MF-ers in Ede Deel 18

Als je nu een ritje gaat maken moet je zelf voor de koffie en broodjes zorgen.'(
Onderweg zit alles dicht, of de uitbater moet het risico willen nemen voor een heftige boete.

Morgen een ritje maken, zelf alle spullen daarom meenemen. Het lijkt er prima weer voor! :]
Kan ik gelijk mijn Esbit brandertje een keertje testen, of ik er hete koffie mee kan maken.................................:?
 
Tankstations hebben ook heel vaak broodjes in de aanbieding, weliswaar verpakt en lang niet zo lekker als vers bereid, maar toch. En tanken moet je ook een keer doen, als je onderweg wilt blijven.... Dus misschien is een thermosje koffie, of eigenmaak onderweg, voldoende.

Hmmm Geen slecht idee, een tochtje. Die virussen vliegen vast niet zo hard als mijn Deauville kan rijden. En tegemoet komende virussen vliegen te pletter tegen het windscherm....
 
Kan het zijn dat er iemand bij mij door de straat reed en naar binnen zat te gapen als of ze me kende? Reed op een blauwe r6, zat zowat achterstevoren op de moto..
 
Ik heb een blauwe r6 maar geen idee waar je woont:+

Gaat er nog iemand hier mee deze zonovergoten dagen een rondje rijden? ik beloof geen hand te geven en vizier dicht te houden;)
 
In NL is (gelukkig) nog geen lock-down.
Met de FZ weg geweest en het corona-virus heeft mij niet te pakken gekregen. (hoop ik)
Rondje gemaakt over de Veluwe. Alleen gereden, geen dichtbij-contacten gemaakt met anderen.

Wel heel vreemd dat het in de toeristendorpjes heel stil is.
In Garderen-Vierhouten-Hoenderlo is nergens iets te doen! Ook mijn vaste koffiestop Bijsterbosch (Oene) is dicht.
Daarom een STOP gemaakt in de Zandenbosch-Nunspeet............... (stil was het daar zeker)

20200317_Veluwe.jpg
 
Ik word zondag door de baas op straat gezet, zij wil serie kijken.
Zijn er hier nog lotgenoten die dan ook op de brommert stappen?
 
Ik word zondag door de baas op straat gezet, zij wil serie kijken.
Zijn er hier nog lotgenoten die dan ook op de brommert stappen?

Ik wil misschien wel ff een rondje doen ook! Moet nog wat klusjes doen dus kan het nog niet beloven! Hoe lang en ver wil je eventueel gaan?
 
Iemand vandaag nog een rondje rijden in de buurt?

Moet werken tot 2 maar kan 4 wel bij BP zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan