MF-ers in Ede Deel 18

Onlangs, lees iets van 2,5 maand geleden mijn Ducati Multistrada Enduro 1200 ingeruild voor deze nieuwe Enduro 1260.
Inmiddels 3200 km mee gereden.
 

Bijlagen

  • DSC_3670.JPG
    DSC_3670.JPG
    3,4 MB · Weergaven: 6
ik krijg geen meldingen meer van dit topic. sinds alle veranderingen op FB en MF kan ik het ook eerlijk gezegd niet meer bijhouden en is er niet genoeg interesse om het uit te zoeken.

Mooie MT10 en Multistrada, maar wees er maar zuinig op, op veel FB berichten die motor gerelateerd zijn word er nogal wat gestolen, wel voornamelijk richting randstad.

Ik heb 2 weken terug mijn XJ750 opgehaald uit Portugal, een verslag ervan staat in Reizen en Touren sub forum.
Als iemand nog (iemand weet) voor een leuke gebruikte XJ750 41 y :)
 
Vreemd is dat ik ook geen meldingen meer kreeg van dit topic.
Maar nu vanavond ineens dus WEL....................... :?
(iemand van het Forum ergens een foutje rechtgezet?)
 
ik krijg geen meldingen meer van dit topic. sinds alle veranderingen op FB en MF kan ik het ook eerlijk gezegd niet meer bijhouden en is er niet genoeg interesse om het uit te zoeken.

Mooie MT10 en Multistrada, maar wees er maar zuinig op, op veel FB berichten die motor gerelateerd zijn word er nogal wat gestolen, wel voornamelijk richting randstad.

Ik heb 2 weken terug mijn XJ750 opgehaald uit Portugal, een verslag ervan staat in Reizen en Touren sub forum.
Als iemand nog (iemand weet) voor een leuke gebruikte XJ750 41 y :)
Ze kunnen overal een motor stelen of ze nu wel of niet op FB of MF staan.
Bij mij thuis moeten ze nog aardig hun best doen om er een mee te roven.
Wat betreft MF doe ik ook amper nog iets.
FB zit ik meer op mede omdat je daar heel snel Worldwide bereik heb.

Xj 750.. Zal trachten het topic te vinden.

Gr driver
 
Ze kunnen overal een motor stelen of ze nu wel of niet op FB of MF staan.
Bij mij thuis moeten ze nog aardig hun best doen om er een mee te roven.
Wat betreft MF doe ik ook amper nog iets.
FB zit ik meer op mede omdat je daar heel snel Worldwide bereik heb.

Xj 750.. Zal trachten het topic te vinden.

Gr driver

niet om te spammen hoor, maar met dit slechte weer is een leuke vakantie foto nooit weg :


deze is nog niet af : Rondreis Zwitserland 2020

ik heb voor de xj (nog) geen verkoop topic.
mijn reactie omtrent diefstal was ook niet zozeer het al dan niet vermelden op social media, maar dat er regelmatig iets gestolen word, of dat nou komt doordat men eerst maanden lang thuis werkte en nu minder weet ik niet, los van de investering weerhoud het mij van het kopen van wat nieuws.
 
Ga die topics ffe doorlezen en kijken.
Diefstal ect wat je schreef.. Okeej.

Nieuwe motor.. Heb nu ik wat ouder ben het geld ervoor of beter gezegd.. Had het geld ervoor. 😊
Tis al 42 jaar mijn hobby en tsja.. Dat heeft me al een klein vermogen gekost.
Maar k, heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad.
 
niet om te spammen hoor, maar met dit slechte weer is een leuke vakantie foto nooit weg :


deze is nog niet af : Rondreis Zwitserland 2020

ik heb voor de xj (nog) geen verkoop topic.
mijn reactie omtrent diefstal was ook niet zozeer het al dan niet vermelden op social media, maar dat er regelmatig iets gestolen word, of dat nou komt doordat men eerst maanden lang thuis werkte en nu minder weet ik niet, los van de investering weerhoud het mij van het kopen van wat nieuws.
Maar als je zo gaat denken in je eigenlijk helemaal niks nieuws kopen want tv’s telefoons laptops en tablets stelen ze ook.
 
Ga die topics ffe doorlezen en kijken.
Diefstal ect wat je schreef.. Okeej.

Nieuwe motor.. Heb nu ik wat ouder ben het geld ervoor of beter gezegd.. Had het geld ervoor. 😊
Tis al 42 jaar mijn hobby en tsja.. Dat heeft me al een klein vermogen gekost.
Maar k, heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad.
Bij mij hetzelfde liedje,motors kosten geld,maar het gelukkige gevoel dat het geeft om er op te rijden of zelfs maar naar te kijken is in een woord super
 
Ga die topics ffe doorlezen en kijken.
Diefstal ect wat je schreef.. Okeej.

Nieuwe motor.. Heb nu ik wat ouder ben het geld ervoor of beter gezegd.. Had het geld ervoor. 😊
Tis al 42 jaar mijn hobby en tsja.. Dat heeft me al een klein vermogen gekost.
Maar k, heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad.
Zolang je all risk verzekerd bent is een diefstal ook een stuk minder pijnlijk.
 
Zolang je all risk verzekerd bent is een diefstal ook een stuk minder pijnlijk.
Idd All Risk tegen ik dacht drie jaar nieuwwaarde verzekerd.
De Multistrada 1000 (foto toegevoegd) en de Voxan Cafe Racer 1000 zijn WA Extra verzekerd dus ook tegen diefstal.
 

Bijlagen

  • DSC_3386.JPG
    DSC_3386.JPG
    3,3 MB · Weergaven: 3
Mooie plaatjes, hoor. Het was inderdaad wel schitterend weer en de Veluwe is nu wel op zijn mooist.
 
Ja, was prima weertje. Maar toen de zon ging zakken werd het gelijk best frisjes!
Vwb mooi Veluwe, is het mooiste nu wel over. Toch met een fel schijnend zonnetje ziet nog steeds prima uit.
Veel bomen zijn inmiddels al kaal en ook de echt mooie kleuren wordt nu snel minder.
 
Vanmiddag na een maand of zeven de Voxan Cafe Racer 1000 weer even gepakt. Klein rondje van ongeveer 100 km gereden. De Voxan was zo blij dat ie ervan moest huilen 😩 onderweg.
Dat doet ie al vaker dus moet ooit nog eens veranderd worden net als nog wat kleine dingetjes.
 

Bijlagen

  • DSC_3717.JPG
    DSC_3717.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 5
  • DSC_3718.JPG
    DSC_3718.JPG
    2,6 MB · Weergaven: 6
  • DSC_3719.JPG
    DSC_3719.JPG
    2,9 MB · Weergaven: 6
  • DSC_3720.JPG
    DSC_3720.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 5
  • DSC_3721.JPG
    DSC_3721.JPG
    2 MB · Weergaven: 6
  • DSC_3722.JPG
    DSC_3722.JPG
    3,5 MB · Weergaven: 6
Laat ik ook maar weer eens van me horen in dit topic waarvan ik dacht dat ie in lange winterslaap was.

Vandaag ook heerlijk genoten van een rondje Amersfoort!

 
Vanmiddag na een maand of zeven de Voxan Cafe Racer 1000 weer even gepakt. Klein rondje van ongeveer 100 km gereden. De Voxan was zo blij dat ie ervan moest huilen 😩 onderweg.
Dat doet ie al vaker dus moet ooit nog eens veranderd worden net als nog wat kleine dingetjes.
Echt een hele leuke motor! Is het een zelfbouw?
 
Moet er toch maar van komen dan, al een tijdje ongeregistreerd aan het gluren op het forum, sinds kort ook maar geregistreerd.
Ik ben deze week begonnen met rijlessen, 7 januari AVB examen en als CBR een beetje meewerkt niet al te lang daarna hopelijk ook mijn AVD examen.

Nog geen motor, maar natuurlijk al lekker aan het rondkijken voor een leuke (niet te zware) adventure bike, een transalp 600/650 oid lijkt me een leuke fiets om mee te starten :) Dus als jullie begin volgend jaar een transalp rond zien rijden in Ede en omgeving zou ik 't zomaar kunnen zijn...

Maar eerst maar eens m'n rijbewijs halen nu!
 
Moet er toch maar van komen dan, al een tijdje ongeregistreerd aan het gluren op het forum, sinds kort ook maar geregistreerd.
Ik ben deze week begonnen met rijlessen, 7 januari AVB examen en als CBR een beetje meewerkt niet al te lang daarna hopelijk ook mijn AVD examen.

Nog geen motor, maar natuurlijk al lekker aan het rondkijken voor een leuke (niet te zware) adventure bike, een transalp 600/650 oid lijkt me een leuke fiets om mee te starten :) Dus als jullie begin volgend jaar een transalp rond zien rijden in Ede en omgeving zou ik 't zomaar kunnen zijn...

Maar eerst maar eens m'n rijbewijs halen nu!
Succes met lessen! Bij welke rijschool zit je? Als je een grijze suzuki GSX 1250FA ziet rijden , ben ik dat! Woonachtig in de rietkampen. :W
 
Bij de rijschool heeft bijna iedereen aanleg om te rijden!

In het verleden kwam ik met mijn motorscooter (nog zonder RBW) bij rijschool Speelziek-Slijpkruikweg.
Hij meldde dat ik kennelijk al ervaring had. Zou examen gaan aanvragen. Net ervoor 1 lesje. Examen gedaan en daarna het RBW.
Sindsdien half Europa gereden en alles heel gehouden. (dat laatste wil ik maar zo houden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan