MF-ers in Ede Deel 18

Ik weet niet welke tijd ervoor staat, maar vandaag voor het eerst vloeistoffen vervangen.
Koelvloeistof en olie +filter gedaan, best spannend de eerste keer.
Maar........... alles blijft erin zitten :Y
 
Ik weet niet welke tijd ervoor staat, maar vandaag voor het eerst vloeistoffen vervangen.
Koelvloeistof en olie +filter gedaan, best spannend de eerste keer.
Maar........... alles blijft erin zitten :Y

Ooow als het er al in blijft zitten is al heel wat, vind ik als ik naar mezelf reken! Het is altijd zo vervelend als je de boel onder lekt. Heb je ook al een proef rondje gereden?
 
Ja, zeker rustig hier! Mijn motor staat ook al even stil. Na een schuiver op Assen besloten de schade zelf maar te repareren, samen met een beurt. Hoe verder ik ga, hoe meer de motor uit elkaar komt te liggen onder het motto "als ik toch bezig ben"... wel weer delen aan het monteren, alleen de kleppen nog stellen. Dan kan ik weer lekker de weg op.

20191025_174259.jpg
20191025_174655.jpg
20191023_160936.jpg
 
Helaas zelf niet gereden vandaag, ik mocht plintjes plakken. :(

Ik wil wilde morgen rijden maar het weer slaat ineens flink om.
 
Ja, oorspronkelijk plan was ook om zondag te rijden.
Weerbericht gaf/ geeft aan dat het morgen (zondag) veel minder zal zijn. Daarom zaterdag het mooie weer gepakt :]:]:]:]
 
Goed bezig!
Als alles toch al open ligt dan gelijk ook maar kleppen stellen. Niet leuk maar soms moet je wel!

Zelf heb ik de dag veel leuker kunnen besteden.
Vandaag naar de Eiffel en Ardennen geweest. Iets fris met zonnetje, veel herfstblad.........................MOOI!!!
Met 630km weer terug in Ede.............

Omdat ik de kleppen voor het eerst doe is het een flinke klus (tien keer werkplaatshandboek lezen en kijken of het nog goed gaat), maar ik vermaak me er nog prima mee.

Wow, je hebt een mooie rit gemaakt! Zeker met het herfstblad (aan de bomen, niet als natte zooi op de weg) is het erg mooi rijden nu.
 
Heb een rondje lekdijk gedaan was goed te doen hoor en ik ben nog een hoop rijders tegen gekomen! Uiteraard wel m'n warmere handschoenen aan, met die doorwaai dingen word het te fris.

Zo'n bikkel ben ik niet, onder de 15 graden sterf ik af.
Ik ga dit weekend maar de accu eruit halen. Ik denk dat het seizoen wel voorbij is.
 
Morgen (woensdag) in de middag nog effe een rondje maken.:]
Goed weer en het Veluwse blad is nu mooi in kleur.

Langzaamaan komt wel het einde van deze zomer voor mij wel in zicht. (ik lees al over pekel :X )
Daarom vanaf nu geen ethanol meer tanken, dus alleen nog V-power of Ultimate.
 
Terug
Bovenaan Onderaan