MF-ers in Ede Deel 18

Net terug, lekker ritje veluwe richting dieren, arnhem zuid en drielse dijk weer terug. :] Fijn...die nieuwe remblokjes O-) :)

Congres inderdaad Eric. Kennismaken lijkt me zeker leuk! Volgens mij heb je een interessant beroep...

Volgende week vrijdag vlieg ik weer terug. Dus Paul... :X
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand in Ede die een kettingpons heeft om zo'n sluitschakel dicht te maken? (van een 520 ketting) Je zou me heel blij maken als ik hem een keer een uurtje mag gebruiken.
10055256.jpg
 
Wacht ik even af, het zou mooi zijn. De ketting van de Hyosung ligt er al af. Bedoeling was hem dicht te zetten met een sluiting met zo'n visje maar die bleek niet goed te passen. Gelukkig heb ik nog een pons-sluiting die bij de ketting zat, maar dus geen pons...

Gelukkig doet de Kawa het inmiddels probleemloos, dus ik kan gewoon rijden :]
 
Ik zou ook wel ff willen rijden maar lig in Kroatië dus dat valt ff niet mee! En ik denk dat iedereen ff foto's moet toevoegen van z'n motor. Dan kunnen we wat makkelijker spotten!
 
Goed plan! Momenteel twee motoren in het assortiment.

Een Hyosung GT250 Comet (2007):

temporary_zpskalzyngy.jpg


En een Kawasaki GPZ 500S (1991):

temporary_zpsfv3e9hg3.jpg
 
Wacht ik even af, het zou mooi zijn. De ketting van de Hyosung ligt er al af. Bedoeling was hem dicht te zetten met een sluiting met zo'n visje maar die bleek niet goed te passen. Gelukkig heb ik nog een pons-sluiting die bij de ketting zat, maar dus geen pons...

Gelukkig doet de Kawa het inmiddels probleemloos, dus ik kan gewoon rijden :]

ik ben er al weer :)
eigenlijk mag ik geen gereedschap gratis uitlenen aangezien collega's en mede mf'ers deze ook verhuren :

Kettingpons (imitatie) D.I.D., type KM500, huurprijs per week

in de omschrijving word misschien ook wel een beetje duidelijk waarom.
ik begreep dat de ketting er al af ligt ? daarmee bedoel je dat hij alleen nog geklonken moet worden, dat scheelt al dat de pen niet kan breken.

daar komt nog bij dat er verschillende soorten schakels zijn, waaronder holle zoals DID bij bovengenoemde set en deze Originele :
D.I.D Kettingbreker en klink gereedschap KM500R

Maar stuur anders even een pb wat je met bovenstaande wil :)

full


mijn blackbird
 
Laatst bewerkt:
Wat een leven in de brouwerij in dit ede topic ineens _O-

Mooie actiefoto eric! En mooie machines komen er voorbij :Y
 
LePensZeur: jij hebt een mooie trip gemaakt zeg! Hilarisch die quechua tent achterop :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook wel ff willen rijden maar lig in Kroatië dus dat valt ff niet mee! En ik denk dat iedereen ff foto's moet toevoegen van z'n motor. Dan kunnen we wat makkelijker spotten!

Niet iedereen heeft al een stickert?

Het valt me op dat er zo weinig in onze omgeving gespot wordt in het spotterstopic -O-
 
LePensZeur: jij hebt een mooie trip gemaakt zeg! Hilarisch die quechua tent achterop :)

Danku :)

ben net weer terug, op de sh300 naar de stelvio en pordoi geweest :P
heuvel af rij je alles zoek, door het lage gewicht.
heuvel op is het soms een beetje wachten , maar het rijd erg leuk.
 
Al weer paar dagen stil hier... Mn Triëste week zit er bijna weer op. Komend weekend kan ik weer rijden. Ik kijk er naar uit! :]

hoop dat het tegen die tijd weer redelijk aangenaam weer is :+
 
hier belde voor dat het schermer was nog een kameel aan of hij onder het afdakje kon komen staan voor de schaduw.

dat idee :/

morgen 29 ipv 32 graden :P
 
De motor is vandaag weg voor een grote beurt, kettingset en achterband, dus ik kan er weer lekker tegenaan straks! Vandaag nog lekker spelen met de leen dl1000 :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan