MF-ers in Ede Deel 18

even de rechtstreeks link : nappertje in "Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!"

Inderdaad kl*te zeg.

als je die taxatiewaarde ontvangt lijkt me dat wel een ok bedrag, zeker genoeg om het weer goed rijdend te krijgen.

soms bij de benzinepomp is het al link om te lopen , zo glad door de diesel.
sommige mensen kunnen niet eens fatoenlijk tanken :/

succes met de afwikkeling.
 
als je klikt op de regel die in licht grijs geplaats is boven een bericht ga je rechtstreeks naar dat bericht in een topic.

Boven jouw bericht hier boven kan je dus klikken op "Geplaatst op donderdag 15 september 2016 17:49 "
 
@ Nappertje: balen zeg! Daar ben ook regelmatig bang voor op een rotonde.heel veel succes met de afhandeling. Gelukkig ben je zelf in orde.

@ Hugo: Vast wel! Zaterdag ben ik even met het gezin in de Eifel, maar verder kan ik vast wel ergens een gaatje vinden.

@Sander: leuk! Was jij ook op de motor?
 
@ Nappertje: balen zeg! Daar ben ook regelmatig bang voor op een rotonde.heel veel succes met de afhandeling. Gelukkig ben je zelf in orde.

@ Hugo: Vast wel! Zaterdag ben ik even met het gezin in de Eifel, maar verder kan ik vast wel ergens een gaatje vinden.

@Sander: leuk! Was jij ook op de motor?

Die kleine nieuwe rotonde bij het ziekenhuis moet ik driekwart nemen...vind ik niet zo fijn... :N

Een dagje in de eifel maar :? Laat maar weten wanneer het schikt. De avonden volgende week moet ergens wel lukken al worden ze wel steeds korter qua daglicht overigens... Volgende week zaterdag staat er al een tocht in de agenda en zondag heb ik een andere afspraak.
 
Laatst bewerkt:
Rotondes bij droog weer zijn wel leuk, maar bij nat wegdek ga ik er ook vaak als een natte krant overheen. Dat zal tussen de oren zitten.

Inderdaad maar een dagje naar de Eifel, met zoonlief naar het vulkaanmuseum. Dat is goed te doen op een dag heen en weer. Ik probeer volgende week even een dag thuiswerk in te plannen, dan kan ik wat makkelijker weg s'avonds.
 
Rotondes bij droog weer zijn wel leuk, maar bij nat wegdek ga ik er ook vaak als een natte krant overheen. Dat zal tussen de oren zitten.

Inderdaad maar een dagje naar de Eifel, met zoonlief naar het vulkaanmuseum. Dat is goed te doen op een dag heen en weer. Ik probeer volgende week even een dag thuiswerk in te plannen, dan kan ik wat makkelijker weg s'avonds.

Op de motor met je zoon? ;)
 
Bedankt allen, ja ik heb gelukkig niks. Rij normaal best wel door maar nu zat de vriendin achterop dus deed rustig aan. En dan gebeurd het juist..
 
Vandaag heb ik de eerste grote stap gezet voor de komende vakantie.
tzt zal ik er een reisverslag van maken, maar het is even kijken wat er gaat lukken en wie er mee gaat.
Uiteindelijk zal ik als alles naar wens verloopt over de zee uit kunnen kijken aan de Zuidkust van Portugal, de Algarve.

Aangezien mensen soms alles op internet zetten behalve dat de huissleutel onder de bloempot in de achtertuin ligt, wil ik graag daar een uitzondering op maken en de details nog even voor mij houden :)

Het betreft een wat grotere rit op een wat oudere motor

Alles onder het mom van veel plezier voor weinig en dat het nieuwste van het nieuwste niet noodzakelijk is voor veel rijplezier :]
 
Vandaag heb ik de eerste grote stap gezet voor de komende vakantie.
tzt zal ik er een reisverslag van maken, maar het is even kijken wat er gaat lukken en wie er mee gaat.
Uiteindelijk zal ik als alles naar wens verloopt over de zee uit kunnen kijken aan de Zuidkust van Portugal, de Algarve.

Aangezien mensen soms alles op internet zetten behalve dat de huissleutel onder de bloempot in de achtertuin ligt, wil ik graag daar een uitzondering op maken en de details nog even voor mij houden :)

Het betreft een wat grotere rit op een wat oudere motor

Alles onder het mom van veel plezier voor weinig en dat het nieuwste van het nieuwste niet noodzakelijk is voor veel rijplezier :]

...en je bent net terug van vakantie :?
 
mijn plan was oorspronkelijk om een weekendje Eiffel te doen en in de zomer een rit in de buurt van de RDGA.
aangezien Juni in NL compleet werd weggespoeld en Juli een vervolg daarop leek ; moessons afgewisseld met Parijs-Dakar temperaturen was ik blij dat begin Augustus Europa wat normaler was qua weer.

Als je dan je eigen tijd kan indelen (luxe) , buiten het hoogseizoen om ( pure luxe) en ook geen rekening hoeft te houden met schoolvakanties }) *D :t kwam mij dat prima uit om de spullen in te pakken en te gaan.
Hoewel ik het de eerste 2 dagen ook niet altijd even leuk vond aangezien mijn vriendin niet meekon en wij samen dezelfde route deels al eens samen hadden gereden.

Na deze bovengemelde trip ben ik toch meegegaan met een groepje kennissen die ipv Faak am See een rondrit Italië wilden doen (Dolomieten).

Als echte Dolomieten fan : Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic , last minute toch besloten mee te gaan.
Dat reisverslag moet ik nog maken :)

Nu ga ik een stukje offroad rijden in Noord Spanje en dan doorrijden ( op een andere motor....) naar Portugal.

Ik realiseer me dat het net iets goedkoper kan zijn om Tapas te gaan eten op het museumplein met de IENS/AH actie maar toch :+
 
Je hoeft je niet te verdigen sander! Het is je meer dan gegund!! (In de wetenschap dat je daar verslag over gaat doen op MF)!
 
Nee joh, dat was ik ook niet *D

Ben superblij dat het kan en gun het een elk ander ook :Y
(is dat nederlands ? )

Maar dat verslag moet ik echt op een andere manier gaan maken, daar ging echt veel ste veel tijd in zitten :P
 
Btw we hebben met de jongens tapas gegeten bij reds met die AH actie. Ze vonden het geweldig leuk :)

...maar ja ik zou er ook wel 1300km voor over hebben om in het echte spaanse land tapas te happen.

Echter, ik ben een beginneling...Think small..dus eerst maar eens de posbank gedaan. *D
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je een notifier aanstaan op dit topic ofniet ? ;)

logisch dat je de posbank noemt, maar voor mij heel apart ;

We waren op een doordeweekse dag op de Stelvio en de Pordoi etc en toen bedacht ik me ; Ja eigenlijk is het net als op de Posbank, een schitterd stuk natuur waar je kan genieten van de rust, maar in het weekend sta je in de file en is er niks ontspannends aan je ruikt eerder parfum dan bomen :/

true story :Y

Ben ook echt op mijn mening terug gekomen dat de Stelvio niet mooi is.
Mooi weer en weinig mensen/drukte doet het heel anders overkomen.

Vanaf het hoogste punt naar het bovenste punt op de noordzijde kijken heeft ook wel wat leedvermaak.
tijdens 1 bak koffie 3 mensen omgevallen :P
niks ernstigs uiteraard, maar in Italie zijn de ego's groot dus die hoorde je kraken :P
 
Volgens mij heb je een notifier aanstaan op dit topic ofniet ? ;)

logisch dat je de posbank noemt, maar voor mij heel apart ;

We waren op een doordeweekse dag op de Stelvio en de Pordoi etc en toen bedacht ik me ; Ja eigenlijk is het net als op de Posbank, een schitterd stuk natuur waar je kan genieten van de rust, maar in het weekend sta je in de file en is er niks ontspannends aan je ruikt eerder parfum dan bomen :/

true story :Y

Ben ook echt op mijn mening terug gekomen dat de Stelvio niet mooi is.
Mooi weer en weinig mensen/drukte doet het heel anders overkomen.

Vanaf het hoogste punt naar het bovenste punt op de noordzijde kijken heeft ook wel wat leedvermaak.
tijdens 1 bak koffie 3 mensen omgevallen :P
niks ernstigs uiteraard, maar in Italie zijn de ego's groot dus die hoorde je kraken :P

Haha nee, ik heb ff relax ochtend na de terugreis gister. Dus ja...dan zit je wat te spelen met je telefoon. ;) Enne ik wacht het moment af dat het zonnetje doorbreekt. :]

Daarom rijd ik daar niet in het weekend maar een doordeweekse avond. Voor zonsondergang welteverstaan.

Die ego's zijn idd groot. Heb ik van de week ook gemerkt.

Stelvio toegevoegd aan mn verlanglijstje :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan