MF-ers in Ede Deel 18

Verymeanmachine jij was voor 4-5 jaar geleden nog wel aardig actief toch? Reed jij geen ducati?
Dat klopt,een 900 SS,die heb ik ingeruild voor een TDM 850 vanwege mn knieën en die rij ik nu nog steeds,ook nog een tijdje zijspan gereden maar die heb ik weer verkocht,beviel goed en zou ik wel weer willen doen maar dan eentje die wat verder is aangepast en waarmee ik wat beter kan meekomen.
TDM heeft wat aandacht nodig,komen nieuwe schijven op voor,gelijk staalomvlochten remleidingen,nieuwe remblokken en de voorpootkeeringen moeten vervangen worden,ga ik binnenkort doen en dan weer wat rijden met m,is de laatste tijd niet veel van terecht gekomen.
 
Zo, dat is lang geleden hier! zal me ook weer eens melden.
ondertussen wat motoren verder, van de VFR naar een RSV1000, heb ik nu net een jaar een Suzuki vstrom1000 uit 2009. iets compleets anders maar ook leuk rijden.
oh, en sinds kort ook naar velp verhuist haha
 
hallo allemaal :W
Er zijn wat mij betreft voldoende aanmeldingen om de rit op 1 Mei door te laten gaan.
ik zal na het weekend er even voor gaan zitten wat er nu allemaal gaande is op de datum prikker.
ik krijg wel een mail dat er iets is gebeurd maar dat zijn voornamelijk mutaties van mensen of ze wel of niet kunnen.

of ik mis iets , dat kan ook ;)
 
Wat mij opviel is dat Bigben op geen èèn van de gekozen data kan:P
Dat klopt. Ik heb nog andere (tijdrovende) hobby's. Maar niet getreurd, er komt vast nog wel een rit dit motorseizoen, die hynsterider en ik wel mee kunnen rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ben al een tijdje inactief. Maar als alles gaat zoals het gaat koop ik zaterdag weer een motortje. Dan wil ik best een keer aanhaken voor een ritje.
 
ik heb vorige week een abm stuur voor op de R1 gekocht... nu nog de tijd om hem goed lopend te krijgen en dat stuur er op te zetten.
mooi hoor :Y
 
Bij mij zijn de herstelwerkzaamheden ook in volle gang,achterrem zat vast,voorop komen nieuwe schijven en blokken en ik moet een binnenpoot van de voorvering vervangen,die is niet meer te redden.Binnenpoot is onderweg,komen ook nog staalomvlochten remleidingen mee,dus die zouden er ook nog op kunnen als dat nodig is.
 
Sander ik heb een route in elkaar gezet voor de rit met Edenaren.
Ik hoop dat je het niet vervelend vind en misschien wil je nog wat erbij of eraf?
pb me dan of stuur me een mail, want dat pas ik de route nog aan!


totaal zo'n 100 km duur ongeveer 3 uur.

kijk er eens naar en mocht je nog ideeën hebben voor een leuk weggetje dan hoor ik dat graag!

Is voor mij ook een probeersel maar leuke weggetjes op de kaart op zoeken is erg lastig!


full


pb me of reageer alhier voor eventuele toevoegingen en of wijzigingen.
 
Goedemorgen :W
Dat is voor het eerst dat ik een afbeelding van een route zie hier :}
Het ziet er mooi en duidelijk uit
Als er interesse is hier voor de onroute motorkaart
Dan heb ik die :Y
Even op een microsd zetten en rijden maar :] 8-)
 
Kees ik heb ook de onroute motorkaart.
ben nog niet goed in dat basecamp en navigatie. dit is een test en ik weet niet of Sander zoiets bedoelde met rondrit.

Maar kijk er eens naar en voeg er iets aan toe of doe een suggestie?

In ieder geval tot zondag
 
hallo allemaal ,

een aantal stukje komen me bekend voor, wat mij betreft mogen we deze route rijden, zolang we af kunnen spreken dat er een voor rijder is en een achterrijder is het voor de rest een kwestie om te letten op de persoon voor je en achter je.
misschien bij een 1e rit waar men elkaar rijgedrag en gewoontes niet kent niet al te gek/vlot rijden en rustig aan op het moment dat er afgeslagen moet worden t.o.v de doorgaande weg.

Verder verwelkom ik van harte elke input, toevoeging of bemoeienis of hoe men het maar wil noemen.

Vroeger werd er regelmatig afgesproken en zeker voor een kort avondritje, niet dat ik dat nastreef maar misschien houden een paar deelnemers er leuke contacten aan over en hebben een paar de behoefte zoiets vaker te doen.

Of het blijkt teveel gedoe en iedereen word gewoon lekker lid van De kraats ;)

Ik heb er zelf in iedergeval geen beeld bij, ken afgezien van tyketto/gerard zelfs niemand van gezicht.(en zijn uitzonderlijke goede smaak wat betreft oldtimers ;) )
 
om het moment staan er 5 mensen ingeschreven via de dataplanner.
2 erik/c 's gerard ik en hugo.

ik heb begrepen dat hugo nog geen rijbewijs heeft, hij kon meerijden met bigben, maar die kan niet.
als dat wel of niet klopt hoor ik dat graag, misschien is er iemand anders waarmee je mee kan rijden ?
mijn vriendin rijd onder voorbehoud (vrouw dus geen regen ;) ) ook mee en verder heb ik niks fatsoenlijks om met zijn 2e op te zitten , waarbij de passagiers voetsteunen er nog op kunnen.

maar ik hoor het wel.
er was pas ook een enthousiaste jongeman Roy die net zijn 1e motor een tijdje heeft, misschien dat die ook komt, we zien het gewoon wel.

een ieder is welkom op 1 mei op kelvinstraat 21 Ede om 12:00.

grtz sander
 
Terug
Bovenaan Onderaan