MF-ers in Ede Deel 18

Kom ik aanzetten met 2 jaar motorrijbewijs en volgende week 8 aug 41 jaar... #midlifecrisis :$

Maar ik mag het wel worden in goede gezondheid en in mijn geliefde land 🇨🇵☀️🍷🍾🥖🥐⚽🎉🏖️

:t

Toen ik 40 was had ik ook last mijn midlifecrisis denk ik
Toen kocht ik een gsxr1000 })
Gewoon omdat het kon :+
Dus geniet van het motorrijden :]
Ik heb er geen meer '(
Hij stond teveel stil
Nu huur ik soms een aprilia tuono
Een geweldig ding
Daar komen klappen uit }) :t
:W :W
 
Kom ik aanzetten met 2 jaar motorrijbewijs en volgende week 8 aug 41 jaar... #midlifecrisis :$

Maar ik mag het wel worden in goede gezondheid en in mijn geliefde land 🇨🇵☀️🍷🍾🥖🥐⚽🎉🏖️

:t
2 jaar nu dan kun je nog veel ontdekken met je motor. Ik heb vroeger eerst mijn motor rijbewijs gehaald. Vervolgens getrouwd en er een Reliant driewieler bijgekocht. Kon je met motor rijbewijs mee rijden. Toen mijn eerste dochter er was ben ik een paar keer auto gaan lessen. Afgereden en gelijk geslaagd. Lada 1500 S gekocht. Koste weinig maar zoop benzine ⛽. Motoren zijn altijd in
 
Kom ik aanzetten met 2 jaar motorrijbewijs en volgende week 8 aug 41 jaar... #midlifecrisis :$

Maar ik mag het wel worden in goede gezondheid en in mijn geliefde land 🇨🇵☀️🍷🍾🥖🥐⚽🎉🏖️

:t
2 jaar nu dan kun je nog veel ontdekken met je motor. Ik heb vroeger eerst mijn motor rijbewijs gehaald. Vervolgens gaan samen wonen en er een Reliant driewieler bijgekocht. Kon je met motor rijbewijs mee rijden. Toen mijn eerste dochter er was ben ik een paar keer auto gaan lessen. Afgereden en gelijk geslaagd. Lada 1500 S gekocht. Koste weinig maar zoop benzine ⛽. Motoren zijn altijd in mijn leven gebleven tot aan de dag van vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Heel rustig, inderdaad! Vakantieperiode is inmiddels voor mij helaas weer voorbij. Nu weer dagelijks tussen de files door :]

Op naar een mooie nazomer!
 
Ja idd.. dacht in 1e instantie even naar t ziekenhuis voor controle en dan weer naar huis maar dat liep toch even anders..

Van wie had je het gehoord?
 
Ja idd.. dacht in 1e instantie even naar t ziekenhuis voor controle en dan weer naar huis maar dat liep toch even anders..

Van wie had je het gehoord?
Sander (Ride Dirty). We rijden wel eens ritjes samen.

Wanneer kan/mag je weer rijden? En hoe is het met je motor?
 
Ik denk dat ik dit jaar niet meer rijd maar dat Komt ook door de winter..
Ik hoop dat ik ik over een week of 2 wel weer voorzichtig aan t werk mag.. heb t huis wel gezien.

Dan kan hem mooi klaarmaken(als ik weer geld heb(ben vorige week getrouwd )).

Maar opzicht valt t mee dat bed allemaal kapot is. Heb eentopkuip linker zeikuip en onderkuip nodig een ruitje en een blokdeksel maar die 2heb ik al en dan nog een nieuw valblok en nog wat kleine dingetjes. Oja en een koplampunit.

Als ik alle onderdelen Heb is t denk ik 3 uurtjes prutsen en dan zie je er niks meer van.

Alleen zijn die kuipdelen bijna niet te krijgen.
 
20180813_184754.jpg
 
Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwen! Ook dat had ik vernomen, maar was me ontschoten. Die dag zal wel anders verkopen zijn dan jullie voor ogen hadden of niet? Anyway, ik wens jullie veel geluk toe samen en voor jou een veilig motorseizoen 2019!
 
Haha gelukkig viel dat wel mee.. kon alleen niet zo soepel dansen savonds maar verder de dag goed doorgekomen en eigenlijk helemaal zo als we wouden.

Dus daar was ik al heel erg blij om!
 
Jeulle, nog gefeliciteerd met je huwelijk en van harte beterschap. Wat is er gebeurd en wat voor letsels heb je daar bij opgelopen? Mocht je dat hier niet willen delen, dan is dat natuurlijk geen probleem.
 
Heb een ongeluk gehad met de motor..

Kwam door een bocht op een 60 km/h weg en reed nog geen 60 En na de bocht reed een motorrijder met een gangetje van 5-10km/h en daar kon ik net niet voor remmen. Kwam net een meter of 2-3 Te kort. En die dus aangereden terwijl mn achterwiel 50 cm in de lucht hing.

Toen omgevallen en tot daar was er eigenlijk niet veel aan de hand alleen toen ben ik aangereden door een tegemoetkomende auto. En daar heb ik wel een flinke klap van gehad want had/heb 7 gebroken ribben Mn schouderblad op 3 plekken gebroken een klaplong door een kleine perforatie en door de klap is mn long ook gekneusd.


Dacht toen t gebeurde even naar het ziekenhuis te moeten voor controle.
Alleen moest wel blijven na wat foto's en een MRI scan.
Uiteindelijk 1 nacht op de ic gelegen en toen nog 4 op de afdeling chirurgie.

3.5 dag aan een ruggenprik gelegen tegen de pijn en de 1e anderhalve dag ook aan het zuurstof.

Gelukkig gaat t al een stuk beter alleen omdat alles langs Mn ruggengraat gebroken was mag ik nog niet tillen enzo.

Maar gelukkig kan ik wel gewoon een beetje lopen enzo. En kan in en uit de auto komen al mag ik nog niet zelf rijden maar dat Komt wel.
 
Woont één van jullie in Kernhem? Zo ja, waar parkeer je je motor dan? Hynsterider in ik hebben daar naar huizen lopen kijken, maar we zagen nergens een gelegenheid om onze motors veilig te parkeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan