MF-ers in Ede deel17, is het al zomer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
maakt niet uit kan wel tegen kritiek, kan ik er ook wat mee doen! ;) ~
Had zelf niet gezien dat er van achter iets niet klopte, wel dat mijn bijrijders zitje niet zo zit als het hoort.
dus dat word weer meten en klussen om het goed te krijgen.
en van die knipperlichten zie je in de praktijk vrij weinig dus maar even een led achterlicht halen.
ben er alleen niet uit of die smoke of helder moet worden wat denken jullie?

Zelf ben ik best blij met mijn blade, en kan ook niet veel verwachten voor 400 :o
maar hij rijd super! en strak dus recht zal hij wel zijn.

Was echt geen kritiek heur, zat al te twijfelen of ik het zou zeggen haha.
Smoke is een heel stuk mooier :Y
Of je moet vaak naar het circuit gaan dan is het op het rechte stuk niet echt handig :+
 
maakt niet uit kan wel tegen kritiek, kan ik er ook wat mee doen! ;) ~
Had zelf niet gezien dat er van achter iets niet klopte, wel dat mijn bijrijders zitje niet zo zit als het hoort.
dus dat word weer meten en klussen om het goed te krijgen.
en van die knipperlichten zie je in de praktijk vrij weinig dus maar even een led achterlicht halen.
ben er alleen niet uit of die smoke of helder moet worden wat denken jullie?

Zelf ben ik best blij met mijn blade, en kan ook niet veel verwachten voor 400 :o
maar hij rijd super! en strak dus recht zal hij wel zijn.
ik zeg smoke
 
de rede van twijvel is namelijk dat ik ook graag rimstriping wil, en dacht mischien wit en dan heldere achterlicht.
maar er zijn zoveel kleuren rimstriping, een van jullie daarin ook nog tips O-)
 
Was echt geen kritiek heur, zat al te twijfelen of ik het zou zeggen haha.
Smoke is een heel stuk mooier :Y
Of je moet vaak naar het circuit gaan dan is het op het rechte stuk niet echt handig :+
ben toch blij dat je het gezegt heb ;)
 
Kijk en dat is waar het om gaat blij zijn en plazier hebben met je eigen motor.
En dat een ander een duurdere/snellere/mooiere motor heeft spannend wees er blij mee.
Mijn fiets is ook meer dan 10 jaar oud nou en ik vind hem tegek.
 
Kijk en dat is waar het om gaat blij zijn en plazier hebben met je eigen motor.
En dat een ander een duurdere/snellere/mooiere motor heeft spannend wees er blij mee.
Mijn fiets is ook meer dan 10 jaar oud nou en ik vind hem tegek.
full
 
Kijk en dat is waar het om gaat blij zijn en plazier hebben met je eigen motor.
En dat een ander een duurdere/snellere/mooiere motor heeft spannend wees er blij mee.
Mijn fiets is ook meer dan 10 jaar oud nou en ik vind hem tegek.

Dat zeggen alleen mensen met wrakken :+
 
Vanmiddag geweest, ze hebben er weer zat.


Bij de probin..zijn in de aanbieding..komen volgende week weer binnen..ongeveer 40 euro..~[/quote]
 
pas in september, maar heb weer vakantie centjes erbij want de cbr600f is verkocht! *O*
 
iedereen op vakantie??
Ben net terug van 3,5 weken motorgerelateerde vakantie! Het begon met een lang weekend naar de TT op de camping, en maandag meteen op motorvakantie voor 2,5 week! Ben voornamelijk ik zwitserland geweest, met uitstapjes naar Frankrijk, Italie en Oostenrijk en heb inclusief TT zo'n 4500 km gereden in 3 weken :P met de gsx400x wel te verstaan! Onderweg 1x pech gehad, ANWB gebeld en naar de garage gebracht, daar hebben ze de carbs opnieuw afgesteld en 4 nieuwe bougie's erin gedaan, uiteindelijk bleek dat de choke soms bleef hangen en de motor liep dan op een gegeven moment dan maar op 2 cilinders (andere 2 verzopen) en kon steeds maar een paar km rijden, 10 minuten wachten en dan weer paar km rijden.
Heb in Basel wel 2 nieuwe bandjes moeten scoren, want de oude sleten harder als verwacht :+
Vrijdagochtend was ik terug en in de middag ben ik meteen doorgegaan naar de zwarte cross, ben daar net van terug. Ben aardig kapot nu _O- Morgen zal ik eens wat foto's uitzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan