MF-ers in Ede Deel 18

Heejjj.. Er is weer beweging hier 🤣.
MC de Kraats kom ik nooit rij meestal of bijna altijd solo of met mijn vrouw achterop.
En soms met wat leden van de Multistrada Nederland groep op Feesboek.
Afgelopen Zondag ritje Salland en omstreken gedaan met 2 Enduro 1200 en 4 Enduro 1260.
 

Bijlagen

  • DSC_7392.JPG
    DSC_7392.JPG
    461,9 KB · Weergaven: 28
Hugo: reed jij rond 16.45 achter mij (saaie Fiesta) op de Laan der Verenigde Naties? Zo ja: mooie motor!
 
Ah, blijkbaar een andere 1250F dan, in dezelfde kleur. Alsnog een mooie motor, hoor.
Grappig! Ze zijn niet zo wijd bezaaid. En dan ook nog eens in dezelfde kleur. Bijzonder.

Ik heb m nu 1.5 jaar en ik heb nog geen moment spijt gehad van de overstap van de Strom DL650 naar de GSX1250FA 😍
 
Stilte op een forum is als disco zonder muziek mannen, dat kan niet..

Dus zal hier wel even vullen, want moet 30 berichten maken om uberhaupt weer in offtopic te kunnenB|
 
Haha, succes! Wie weet kunnen we wat meer leven in het topic blazen, al is dat het laatste half jaar ook niet echt gelukt.

Ja misschien moeten we ook weer eens een ritje plannen, het is al erg lang geleden!
De meeste motor ritjes doe ik nu samen met m'n vrouw en heel soms pik een ritje bij MC de kraats mee of zo'n avond rit van motortref wat ook heel leuk is overigens.

Hoe bevalt je "nieuwe" suzuki trouwens?
 
Ja misschien moeten we ook weer eens een ritje plannen, het is al erg lang geleden!
De meeste motor ritjes doe ik nu samen met m'n vrouw en heel soms pik een ritje bij MC de kraats mee of zo'n avond rit van motortref wat ook heel leuk is overigens.

Hoe bevalt je "nieuwe" suzuki trouwens?
Waarom niet direct vanmiddag?

De nieuwe Suzuki bevalt zeer goed. Helaas door drukte op het werk nog veel te weinig mee kunnen rijden.
 
Waarom niet direct vanmiddag?

De nieuwe Suzuki bevalt zeer goed. Helaas door drukte op het werk nog veel te weinig mee kunnen rijden.

Haha vanmiddag is mij te warm zelfs met een koelvest aan vind ik deze temperaturen niets op de motor.
 
Het leeft hier zowaar weer iets 😊.
Naja.. Wij, mijn vrouw en ik dus zijn afgelopen Vrijdag weer terug gekomen na een stukje voormalige DDR /Tsjechië grens tot Splindleru Minn te hebben gereden onder andere. Vervolgens nog vier dagen in Horni Zdar overnacht en in oa het Fichtelgebergte en daar in de regio in Tsjechië en Duitsland nog wat gereden. Totaal 3640 km waarvan ongeveer 700 km autobahn naar en terug vanaf Kassel.
 

Bijlagen

  • DSC_7952.JPG
    DSC_7952.JPG
    262,3 KB · Weergaven: 10
  • DSC_7991.JPG
    DSC_7991.JPG
    276,9 KB · Weergaven: 9
  • DSC_8006.JPG
    DSC_8006.JPG
    581,7 KB · Weergaven: 10
  • DSC_8016.JPG
    DSC_8016.JPG
    188,2 KB · Weergaven: 13
  • DSC_8022.JPG
    DSC_8022.JPG
    431,7 KB · Weergaven: 12
mooj moter , rei jei ook moter, kij koel man.
souw luek bij feir bleed staan, nee ken je niet ;)

Tankhoes very much ja moterrijders zijn kuhl!

Ja donders mooie motert is t, met de nieuwe ketting rijd ie als de besten, trekt m zo door de koppeling heen zoveel powert;)
Verdumd nog moal ik heb ook nog een feir bleed staan die ik nieuw leem in moet blazen:o
 
Zoveel voor 1700 dat ik rond 1600 weer thuis ben om mij om te kleden voor den noeste arbeid;)

Dus laat zeggen 1300 rijden of 1400 rijden en dan ongeveer 1530 of 1600 terug?
 
Laatst bewerkt:
Zeg Edenaren, kun je met de motor tijdens de luchtlandingen redelijk in de buurt komen? Alle social mediakanalen en websites zeggen "kom per OV / fiets". B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan