MF-ers in Ede Deel 18

Zo het eten staat op en het werk is gedaan, ook weer thuis :P

Inderdaad een erg leuke rit, cliché maar inderdaad leuk om de gezichten achter namen en plaatjes te zien.
Verder geen foto gemaakt van mensen en/of motoren maar dat kan ook alleen maar bewijsmateriaal worden ;) })

Vond het een leuk en verantwoord vlot tempo, voornamelijk de 2e helft.
Zeker als groep een eerste keer is het even kijken hoe het gaat, behalve een teken voor sanitaire stop heb ikzelf niets gemist :P

Graag tot een volgende keer :W :]
 
nee bennekom zijn we niet doorheen geweest, maar er waren nog wel meer motorrijders op de weg vandaag :Y :Y :]

Overigens waren er meer deelnemers als dat er aangemeld waren met de teller in dit topic.
wat typisch onder de noemer valt 'hoe meer zielen , hoe meer vreugd'

als er nou een bbq achteraan zou zijn word dat een ander verhaal ;)
 
Laatst bewerkt:
Het was zeker voor herhaling vatbaar, mannen! Laten we kijken of we hier van de zomer een vervolg aan kunnen geven! En die bbq klinkt zeker goed!
 
Gepoetst voor zondag
full
 
meestal zijn uitlaten wel goedgekeurd als ze af fabriek met db killers worden geleverd.
aan het uiteinde staat het meestal, soms ook op de flens waar de einddop mee vast zit
full


zeker met 2 uitlaten kan het nog een goedkeuring hebben, naar 1 uitlaat lukt vaak al niet.
Heb daarentegen niemand over mijn blackbird gehoord afgelopen rit 8-)
 
In Nederland wordt er toch niet op gecontroleerd, of je moet een keer pech hebben met grote controle. Heb het in de tien jaar dat ik motor rij nog nooit mee gemaakt dat ze daar op controleerde. Wel een keer mijn rijbewijs kwijt geraakt, maar dat was een snelheidsmeter kwestie.
 
en iedereen die er een beetje oor voor heeft weet ook heus wel waar je mee weg kan komen.
ik heb zelf en vtr1000f gehad was geen ekeur, zelf db killers ingezet, heel beschaafd geluid.
was rond het jaar 2002 geloof ik.

kennis van me had er ook 1 met gekeurd Bos uitlaten, als daar de db killers niet inzaten voelde je de luchtpulsen uit de uitlaat komen als je er achter reed...
na een tijdje ben je het geluid dan ook zat als je er achter rijd.

bij harley's krijg je flashbacks naar periodes met bommenwerpers... :P
 
maar het is weer erg mooi weer, heeft er iemand zin om een rit te organiseren ?

afgelopen rit had weinig voeten in aarde, een globale tijd dat men verwacht werd, 3 pakken koeken waarvan ik nu nog aan het 2e pak bezig ben :P en mooi weer.

de route kan je natuurlijk aan iemand anders uitbesteden ;)

vanaf de 16e ben ik zelf even weg maar dat houd natuurlijk niet in dat er iemand is die het leuk lijkt om een rit te organiseren.
in de buurt van kootwijk zijn we afgelopen rit al verdwaalt, dus even een andere plek zoeken ;)
 
maar het is weer erg mooi weer, heeft er iemand zin om een rit te organiseren ?

afgelopen rit had weinig voeten in aarde, een globale tijd dat men verwacht werd, 3 pakken koeken waarvan ik nu nog aan het 2e pak bezig ben :P en mooi weer.

de route kan je natuurlijk aan iemand anders uitbesteden ;)

vanaf de 16e ben ik zelf even weg maar dat houd natuurlijk niet in dat er iemand is die het leuk lijkt om een rit te organiseren.
in de buurt van kootwijk zijn we afgelopen rit al verdwaalt, dus even een andere plek zoeken ;)

voorlopig weekenden aan het werk.
Maar ga de rit nog eens nakijken als het weer meewerkt ;)
 
Voor de zekerheid ook hier maar even melden. Vanmorgen rond 7.20 uur op de Slotlaan in Ede een dame gespot. Je kwam vanaf de Kranenburg de Slotlaan op. Ik kwam bij het verkeerslicht bij de Proosdijerveldweg naast je staan en riep "gespot" en "motor-forum". Je begreep me niet. ;( Op de Proosdijerveldweg kon ik je ng even voorbij en wees op m'n kentekenplaat. Ik hoop dat je toen begreep. Tot spots! :W
 
Hallo! :W als je tegenwoordig de witte z1000 ziet rijden ben ik het niet meer! Ben sinds kort de trotse coureur van een hele zwarte zx10r! Zal even kijken. Of ik hier een foto bij kan krijgen via de telefoon.
13312751_1053104721422755_6475234747923922270_n.jpg


Edit: nee dus
 
Laatst bewerkt:
inderdaad mooi ding zeg.
Hoe staat het met het rijbewijs hugo ?

Voor de zekerheid ook hier maar even melden. Vanmorgen rond 7.20 uur op de Slotlaan in Ede een dame gespot. Je kwam vanaf de Kranenburg de Slotlaan op. Ik kwam bij het verkeerslicht bij de Proosdijerveldweg naast je staan en riep "gespot" en "motor-forum". Je begreep me niet. ;( Op de Proosdijerveldweg kon ik je ng even voorbij en wees op m'n kentekenplaat. Ik hoop dat je toen begreep. Tot spots! :W


nu weet ik dat het stikt van de motorrijdende vrouwen in Ede, maar wat voor een motor was het die je zag ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan