Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF-ers in Ede Deel 18

  • Onderwerp starter
  • #2
Omdat de ene helft in de OP niks typt en de andere helft een andere motor heeft even opgeschoond. Als iemand foto, verhaaltje of liefdesverklaringen in de OP wil mag dat doorgegeven worden
 
ahhhh een nieuw deeltje! nice!

Helaas zijn we wel een stuk eerder terug van vakantie dan de bedoeling was.
En daarna nog geen zin gehad om de motor te maken

zal eens wat foto's zoeken van de 2 fietsjes

Edit:

de foto's

De fireblade


De 150cc motodax op vakantie met enkele uitlaat ivp dubbel(linker)

 
Laatst bewerkt:
Ja deel 18 voor Ede.

Misschien ook maar eens een foto plaatsen van de X11.
 
Laatst bewerkt:
Reed u gisteravond toevallig langs het dorp? Daar zag ik wel een X11 rijden

Ja ben wel onderweg geweest en inderdaad over de molenstraat langs het centrum gereden.
Tochtje van bijna 2 urtjes gemaakt. Als het een zwarte X11 was dan is de kans groot dat ik het was, zoveel X11en rijden er niet hier in de buurt.

O ja zou je mij A.U.B. geen "u" willen noemen?
 
Als ik geen wedstrijd heb in Duitsland en het is een beetje weer en de X11 heeft zin dan ga ik zeker.
 
Iemand van hier die vanavond naar mc de kraats gaat voor een ritje?
En weet iemand hoelang die ritjes zo ongeveer duren?
 
pb gestuurd.
BTW zullen we er samen heen rijden dat ik naar jou huis rij?
 
Met wie ga je rijden Karl?


jow jelle!! lekker gereden vandaag?
ik heb vanavond met jongens gereden uit barneveld veenedaal en hoevelaken
we waren met 11 man!!!was een leuk ritje zo kleine 100 km
zaten leuke varieerende brommers tussen van r6 tot v max tot gsxr 1000 tot Z1!!!net zoals de bestuurders!!iemand had ze rijbewijs van december en iemand anders had ze brommer net 4 weken
was een leuk ritje van barneveld naar harderwijk en weer terug!!!
 
Ja super! I love Duitsland! Heerlijk rijden daar! Ga vanaf nu vaker Duitsland in..heb je tenminste geen drempels...alleen een bui regen gehad...dus dat word weet poetsen*!!
 
Wil je weer een nieuwer model?

Er gaat wel een nieuwer model voor in de plaats komen ja. Maar rede van verkoop is dat we allebei de motoren eruit gaan doen en er 1 motor voor in de plaats gaat komen. Vriendin rijd veel te weinig om er een eigen motor voor in de schuur te hebben staan. Dus die gaat ook de verkoop in.
Het vrouwtje vind een blauw/witte niet mooi dus deze gaat de verkoop in en er komt een witte of zwarte K8/K9 voor in de plaats.