MF-ers in Ede Deel 18

Hi Eric! Volgens mij heb ik jou en je gezin(?) gisteravond gespot op de geluidswal. Ik liet onze tekkie uit. Je vrouw had nogal opvallende lichtgevende schoenen aan :W
 
Hi Hugo, die schoenen geven het weg, dan moet ik het wel geweest zijn! Lekker even een frisse neus halen. Liep jij ook op de geluidswal dan?
 
Geeft niet. Ik had dezelfde ervaring :$

Het was vandaag trouwens wel erg warm in motorpak. Heb de rit wat ingekort en vooral over snelwegen om toch iets door te luchten _O- :]
 
Zal straks even helemaal afkijken, maar je hebt een nette cam! geeft mooie beelden en het geluid is ook niet slecht zeg, bij sommige hoor je alleen maar wind :t *D
 
Iemand nog te porren voor een stukje sturen zondag?

Ik hoor het wel :W


Vervalt :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraagje.

Afgelopen weekend heb ik tijdens de eifel rit m'n motor neergelegd bij stilstaan. Weet nog niet precies hoe dat kwam maar volgens mij was de ondergrond niet helemaal effen. '(

Nu zitten er wat krassen op het rechter kuipdeel. Ik was benieuwd of dat te repareren is (spuiten?), waar ik dat het beste kan doen hier in de buurt en wat de kosten zijn. Ik las op internet bedragen van orde 250 euro en daar schrok ik van :o
 
-O- klote man Hugo.. spuiten is vaak behoorlijk duur, hier op het forum is ook een spuit topic, misschien zit daar iemand die er een goed prijsje van kan maken.

Ik hoop dat de schade niet te fors is en dat je toch leuk weekend hebt gehad..en ach door krasjes gaat hij niet langzamer he, ik ben je nog steeds de baas qua krasjes :P
 
Mocht er iemand vanmiddag een rondje gaan touren. Museum Deelen is weer bemand door jullie favoriete vrijwilliger ;)
 
Hoi allemaal.

Ik kom dan wel niet uit Ede maar wel uit de omgeving. Als jullie het niet erg vinden lees ik hier wat mee. Als iemand een keer een ritje savonds of in het weekend doet haak ik graag aan.... Het is tenslotte best vaak mooi weer de laatste tijd.

Ik vind een rondje lekdijk tot aan Nieuwegein altijd wel leuk en aan de andere kant weer terug. Iemand anders nog leuke wegen/plaatsen?
 
Welkom Wilco! :W

Waar woon je? Ik ben altijd wel in voor een ritje hoor *D

Rondje Drielsedijk (Heteren-Driel-Arnhem), Waaldijk (Nijmegen, Ochten) is ook altijd leuk :]
 
Laatst bewerkt:
Welkom Wilco! :W

Waar woon je? Ik ben altijd wel in voor een ritje hoor *D

Rondje Drielsedijk (Heteren-Driel-Arnhem), Waaldijk (Nijmegen, Ochten) is ook altijd leuk :]

Hoi ik woon in Barneveld aan de kant van Lunteren kortom paar min vanaf Ede.

Die kant de dijk over ben ik zelden of niet geweest. Als je een keer ga hou ik me aanbevolen.
 
Leuk! Ik rijd ook regelmatig rondjes in het gebied tussen ede en barneveld, dus wil ook wel een keertje die kant oprijden :t Je mag me een pb-tje sturen als je een ritje wilt maken.
 
Laatst bewerkt:
Welkom, Wilco! Ik ga graag een keer mee richting Nieuwegein, hoor. Omgeving Barneveld is ook leuk om te rijden.
 
Welkom, Wilco! Ik ga graag een keer mee richting Nieuwegein, hoor. Omgeving Barneveld is ook leuk om te rijden.

Haha nou vanavond ga ik hem weer eens rond. Dit keer andersom vanaf Amerongen naar Nieuwegein en dan aan de andere kant terug tot aan Veenendaal.

Ja Barneveld en omstreken is inderdaad leuk. Maar na een tijdje is wat verder kijken ook wel eens leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan