MF-ers in Ede Deel 18

Wat had je in gedachten? Ik werk wel tot rond een uur of vijf. Of je rijdt langs mn werk (MeteoGroup, Agro Business Park) en rijden we van daar uit een rondje? Ik kan trouwens ook zaterdagmiddag tot ongeveer 17.00 (afspraak ging niet door).
 
Ik kan wel bij je werk langs komen hoor. Vandaag even afwachten of er nog meer mensen willen aansluiten?
 
Jazeker! Leuk rondje bij Wageningen met het pondje over langs Zetten, Herveld, Slijk Ewijk en Oosterhout naar Lent en vandaar via een stukje snelweg weer terug. Jammer dat het weer vroeg donker wordt maar wellicht kunnen we nog een keer een rondje plannen....
 
Klinkt goed. Deze MF-er uit Ede heeft vanavond een las-trafo gescoord. Binnenkort gaat de slijptol in een Kawa GPZ 500, nu heb ik ook weer iets waar ik hem theoretisch weer mee in elkaar kan bakken en braden 8-) Mijn winterproject is ready to start!
 
Klinkt goed. Deze MF-er uit Ede heeft vanavond een las-trafo gescoord. Binnenkort gaat de slijptol in een Kawa GPZ 500, nu heb ik ook weer iets waar ik hem theoretisch weer mee in elkaar kan bakken en braden 8-) Mijn winterproject is ready to start!

Klinkt als een mooi project voor komende winter!
 
Gespot Eric1977! Je draaide de laan der verenigde naties op om 8.15. Volgens mij had je mij in de gaten :P

Ik bracht mn jongste zoon naar school op de fiets.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ben ik dit geweest. Woon in Rhenen en heb wel een rit gemaakt. Zwarte kawasaki Versys met een shoei hornet helm ( zwart/wit/rood . Ik ben door Ede gereden maar ik ben niet zo goed in namen :+
Het was hier:
full
 
Tjonge, is de winterslaap in Ede al zo vroeg begonnen? :?

...of zijn er toch nog Edenaren op de motor actief?
 
naast de motor heb ik een motorscooter waarmee ik alles doe, ipv een auto, dus actief rijden gebeurt wel ;)

het lijkt dat de nieuwe (jongere) generatie een ander medium heeft tegenwoordig om in contact te komen en af te spreken voor ritten etc.

ik las pas ergens dat het programma Tinder nu ook een mogelijkheid heeft om vrienden uit de buurt uit te nodigen als je 'uit' gaat, dat kan net zo goed een motorrit zijn natuurlijk.

weer een heel verhaal op een simpele vraag.

ik ben er wel even lekker uit geweest voor meer dan een maand, maar vind het ook weer best om lekker aan het sleutelen te slaan :Y
als de reisverslagen klaar zijn zal ik dat in dit topic ook even laten weten.
 
Hier is de kluswinter aangebroken. De Kawasaki ligt verregaand uit elkaar om het frame te kunnen poedercoaten, het blok te spuiten, de looks wat aan te passen en nog zo wat van die dingen. Soort van tijdplanning is dat jij het in maart weer doet, dus tot die tijd zit ik in de auto of in de schuur.
 
...oef gelukkig! Ik hoop MF-oma niet nog een keer te treffen in dit draadje :+

Zo recalcitrant als ik ben, rijd ik stug door in de komende maanden. Maar wel bij temperaturen ruim boven nul. Dus kom maar op met alweer een zachte winter! Dat is denk ik dan ook de enige reden dat ik blij ben met de klimaatverandering. :X

Komende week ff niet -O-
 
Doe mij maar een lekker koude droge winter! Lekker schaatsen en op de motor gewoon de elektrische handschoenen aan. We zitten in een tussenijstijd, dus wie weet...
 
Ik rijd nog vrijwel dagelijks. Ik stap alleen niet op de motor als het glad is of te hard waait (>8 Beaufort). Ik heb momenteel alleen geen tijd voor toerritten.
 
Om maar even bij het spotten te blijven,afgelopen donderdag een zwarte Fazer,als ik het goed zag, met M-F sticker gespot bij de kruising Bellestein/Nationale Nederlanden.

Wat betreft het rijden in dit jaargetijden,als het weer niet te gek doet rij ik soms nog wel eens,al is het maar om de boel ff warm te rijden,zondag bv nog met het zijspan een rondje gedaan nu het nog kan,die zit in de oldtimerregeling en mag straks 3 maanden de weg niet op.
 
Die van mij komt alleen nog buiten voor een grondige wasbeurt verder niet!
Die van mij heeft vannacht buiten gestaan voor een grondige wasbeurt. :+ Alleen zo jammer dat met het rijden er weer allemaal vuil op gekomen is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan