MF-ers in Ede Deel 18

Vraag wel ff na in b'veld, ben niet zo van andere hun motor rijden, en motorshare is eigenlijk prive motoren huren toch.

Zal wel goed geregeld zijn maar zie soms interessante bedragen voorbij komen voor een oud hok:+
 
Aankomende zaterdag lijkt het erg mooi weer te worden, zijn er meer mensen die hun dan zin hebben in een ritje?

Ik ben absoluut geen rossi maar ik zet in op een rit met stevig tempo.
 
Die verwachting van vlgde week goed weer heb ik ook!

Bedoeling is om mijn oude FZ750 flink uit te gaan laten................:]
Dit weekend was mijn plan Eiffel maar in tegenstelling tot Ede waren er daar wel veel buien. (ook verwacht)
Volgend weekend 3 dgn wel aan de bak tussen Spa, Cochem en Bouillon. (hoop ik)
 
Uur of 12 bij de Bp?
Weet jij toevallig een leuke route, ik heb helaas geen navigatie.

Ik kan er om 12.15 wel zijn. Ik neem de TomTom wel mee, maken we ter plekke een kronkelroute. Dan kom je meestal wel op wat weggetjes uit die je nog niet kent...

Zijn er nog meer belangstellenden?
 
Ik kan er om 12.15 wel zijn. Ik neem de TomTom wel mee, maken we ter plekke een kronkelroute. Dan kom je meestal wel op wat weggetjes uit die je nog niet kent...

Zijn er nog meer belangstellenden?

Ik heb nog niet eerder een ritje mee gedaan maar hoe ver/lang is het ritje?
 
Ik zie net dat het een"stevig tempo" rit word. Ik rij sinds kort een toer motor dus weet niet echt of dat een succes gaat worden! Zo'n fiets is niet zo bijster snel namelijk. Of jullie moeten af en toe even willen wachten.?
 
Stevig tempo is geen racen, hè? 😉
Ik rijd zelf een (sportieve) toermotor, komt vast goed, lijkt mij.

Oké ja ik heb nu een triumph tiger 1050. Dat is nou niet bepaald een race monster. Ik zal proberen er te zijn 12:15, BP stadspoort neem ik aan? Mocht ik het niet op tijd redden, wacht zeker niet op mij.
 
Ik heb een 2 cilinder, zodra er geraced gaat worden lig ik als eerste achter _O-

We kunnen toch wel een paar minuten op je wachten hoor
Ik zal bij de bp stadspoort staan bij de aanhangers.
 
Veel plezier met rondje Ede.

Na een paar weken niet weg door omstandigheden.........'(
Maar ook vorige week Eiffel-treffen afgelast vanwege slecht weer.
Daarom nu de kans er nog is toch nog een ritje die kant op te maken. Tentje gaat mee!

Het lijkt dit weekend super-mooi motor-weer te worden. Ook in de Eiffel/ Ardennen?
MMC72 heeft Moezel-tocht van Slenaken (=Roodbos België) naar Cochem (Nehren) en terug.
Laatste(?) mogelijkheid dit jaar om nog een paar heuveltjes te doen.......................................:t

Mss wel koude nacht. Niks erg, want ik ben d'r klaar voor!
Prima mogelijkheid nieuwe slaapzak en Exped-mat te gaan testen.
(als 't goed is, gaat deze jongen het niet koud krijgen!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan