MF-ers in Ede Deel 18

:W

T motorseizoen is herstart voor mij!

Na een Hoop sleutelen en t vervangen van de versnellingsbak doet de 10 t weer! :]

Zaterdag even een hoop test kilometers maken en dan woensdag 5 dagen touren met als verste punt Tsjechië

Nu hopen dat ik alles goed gedaan heb. :+
 
:W

T motorseizoen is herstart voor mij!

Na een Hoop sleutelen en t vervangen van de versnellingsbak doet de 10 t weer! :]

Zaterdag even een hoop test kilometers maken en dan woensdag 5 dagen touren met als verste punt Tsjechië

Nu hopen dat ik alles goed gedaan heb. :+

Goed nieuws! Heel veel plezier volgende week.
 
full



Mooi weer voor deze *O*
 
Zat eraan te denken om te gaan rijden maar dat is wel erg lang haha lijkt me mooie rit net als vorige keer!

veel plezier :]
 
Nee maar voor mijn omstandigheden wel te lang op moment, mn verstandkies was eruit en geneest erg goed maar 3uur helm op lijkt me te lang voor nu dan doe ik graag volgend weekend mee en rij ik straks gewoon uurtje ofzo ;)
 
moet werken tot 14.00 B|

edit: als er iekand na 14.00uur rondrijd roep maar anders ga ik alleen :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mochten er mensen morgen langs museum Deelen rijden zeg dan even hallo! Ik zie daar zo vaak motoren langsrijden als ik dienst heb. Vraag me altijd af of een van jullie daar tussen zit.
 
Kijk dat bedoel ik dus xD. Mocht je morgen een rondleiding willen moet je maar even langskomen ;)
 
Dat kan zeker. Moet ik even kijken wanneer ik weer dienst heb. De andere vrijwilligers zijn.... wat hoger in de leeftijd (lees 60+) en zijn niet zo enthousiast meer ;)
 
Dat kan zeker. Moet ik even kijken wanneer ik weer dienst heb. De andere vrijwilligers zijn.... wat hoger in de leeftijd (lees 60+) en zijn niet zo enthousiast meer ;)

Dat lijkt mij ook erg leuk! En inderdaad, jeugdige vrijwilligers zijn zeldzaam.
 
Mochten er mensen morgen langs museum Deelen rijden zeg dan even hallo! Ik zie daar zo vaak motoren langsrijden als ik dienst heb. Vraag me altijd af of een van jullie daar tussen zit.

Leuk!! rij er af en toe langs, heb altijd eens binnen willen kijken *D

kom wel een keer met Hugo mee :)
 
Oh beter! mocht ik kunnen dan rij ik achter je aan, en keer voor om te posen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan