MF-ers in Ede Deel 18

Vanmiddag rond 2 nog even rondje rijden, als er meer mensen zijn die weggaan hoor ik t zo nog wel dan doen we nog BPtje:]
 
Goedemorgen!
Goh, had er helemaal nog niet aan gedacht dit topic op te (be)zoeken. Zal straks nog eens even stukje teruglezen. Woon sinds een jaartje in Ede. Al diverse motoren versleten gedurende m'n loopbaan, ben 47 inmiddels. Rijd momenteel op een Fazer1000 (blauw uiteraard), wel serieus aan het overwegen binnenkort nieuw te gaan kopen. Ben meer woon-werk rijder dan van het groepsrijden en dergelijke maar goed je weet nooit natuurlijk. :]
 
Goedemorgen Ben!
Welkom in Ede, ik ben er iets meer dan een jaartje weg maar ben dichterbij dan je denkt:+

Ook veelal ww hier op de Alp:)
 
  • Leuk
Waarderingen: BenH
Welkom in Ede, Ben! Ik zal eens letten op een blauwe Fazer. Volgens mij ben ik je al wel eens tegengekomen. Ik ben zonder lockdown ook vooral van het woon-werk, maar ben zeker in voor een ritje.
 
Vorig jaar al eens gepost hier volgens mij, nog steeds aan het lessen. Of eigenlijk weer, want bijna 5 of 6 maanden moeten wachten ivm lockdown.

Nu de laatste loodjes, nog paar lesjes en dan 6 juli afrijden voor m'n avd, rest is al binnen.

Nog steeds aan het kijken naar transalps, maar inmiddels zijn ook de Africa twin en GS (1150/1200) in het vizier. Dus maar wat proefritjes maken zodra het kan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan