MF-ers in Ede Deel 18

Zeker! 8-)

Ik ben nog niet zo ver dat ik de type motor in het in het wild kan spotten en herkennen, maar dat komt nog wel haha. Hij ziet er op Google in ieder geval mooi uit! En als ik me niet vergis is het de blauw/witte versie uit het filmpje?
Klopt ja, de blauw witte :)
 
Haha nee, niet nieuw in Ede. Wel nieuw in de motor wereld. Paar maanden terug m'n rijbewijs gehaald, motor gekocht (Suzuki sv650x) en nu de eerste 2000km gereden. Dus mocht je me langs zien :] dat ben ik.
Welkom :W en nog gefeliciteerd!

In welke hoek van Ede woon je? Ik woon in de rietkampen, dus als je in de buurt van het ziekenhuis een grijze vstrom ziet rijden, dan ben dat :]
 
Leest er hier iemand mee met redelijk verstand van remmen? 1 van mijn schijven voor sleept behoorlijk ,wat een bijzonder irritant geluid geluid geeft.
Zou degene mij willen helpen/leren/doen om het weer normaal te krijgen?
Hoeft uiteraard niet gratis want voor niks komt alleen de zon op :)

probeer eerst eens de remklauw los te halen en de zuigers met een tandenborstel en glassex/warm sopje schoon te maken, de remzuigers iets naar buiten pompen met het remhendel en daarna voorzichtig terug duwen, de remblokken eruit halen geeft wel zoveel ruimte om te poetsen ;)
 
probeer eerst eens de remklauw los te halen en de zuigers met een tandenborstel en glassex/warm sopje schoon te maken, de remzuigers iets naar buiten pompen met het remhendel en daarna voorzichtig terug duwen, de remblokken eruit halen geeft wel zoveel ruimte om te poetsen ;)

De wattuh? :?

wat kost dat?
Ik vind de remmen iets te belangrijk om zelf aan te klungelen.
Ik had geprobeerd met iron x vanaf de buitenkant en dat leek te helpen voor 20 meter.
 
Laatst bewerkt:
De wattuh? :?

wat kost dat?
Ik vind de remmen iets te belangrijk om zelf aan te klungelen.
Ik had geprobeerd met iron x vanaf de buitenkant en dat leek te helpen voor 20 meter.

dat is o.a het risico op een forum, als je zelf iets regelmatig doet komt het heel logisch en eenvoudig over ;)
glassex kost maar een paar euro ;)
maar even langskomen zodat ik er naar kan kijken kost niks hoor.
 
dat is o.a het risico op een forum, als je zelf iets regelmatig doet komt het heel logisch en eenvoudig over ;)
glassex kost maar een paar euro ;)
maar even langskomen zodat ik er naar kan kijken kost niks hoor.

Dat zou fijn zijn, op welke dagen komt het jou goed uit?
 
Afgesloten Thooroplaan he ;)
Heerlijk rustig!!
*(btw Het is Jan Th.Tooroplaan)

Ede heeft toch maar 1 BP?
Nee 2 BP's. Idd als genoemd bij de Stadspoort naast GV, maar ook op de A30 net na afslag Ede-noord. (vlgs mij de duurste pomp van NL?)

Nee, bij de BP zien ze me niet.
Kreeg van mijn werk mogelijkheid voor BP-pas met 12 ct/l korting. O, ja pas zelf kost €15/jr.
Als ze de benzine eerst 15ct duurder maken kom ik met korting toch aan een hogere prijs.
Moet ik eerst die pas kopen en daarna nog op zoek gaan naar BP's.
Als ik nu 12ct/l (extra) korting zou krijgen bij de Firezone? Dan sta ik vooraan!
 
026_welkominveenendaal.jpg
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan