is wat het scheelt vaak iets van 8 cent de liter met een normaal station
 
ik moet er om half 3 beginnen vandaag, maar het is ook dom om aan een rijkswegstation te tanken als het in de buurt is wat het scheelt vaak iets van 8 cent de liter met een normaal station

hopen dat je baas t niet leest O-) :X
mgoed t is wel waar
 
ik moet er om half 3 beginnen vandaag, maar het is ook dom om aan een rijkswegstation te tanken als het in de buurt is wat het scheelt vaak iets van 8 cent de liter met een normaal station
Precies. Zal naast de flitsers die er nog wel es in de buurt staat (hmpaal 78 :P ) ook es op een motor letten ;)

Misschien kom ik wel es met de auto tanken, die heeft toch een tankpasje van de baas :+ (nog wel iig...)
 
Volgens mij heb ik je met je schoonvader zien rijden,
Jij reed achteraan en kom hem niet bijhouden in de bocht :}


_O- _O- vind je het gek? als ik zo traag door een bocht ga val ik om!!!
ik moet eerst wat afstand houden, om met een fatsoenlijke snelheid door de bocht te kunnen gaan, want anders moet ik er in de bocht langs en dat staat ook zo slordig :+ :W :W :W
 
Precies. Zal naast de flitsers die er nog wel es in de buurt staat (hmpaal 78 :P ) ook es op een motor letten ;)

Misschien kom ik wel es met de auto tanken, die heeft toch een tankpasje van de baas :+ (nog wel iig...)
jah idd op die oude parkeerplaats, maar daar staan ze tegenwoordig volgens mij niet meer zo vaak

btw ik heb vandaag een mf'er aan de pomp gehad. direct maar ff een bakkie koffie mee gedaan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan