MF-ers in Ede Deel 18

Als we rond half 9 thuis zijn ga ik ook ff mee!!dus hoe groot is t rondje?

Dijkjes - Google My Maps

Dit is het rondje ongeveer, ipv Barneveld nu dan Ede als vertrek en eindpunt. Maar dat ga je niet redden in 1.5 uur denk ik, of we moeten echt flink doorblazen maar daar ben ik niet zo voor, vind 100 gemiddeld over die dijkjes gek zat.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben er om 7 uur, 't is wel een lang ritje dus ik zie wel of ik het tot het einde uit houd (als we echt 100 gemiddeld gaan rijden :') ).
 
Vorige week had ik in m'n eentje ook zo'n lange rit. Vond t eigenlijk wel lekker. Alleen in het donker moest ik met m'n vizier open rijden, want anders zag ik geen zak :( (donker vizier), toen ik thuis was zat m'n hele bril onder de vliegen :( vanavond denk ik maar m'n heldere vizier op
 
Laatst bewerkt:
Was geslaagd heren. Jammer van de spanningsregelaar though, hoop dat je t tot aan de voordeur heb gered :P.
 
Nou ben thuis gekomen hoor, naja moest wel een stukje lopen :(

Rook gelijk smeulend plastic en de kappen er gelijk afgetrokken en ja hoor het is raak.
Mijn kabelboom + stekker van de regelaar verbrand en dat terwijl de regelaar er net 2 weken onder zat.

Zal wel een leuk duur klusje worden ;(

Maar de rit was super, ookal moest ik aan mijn 'nieuwe' motor wennen :P
 
Laatst bewerkt:
Rook gelijk smeulend plastic en de kappen er gelijk afgetrokken en ja hoor het is raak.
Mijn kabelboom + stekker van de regelaar verbrand en dat terwijl de regelaar er net 2 weken onder zat.
Das kut :X

Verder zeker lekker ritje
 
Dan mag je ook gelijk je dynamo gaan nakijken als dat al de tweede keer in korte tijd is. Al helemaal als je halve boom is gesmolten. Zelfde akkefietje gezien bij de VFR.

vdg1.jpg


Toast

0jii.jpg


-O-
 
Haha t is ook altijd wat met die honda's! Was wel een leuk stukkie ben binnendoor weer naar huis gestuurd en was een beetje vroeg dus ook nog ff a30a12 circuit gepakt..
 
Als er nog linkjes zijn naar beeldmateriaal van het afgelopen ritje hou ik me aanbevolen ;). Ik was mijn SD vergeten te formateren dus heb welgeteld 1 minuut film, toen was ie vol :P
 
zo vanavond uit het werk mijn brommer weer aan het lopen gekregen *O*
En gelijk alles door kunnen meten, en volgens mij is de dynamo nog heel!!!!!!!!! *O* *O* *O*
Daar worden we vrolijk van.
Stekker los geknipt en met amptjes weer verbonden.

foto van de regelaar + stekker:

28a7rcw.jpg
 
zo vanavond uit het werk mijn brommer weer aan het lopen gekregen *O*
En gelijk alles door kunnen meten, en volgens mij is de dynamo nog heel!!!!!!!!! *O* *O* *O*
Daar worden we vrolijk van.
Stekker los geknipt en met amptjes weer verbonden.

foto van de regelaar + stekker:

[afbeelding]

Zorg maar dat die AMPtjes ultra goed vast zitten.
Daar ontstaan vaak de problemen met spanningsregelaars.
Matig vast zittend stekkertje, wat extra weerstand, warmte
en het is fout. Zalf ook gehad met mijn Honda Hawk.
Regelaar nog heel en de draden aan het smelten/smeulen.
Opnieuw vastgemaakt (nu gesoldeerd) opgelost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan