MF-ers in Ede Deel 18

Ah shit, toen waren we net weg! wel gelukt met de demper?

Het was een mooi rondje. Snel maar een herkansing.
 
Laatst bewerkt:
Was druk bij Bernardo zag ik.

Ja, dat was het zeker! Het wordt wel een duur ijsje, ben ik bang. Net op het moment dat ik keer op de stoep om weer de Molenstraat op te rijden komen twee hardwerkende mannen van handhaving langs die direct beginnen te schrijven... Net één meter de eenrichtingsverkeersweg ingereden...
 
Ja, dat was het zeker! Het wordt wel een duur ijsje, ben ik bang. Net op het moment dat ik keer op de stoep om weer de Molenstraat op te rijden komen twee hardwerkende mannen van handhaving langs die direct beginnen te schrijven... Net één meter de eenrichtingsverkeersweg ingereden...

Mooi klote -O-
 
Ik heb jullie helaas gemist, door de ruzie met mijn dempers was ik er pas om 12:20


Oh balen man dan zijn we je echt net misgelopen -O- gelukkig heb je de demper voor elkaar nu :t

We gaan toch snel weer lijkt me zo, was heerlijke route heb echt weer even goed genoten :]

En mn app werkt ook mooi:
full
 
Dit heet: Yamaha My Ride..maar je hoeft geen yammie te hebben hoor :9 Calimoto heb ik ook nog maar had oortjes kapot dus Roel heeft navi aangezet..was top route :t

Morgen gaat me niet lukken helaas maar ik ga graag weer eens rijden met jullie was gezellig!

oh en dit jaar een MF Ede BBQ doen hoor :)
 
Galvanistraat even mijden, collega is vanmorgen aangereden en er lag vanalles op de weg incl olie..heb er wat korrels op gedaan maar dan weet je het :t
 
Gaat naar omstandigheden goed, beide autos betrokken zijn klaar met rijden :+

Veel troep achter gelaten op de weg
full


Ook olie word blijkbaar door niemand opgeruimd? :? dus wat adr korrels erop gedaan

full
 
Mijn seizoen zit er na 1 rit op de weg en 1 dag assen alweer op..:-(

Op assen de versnellingsbak naar de kloten gereden. 1500 a 2000 euro schade!;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan