MF-ers in Ede Deel 18

Moet er toch maar van komen dan, al een tijdje ongeregistreerd aan het gluren op het forum, sinds kort ook maar geregistreerd.
Ik ben deze week begonnen met rijlessen, 7 januari AVB examen en als CBR een beetje meewerkt niet al te lang daarna hopelijk ook mijn AVD examen.

Nog geen motor, maar natuurlijk al lekker aan het rondkijken voor een leuke (niet te zware) adventure bike, een transalp 600/650 oid lijkt me een leuke fiets om mee te starten :) Dus als jullie begin volgend jaar een transalp rond zien rijden in Ede en omgeving zou ik 't zomaar kunnen zijn...

Maar eerst maar eens m'n rijbewijs halen nu!
Welkom, en succes met lessen!

Ik zou het ook maar zo kunnen zijnO-)
 
Als er dan maar vaker gereden zou worden!
Het was vandaag niet heel erg koud, hooguit beetje frisjes. Wel heerlijk stille wegen om lekker door te gassen.

Vandaag 175km gemaakt, (Vallei, Veluwe en stukje IJsseldijk) maar nauwelijks een (andere) motor op de weg.
Ik had er nog een foto bij kunnen doen, maar vandaag alleen een beetje miezer en verder saai grijs...........Voor mij laatste ritjes van dit seizoen.
Bijna 1 dec, 't spul gaat naar binnen. Tijd voor onderhoud/ sleutelen. De onderdelen zijn al in huis of reeds in bestelling.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen problemen met een droge winterdag om te rijden,al was het alleen maar om de boel aan de gang te houden,laat m'n motoren liever niet te lang stilstaan,vooral m'n zijspan start moeilijk als ie een tijdje staat,zolang er geen pekel ligt rij ik op z'n tijd een rondje.
 
Na dit topic tegen gekomen te zijn, mijzelf ook maar even introduceren. Tussen de lockdowns in, heb ik eind september m'n A2 code-80 rijbewijs bemachtigd. Ik rij rond op een grijze xt660x, waar ik de komende 2 jaar verder op kan gaan oefenen. Heb al aardig wat gereden in de tussentijd en de dijk af en toe gepakt bij Rhenen. Hebben jullie wellicht ook nog andere leuke routes rondom Ede?

Alvast bedankt, groetjes
 
Na dit topic tegen gekomen te zijn, mijzelf ook maar even introduceren. Tussen de lockdowns in, heb ik eind september m'n A2 code-80 rijbewijs bemachtigd. Ik rij rond op een grijze xt660x, waar ik de komende 2 jaar verder op kan gaan oefenen. Heb al aardig wat gereden in de tussentijd en de dijk af en toe gepakt bij Rhenen. Hebben jullie wellicht ook nog andere leuke routes rondom Ede?

Alvast bedankt, groetjes
Welkom, heb je nog niet zien rijden maar dat komt wellicht omdat mijn motor al een tijdje binnen staat.

Persoonlijk vind ik richting de achterhoek best leuk om te rijden. Utrechtse heuvelrug heeft ook leuke routes. Dijk richting Utrecht is ook leuk, maar niet in het weekend.

Eigenlijk zoek ik meestal een route via internet en zet deze op mijn Tom Tom. Met speakers in mijn helm word ik dan precies door de route begeleid. Hoef ik zelf niet na te denken en kan ik gewoon van de omgeving en mijn motor genieten.
 
Ik heb diverse 'vaste' rondjes rondom Ede.
Verder alle woensdag-ritten (ca100-150km) die MC de Kraats mij toestuurt, zet ik in Basecamp.
Soms laad ik een gemiste rit in de Zumo. Daarna is het: 'Rijden maar'!!

Maar eigenlijk rijd ik in heel NL.
Van Z. Limburg tot Zeeuws-Vlaanderen, maar ook in Drenthe maak ik mijn ritjes. Achterhoek en Omringdijk (oa Enkhuizen) is ook leuk!
 
Welkom, heb je nog niet zien rijden maar dat komt wellicht omdat mijn motor al een tijdje binnen staat.

Persoonlijk vind ik richting de achterhoek best leuk om te rijden. Utrechtse heuvelrug heeft ook leuke routes. Dijk richting Utrecht is ook leuk, maar niet in het weekend.

Eigenlijk zoek ik meestal een route via internet en zet deze op mijn Tom Tom. Met speakers in mijn helm word ik dan precies door de route begeleid. Hoef ik zelf niet na te denken en kan ik gewoon van de omgeving en mijn motor genieten.
Ben jij ook nieuw hier?
 
Na dit topic tegen gekomen te zijn, mijzelf ook maar even introduceren. Tussen de lockdowns in, heb ik eind september m'n A2 code-80 rijbewijs bemachtigd. Ik rij rond op een grijze xt660x, waar ik de komende 2 jaar verder op kan gaan oefenen. Heb al aardig wat gereden in de tussentijd en de dijk af en toe gepakt bij Rhenen. Hebben jullie wellicht ook nog andere leuke routes rondom Ede?

Alvast bedankt, groetjes
Afgelopen zondag weer een rondje gemaakt Rhenen, Drielse dijk, Arnhem en weer terug.

Om ff lekker een uurtje bochtjes te sturen, rijd ik vaak in het gebied ten oosten van de a30 (Lunteren, Barneveld, Leusden, Scherpenzeel).

Verder is de achterhoek mooi. En ook de dijk langs de Maas is een aanrader. Tot slot, ooijpolder ten oosten van Nijmegen.

Welke hoek van Ede woon je? Indien rietkampen, dan zullen we elkaar nog wel eens tegenkomen :W
 
Na dit topic tegen gekomen te zijn, mijzelf ook maar even introduceren. Tussen de lockdowns in, heb ik eind september m'n A2 code-80 rijbewijs bemachtigd. Ik rij rond op een grijze xt660x, waar ik de komende 2 jaar verder op kan gaan oefenen. Heb al aardig wat gereden in de tussentijd en de dijk af en toe gepakt bij Rhenen. Hebben jullie wellicht ook nog andere leuke routes rondom Ede?

Alvast bedankt, groetjes
Welkom! In welke hoek van Ede woon je? Er zijn genoeg leuke ritjes te bedenken in de omgeving. Ik neem vaak het veer bij Wageningen om een stukje dijk te pakken of ga wat verder weg naar de Achterhoek of Twente. Geef maar een gil als je een keer een ritje wilt maken. Ik rijd voorlopig lekker door, al is het nu wel erg nat.
 
Welkom! In welke hoek van Ede woon je? Er zijn genoeg leuke ritjes te bedenken in de omgeving. Ik neem vaak het veer bij Wageningen om een stukje dijk te pakken of ga wat verder weg naar de Achterhoek of Twente. Geef maar een gil als je een keer een ritje wilt maken. Ik rijd voorlopig lekker door, al is het nu wel erg nat.
Ik haak graag aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan