MF-ers in Ede Deel 18

is er iemand die achter wil rijden en de route op zijn navigatie wil zetten?
zou die dan even met tyketto contact op willen nemen.
er staat een computer dus er kan eventueel een route gekopieerd worden maar dan moeten wel beiden apparaten als massaopslag kunnen dienen, heb er verder geen basecamp achtige software op staan.
 
Kan gewoon met sd kaart omgezet worden naar andere garmin?
Voor tom tom moet iemand mij maar pb sturen met mail adres dan stuur ik de route naar je toe en kan je het eventueel omzetten.

VeryMeanMachine jammer dat je niet meegaat, anders ga je toch met je zijspan ;)
 
als aggregaat voor het koffiezet apparaat ? Tuurlijk :)

;)

ik heb zelf 27 pk , moet toch ook lukken ;)

( dus ja)
 
Kan gewoon met sd kaart omgezet worden naar andere garmin?
Voor tom tom moet iemand mij maar pb sturen met mail adres dan stuur ik de route naar je toe en kan je het eventueel omzetten.

VeryMeanMachine jammer dat je niet meegaat, anders ga je toch met je zijspan ;)
Ik moet de vermelding van het zijspan nog uit m'n profile halen :$ die heb ik vorig jaar verkocht.
 
Als het weer zo blijft zal ik voor bezemmotor spelen zondag :P

vanwege het 'harmonica effect' moet de achterrijder wel een beetje gas kunnen geven he, zit daar wel een beetje koppel in die 11 jaar oude soes ?

;)

full
 
Laatst bewerkt:
De voorspellingen zien er inderdaad goed uit. Ik heb er zin in! Zal morgen ochtend de route in de TomTom zetten, die ziet er goed uit.
 
Vond het vandaag ook niet verkeerd hoor :P
Nog even met de xj aan de gang geweest maar die deed moeilijk, dus toen nog even wezen uitwaaien...
koek voor bij de koffie is gehaald.
Tot morgen 12:00 :)
 
is geen probleem , ik zit langs het water met een hoop zand en drek, gooien we dat over de andere motoren, valt het niet op ;)
 
Ook iedereen bedankt voor de gezelligheid van deze rit.
hopelijk volgen er komende zomer meer? als het weer meewerkt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan