MF-ers in Ede Deel 18

Hoi tom :W
heb je al gereden met je superbikestuur :]
Nog niet! Ik ben nog bezig (het is sowieso te koud om te rijden).
De boel staat nog in opbouw (heb meteen de balhoofdlagers vervangen).

walq3n.jpg


258xr14.jpg


Helaas staat de motor niet in Arnhem (maar in Hilversum), dus ik kan ook niet zo ff 's avonds er aan werken. Maar het is nu een kwestie van opbouwen. Heb al wel proef gezeten, en volgens mij ga ik er héél veel plezier van hebben. Mocht het bevallen, dan kan mijn volgende motor zomaar een 1000cc supersport zijn die ik meteen ombouw met een SBK-kit :Y
 
Zoals die van mij O-) })
Ik heb ook een superbike stuur gemonteerd
Echt een stuk beter rijden en beter overzicht
Enne een 1000 is lekker lui rijden perfect als je het mij vraagt
 
Laatst bewerkt:
Kickje! Het is weer rustig hier... :?

M'n AVD is trouwens gepland: 23 maart. Eindstreep in zicht nu :] *O*
 
Leuk! Dat is al best snel. Hie gaat het nu op de weg? Veel succes in ieder geval!

Nou ja, het mag nu ook wel een keer gebeuren... Proefles was eind juni vorig jaar. Natuurlijk zaten er ook vakanties e.d. tussen, maar goed ik ben blij dat we nu naar een datum kunnen gaan toewerken! Enne, als ik slaag ben ik mooi klaar als de lente echt van start gaat :)

Ik heb nu 4 lessen gehad op de weg waarvan de laatste twee in de omgeving Arnhem. Het gaat best goed. Aandachtspunten zijn: op tijd klaar zijn voor de bochten, op tijd spiegelen, op tijd positie innemen en goed borden lezen (dus niet een doodlopende weg inrijden wat ik afgelopen zaterdag deed :+ ). Maar goed, ik heb nog een les of zes te gaan, dus ik heb daar wel vertrouwen in!

Ik ging ook vol in de ankers toen een stoplicht op een 80km weg op oranje sprong, dat vond ik best wel spannend (motor vloog licht in de abs en de stopstreep overschreed ik). M'n instructeur zei dat ik gewoon door had mogen rijden en niet rekening hoef te houden met hem. Ik had verderop ook even kunnen wachten op een geschikte locatie. Ik vond het twijfelachtig, want ik weet niet zeker of ik het op tijd gered had zonder echt door donkeroranje te rijden :?

Ik ga trouwens zaterdag 20feb naar de motorbeurs, Kan ik mooi gaan kijken naar interessante tweedehands motoren :) Ik zeker even langs bij de suzuki stand :P
 
Zo lang duurt het toch uiteindelijk niet? Volgens mij doe je het best netjes, hoor als je nu 4 keer op de weg bent geweest. Inderdaad wel fijn om nu naar een datum toe te kunnen werken.

Ik ga ook op zaterdag naar de Motorbeurs, even kijken wat het weer doet tegen die tijd.
 
Zo lang duurt het toch uiteindelijk niet? Volgens mij doe je het best netjes, hoor als je nu 4 keer op de weg bent geweest. Inderdaad wel fijn om nu naar een datum toe te kunnen werken.

Ik had 20 uur nodig voor avb incl. examen. Avd zal uiteindelijk rond 15 uur uitkomen (1.5 uur per les). Ik had verwacht met minder uren klaar te zijn. Maar goed, met 38 jaar leeftijd en 18 jaar autorijervaring gaat het iets minder snel... -O-

Ik ga ook op zaterdag naar de Motorbeurs, even kijken wat het weer doet tegen die tijd.

Dat kan je aan mij vragen...ik zit dicht bij het vuur (of de weersverwachting uitkomt geef ik geen garantie :+ )
 
Ach, het gaat er om dat je het papiertje (pasje) haalt, toch?

Durf je je nu al aan een voorspelling te wagen?
 
Vorige week zaterdag nog gereden. Morgen zal wel niets worden. Mij een beetje te veel pekel op de weg.
Die gasten moesten nog wat zout kwijt denk ik.
 
Prachtig weer vanmorgen tijdens lessen. Maar behoorlijk koud. Leverde veel commentaar op van mn instructeur in mn oortje. Ik reageerde te traag... :+ En bochtenwerk mag nog aan gesleuteld worden...
 
Hallo Henri :W

Mooie kleur dat blauw, zag pas ook al een fazer in deze kleur.
de remklauwen mogen wat mij betreft wel een ander minder opvallend kleurtje, maar smaken verschillen etc. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan